Jubeltråd

Sitronjenta

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Vi har en spennende tid foran oss, og mest sannsynlig har vi innimellom behov for å rope ut med et jubelbrøl. Jeg kjenner i hvert fall at jeg noen ganger føler jeg skal sprekke av glede.

Her er tråden for å dele gleder - hva jubler du for i dag?
 
Jeg jubler for det lille hjertet som kanskje har startet å slå :Heartred
 
Jeg jubler for ferie sammen med familien og at jeg fikk løpt meg en tur uten kvalme i dag :happy:
 
Jeg jubler for at jeg fortsatt ikke har fått kvalme, selv om jeg blir så nervøs av å ikke være kvalm:hilarious:
 
Jubler for gåtur i dag uten særlig kvalme ❤️
 
Jeg jubler for at samboer kommer hjem fra guttetur i morgen :woot:

Så jeg får noen å prate med.:signs017
 
Jubler for at det føles som spiren fortsatt sitter!
 
Jubler for positiv digital nå i dag, og at jeg hører til her i April-gruppa. Begge barna mine som nå er 5 og 7 år er født i april! En nydelig måned å få baby i.
Datteren min har bursdag 1. april sønnen 19. april. Denne lille spira har termin 20. april, så blir spennende å se om noen av de må dele dagen sin!
 
Jubler for positiv digital nå i dag, og at jeg hører til her i April-gruppa. Begge barna mine som nå er 5 og 7 år er født i april! En nydelig måned å få baby i.
Datteren min har bursdag 1. april sønnen 19. april. Denne lille spira har termin 20. april, så blir spennende å se om noen av de må dele dagen sin!

Så koselig! Gratulerer med positiv digital test! Det er såå gøy :gen014
 
Jeg jubler for hver dag som jeg fortsatt er gravid :)
 
Jeg jubler for at jeg føler meg sikker på at dette kommer til å gå bra :Heartred Og for at jeg ikke er kvalm.
 
Jubler for at jeg motet meg opp å ringte legen i dag å bestilte meg time.. han skulle selvfølgelig på ferie og kom tilbake om to uker, så skal ikke før den 27.. men nå iallefall timen planlagt :happy:
 
I dag jubler jeg for at svaret på hcg-prøven jeg tok i går kom tilbake med positivt resultat:Heartbigred 6+2 i dag og mer håpefull
 
I dag jubler jeg for min fantastiske mann:Heartred

Ikke nok med at han har laga middag, som vanlig, han fyrte også opp i vedovnen til meg fordi jeg er litt småkald om dagen.
 
Jubler for at kvalmen ikke har kommet ennå, men føler den er rett rundt hjørnet:hilarious:
 
Back
Topp