IKM Uke 30

Skjønner deg godt :D det er veldig fristende. Men klart det er bedre å vente så lenge som mulig. Jeg har nå bestilt tester. Så de kommer vel i posten når jeg er sånn 11-12 dpo. Tenker jeg ryker på en da :)
Klarte å holde meg fra testingen i mårest :hilarious:
 
Jeg tror eeeeeegentlig EL er rundt nå, men ifølge kalenderen hadde jeg el sist uke tors/fre.

Jeg kjenner hvertfall og ser at jeg er rødspregt i kinna og koker sinnsykt i ansiktet - noe jeg, om jeg tenker meg om kan faktisk være rundt el. Men utfloden min lukter så "rart" - litt søtt!? :laughing002 Og jeg er så sulten hele tiden, jeg blir ikke mett. (Men det er heller ikke noe nytt sånn egentlig) haha

Men jeg henger meg på her, med tanke på vi hadde bare sex fre sist uke og nå kommer han ikke hjem før i aug. Men jeg skal helt ærlig innrømme jeg ikke har noen forhåpinger denne gangen, og det er helt greit. jeg ville bare innom å si hei, siden det er en stund siden jeg har vært her nå. :p
 
Her er mine 3 tester så langt!
Dagens har en svak svak strek, men syns den er grå og ikke babystek.
Dette er eBaytester jeg forsøker å bruke opp. Skal teste igjen i kveld:D
Har 2 CB digital, men tar de bare hvis jeg får noe antydning nærmere IKM på torsdag.
Krysser og håper dei bli sterkare.
 
Jeg føler jeg har mange symptomer for tida. Veldíg ømme pupper, luft i magen, humørsvingninger - og etter et halvt vinglass torsdag kveld følte jeg meg skikkelig uggen fredag morgen. Greit at jeg ikke drikker sånn veldig mye, men jeg pleier da å tåle helt fint et helt glass, så når jeg blir "fyllesyk" etter et halvt blir jeg litt spent. Tror jeg dropper mer alkohol fram til ikm.

Testene jeg har slår ikke ut før ved 25 mlU/ml hCG. Jeg forventer mensen 26.07., altså på fredag, og planen var å teste på mandag. Men når den ikke er mer følsom er det kanskje ikke vits i å teste noe tidlig likevel? Æsj, jeg som så gjerne ville teste snart!
 
Jeg føler jeg har mange symptomer for tida. Veldíg ømme pupper, luft i magen, humørsvingninger - og etter et halvt vinglass torsdag kveld følte jeg meg skikkelig uggen fredag morgen. Greit at jeg ikke drikker sånn veldig mye, men jeg pleier da å tåle helt fint et helt glass, så når jeg blir "fyllesyk" etter et halvt blir jeg litt spent. Tror jeg dropper mer alkohol fram til ikm.

Testene jeg har slår ikke ut før ved 25 mlU/ml hCG. Jeg forventer mensen 26.07., altså på fredag, og planen var å teste på mandag. Men når den ikke er mer følsom er det kanskje ikke vits i å teste noe tidlig likevel? Æsj, jeg som så gjerne ville teste snart!
Det er litt vanskelig å si om det evt slår it så tidlig, noen får jo svak strek både 8 og 9 dop, andre ikke før nærmere eller etter IKM :happy: Venter spent med deg :joyful:
 
Det er litt vanskelig å si om det evt slår it så tidlig, noen får jo svak strek både 8 og 9 dop, andre ikke før nærmere eller etter IKM :happy: Venter spent med deg :joyful:

Hm, ja, men jeg trodde det kanskje var sånne tidligtester som er mer følsomme det kan slå ut på så tidlig. Men det er altså sånne ordinære også? :) Jeg har mange, så det er ikke egentlig noe å spare på. Kanskje jeg tester på mandag likevel, da! :D
 
Hm, ja, men jeg trodde det kanskje var sånne tidligtester som er mer følsomme det kan slå ut på så tidlig. Men det er altså sånne ordinære også? :) Jeg har mange, så det er ikke egentlig noe å spare på. Kanskje jeg tester på mandag likevel, da! :D

Litt usikker på akkurat det, tror kanskje det er litt både og hva folk bruker :) men fra 10dpo tror jeg det kan begynne å vises så vidt hos noen med de andre også :)
Stemmer for test på mandag :D
 
Litt usikker på akkurat det, tror kanskje det er litt både og hva folk bruker :) men fra 10dpo tror jeg det kan begynne å vises så vidt hos noen med de andre også :)
Stemmer for test på mandag :D

Verdt et forsøk, når testene uansett er billige :D Kan bli noen spennende dager i neste uke. Håper fortsatt for deg også, selv om du har gitt litt opp denne ppen. Man skal aldri si aldri! I hvert fall ikke før ikm :)
 
Verdt et forsøk, når testene uansett er billige :D Kan bli noen spennende dager i neste uke. Håper fortsatt for deg også, selv om du har gitt litt opp denne ppen. Man skal aldri si aldri! I hvert fall ikke før ikm :)

Takk, så søt du er:joyful: jeg håper selv jeg, selv om jeg ikke egentlig tror på det :rolleyes: er med i både ikm uke 29 og uke 30 jeg, for sikkerhets skyld :hilarious:
 
Back
Topp