IKM Uke 30

Så kjipt. Men 25 mlu er ikke så følsomt, da ... Og det varierer jo fra dag til dag hvor konsentrert urinen er også. Håper det er sånne ting som spiller deg et puss :)

Ja håper det. Røk på en test nå, tydelig testing med ettermiddagsurin passer bedre. Fikk opp en svak strek på rfsu innen fristen. Satser på det går veien. Tester igjen i morgen :happy:
 
Kan forstoppelse være et tidlig tegn på graviditet....? Jeg har vært forstoppet i en uke nå, til tross for at jeg et aktiv og spiser fiberrik mat. Det ser ut som at jeg er flere mnd gravid på magen min, føler meg helt sprengt og den er skikkelig hard :wideyed: må på apoteket i morgen å få tak i noe for magen, dette er helt forferdelig :shifty:
 
Hilsninger fra skyggestrekenes dal!
Her er det 10 dpo, men jeg fortsetter å bruke mine totalt upålitelige eBaytester og RFSU test ofte.
Jeg skulle vel fått en sterkere strek nå vel?

Bør jeg ta en CB digital i morgen tidlig 11 Dpo? Eller bør jeg vente?
 

Vedlegg

  • D5F3C993-5708-4F07-8A9B-D87A35515939.jpeg
    D5F3C993-5708-4F07-8A9B-D87A35515939.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 88
  • D088389D-3317-4ECE-8F6E-41791E43AE13.jpeg
    D088389D-3317-4ECE-8F6E-41791E43AE13.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 87
Hilsninger fra skyggestrekenes dal!
Her er det 10 dpo, men jeg fortsetter å bruke mine totalt upålitelige eBaytester og RFSU test ofte.
Jeg skulle vel fått en sterkere strek nå vel?

Bør jeg ta en CB digital i morgen tidlig 11 Dpo? Eller bør jeg vente?
Hadde det vært meg ville jeg ventet et par dager iver IKM, men det er fordi jeg ikke vil kaste bort penger før jeg vet om TR kommer eller ikke :hilarious:
 
I morgen er jeg 12 dpo og jeg er veldig usikker på om jeg skal ta en test i morgen eller om jeg skal vente og se om jeg får mensen. Jeg ser for meg at en test i morgen kan gjøre meg litt mindre spent, men samtidig så burde jeg vel klare å vente 2 dager til :angelic: Vanskelig dette her :eek: Jeg ser at dere gjør litt forskjellig.
 
Hilsninger fra skyggestrekenes dal!
Her er det 10 dpo, men jeg fortsetter å bruke mine totalt upålitelige eBaytester og RFSU test ofte.
Jeg skulle vel fått en sterkere strek nå vel?

Bør jeg ta en CB digital i morgen tidlig 11 Dpo? Eller bør jeg vente?

Streken syns jo. Sånn så mine ut og da jeg var gravid sist. Fikk ikke sterk strek før etter IKM. Kunne bare skimte noe. Krysser fingrene for deg :)
 
Da var mensen her, takk for følget alle sammen og lykke til videre til dere det ikke klaffet for og ikke minst gratulerer så mye til dere som ble gravide denne PP :)

Helbom denne PP for oss med EL mens vi var på ferie med toåringen sammen med oss i hotellsenga, så ikke overraskende med TR nå for å si det sånn :D
 
Kan forstoppelse være et tidlig tegn på graviditet....? Jeg har vært forstoppet i en uke nå, til tross for at jeg et aktiv og spiser fiberrik mat. Det ser ut som at jeg er flere mnd gravid på magen min, føler meg helt sprengt og den er skikkelig hard :wideyed: må på apoteket i morgen å få tak i noe for magen, dette er helt forferdelig :shifty:

Tror d kan være ett symtom ja! :) tvitvi! Fryktelig kjett å være forstoppa..
 
Kjenner meg sliten og trøtt... og kvisene popper frem.. har ikke trua på positiv test men d gjenstår å se. Kan bli kjei av å ha ferie og:yuck:
 
Kjenner meg sliten og trøtt... og kvisene popper frem.. har ikke trua på positiv test men d gjenstår å se. Kan bli kjei av å ha ferie og:yuck:
Krysser fingrene for positiv test :Heartred
 
Krysser fingrene for positiv test :Heartred

Og tenkte i dag tidlig om er d godt gjennomtenkt å prøve på baby? Har vi «tid»? Osv.. og svigermor nevnte noe annet og sa ; spørs om d er godt gjennomtenkt. Tenkte skitt !!! Hva vil de nærmeste som ikke vet vi prøver si?
 
Og tenkte i dag tidlig om er d godt gjennomtenkt å prøve på baby? Har vi «tid»? Osv.. og svigermor nevnte noe annet og sa ; spørs om d er godt gjennomtenkt. Tenkte skitt !!! Hva vil de nærmeste som ikke vet vi prøver si?
Tror aldri man i dagens samfunn vil ha «tid» til å få barn... Ikke bare tid, men det koster mye penger også :eek: jeg går fra å ha så utrolig lyst å bli gravid å få barn at det gjør vondt, til å overhode ikke ha lyst og ønsker å bare «leve livet» :wtf: Men innerst inne er det jo selvfølgelig å få barn jeg vil! Jeg tror de blir kjempe glad, ingen blir overrasket eller tenke negativt om et barn som er ønsket til verden :Heartpink
 
Tror aldri man i dagens samfunn vil ha «tid» til å få barn... Ikke bare tid, men det koster mye penger også :eek: jeg går fra å ha så utrolig lyst å bli gravid å få barn at det gjør vondt, til å overhode ikke ha lyst og ønsker å bare «leve livet» :wtf: Men innerst inne er det jo selvfølgelig å få barn jeg vil! Jeg tror de blir kjempe glad, ingen blir overrasket eller tenke negativt om et barn som er ønsket til verden :Heartpink

Helt sant!!! Har jo Snakket nøye gjennom ønsket om å få ett felles barn. Tror tankene kommer etter «skuff på skuff» etter prøveperiode etter prøveperiode og tanker om at vi ikke får det til. Spenning, følelser, glede, skuffelse. Mye man aldri helt vet om d er rett tid å gjøre/prøve her i livet. Tenk for en glede med en baby, alle milepæler, alt trass sykdom og slit som kommer og går :Heartbigred vi har jo til sammen tre barn på 8, 11 og 13. 50% av tiden. Så hjelp vi også ville få:)
 
Hilsninger fra skyggestrekenes dal!
Her er det 10 dpo, men jeg fortsetter å bruke mine totalt upålitelige eBaytester og RFSU test ofte.
Jeg skulle vel fått en sterkere strek nå vel?

Bør jeg ta en CB digital i morgen tidlig 11 Dpo? Eller bør jeg vente?
La det bli sterkare :)
 
Back
Topp