IKM Uke 30

Og tenkte i dag tidlig om er d godt gjennomtenkt å prøve på baby? Har vi «tid»? Osv.. og svigermor nevnte noe annet og sa ; spørs om d er godt gjennomtenkt. Tenkte skitt !!! Hva vil de nærmeste som ikke vet vi prøver si?

Argh, svigermødre og egne mødre må slutte med det der :( Er akkurat i en slik situasjon selv: har gledet meg såååååååå til å få hund igjen. Det har vært ALT for meg. Så begynte svigers: kommer det til å gå bra da? Deretter roet de seg, og nå skal de ha bror til vår valp!!! Så nå har mamma begynt: «er dette gjennomtenkt da??». Jeg blir helt ødelagt av slikt, for jeg begynner jo å tvile selv da :( Nå sitter jeg med blandede følelser og er redd for at det skal gå galt! Synes det er forferdelig leit når foreldre skal holde på slik. Det er aldri riktig tid for noe.... Foreldre burde vite dette bedre enn noen andre <3
 
Ikm idag og ingen tr :nailbiting: kommer vanligvis iløpet av natta. Angrer på at jeg ikke tok test før jobb :banghead: men blir i kveld :happy:
 
Argh, svigermødre og egne mødre må slutte med det der :( Er akkurat i en slik situasjon selv: har gledet meg såååååååå til å få hund igjen. Det har vært ALT for meg. Så begynte svigers: kommer det til å gå bra da? Deretter roet de seg, og nå skal de ha bror til vår valp!!! Så nå har mamma begynt: «er dette gjennomtenkt da??». Jeg blir helt ødelagt av slikt, for jeg begynner jo å tvile selv da :( Nå sitter jeg med blandede følelser og er redd for at det skal gå galt! Synes det er forferdelig leit når foreldre skal holde på slik. Det er aldri riktig tid for noe.... Foreldre burde vite dette bedre enn noen andre <3

Altså, svigermor et verdens beste - hun sa dette til en helt annen case - kjøp av en ting. Så ingen kritikk til hun. Mer påfyll til litt usikkerhet rundt vårt valg :) men så koselig m valp (valper) da:) :)
 
Ikm idag og ingen tr :nailbiting: kommer vanligvis iløpet av natta. Angrer på at jeg ikke tok test før jobb :banghead: men blir i kveld :happy:

Spennende!!!!!!:happy::Heartpink Ha en fiin Dag på jobben før testing i kveld:)
 
Altså, svigermor et verdens beste - hun sa dette til en helt annen case - kjøp av en ting. Så ingen kritikk til hun. Mer påfyll til litt usikkerhet rundt vårt valg :) men så koselig m valp (valper) da:) :)

Mamma og mine svigerforeldre er også verdens beste og jeg elsker de - men de vet begge å si ting som gjør meg enda mer usikker enn jeg trenger å være :p Problemet er at jeg ser så opp til de, at det er vanskelig å se vekk fra de kritiske tingene.
 
Føler meg som et hormonelt troll noen ganger men jeg må bare si at jeg er så lei av at alle som sier du må bare slappe av så blir du gravid.... tenk på alle de som blir gravide når de adopterer osv...
Måtte bare få det ut :smiley-angry019
 
Mamma og mine svigerforeldre er også verdens beste og jeg elsker de - men de vet begge å si ting som gjør meg enda mer usikker enn jeg trenger å være :p Problemet er at jeg ser så opp til de, at det er vanskelig å se vekk fra de kritiske tingene.

Det er noe med det!
 
Føler meg som et hormonelt troll noen ganger men jeg må bare si at jeg er så lei av at alle som sier du må bare slappe av så blir du gravid.... tenk på alle de som blir gravide når de adopterer osv...
Måtte bare få det ut :smiley-angry019

Hehe høres helt normalt ut! Helt håpløst innimellom og altoppslukende :hungry::hungover::hilarious: snodig man hører jo om de som er i gang m IvF eller adopsjon og får d til selv ja..
 
Da er 11 dpo her og dagens 2 første tester (RFSU test ofte og eBay) var blenda.
I fullt teste og PMS sinne kjøpte jeg en tidlig graviditetstest fra Lloyd Pharmaseuticals.
Den syns jeg var helt umulig å tyde da det var dette duste glasset forran!
Så jeg åpnet testen og jaggu var det ikke nok en skyggestrek!! Denne har jeg ikke bilde av, for sinna til å ta bilde...

I nytt skyggestreksinne åpnet jeg en CB digital og vipps var resultatet der: Ikke Gravid

Takk for meg!
Nå må bare tanta komme sånn at jeg kan prøve igjen.

Hva har jeg lært?
Ikke kjøp RFSU
Ikke kjøp EBaytester
Ikke kjøp Lloyd tester
Bare vent til IKM er forbi og ta en CB digital!

Vi får nå se hvordan dette skal gå daaaa!
 
Ikm idag og ingen tr :nailbiting: kommer vanligvis iløpet av natta. Angrer på at jeg ikke tok test før jobb :banghead: men blir i kveld :happy:

Nå kom plutselig smerter, men er ikke likt vanlige menssmerter. Mer et konstant trykk over livmora. Småblør litt, men tror ikke det er tr enda. Pleier å småblø litt fra el til tr, men har ikke gjort det denne gangen. Noen som har opplevd lignende? Er test bortkastet nå? :(
 
Hei alle sammen :)
I går begynte jeg å få noe som jeg trodde var begynnelsen på mensen, utflod med blod i. Det har ikke blitt større mengdet enn det var i går og i dag tok jeg en test for å bekrefte at jeg ikke er gravid, men den var jaggu positiv :shy: Er det noe mulighet for at dette kan bli noe av??
 
Nå kom plutselig smerter, men er ikke likt vanlige menssmerter. Mer et konstant trykk over livmora. Småblør litt, men tror ikke det er tr enda. Pleier å småblø litt fra el til tr, men har ikke gjort det denne gangen. Noen som har opplevd lignende? Er test bortkastet nå? :(
Hei :)
Jeg vet ikke hva jeg vanligvis gjør fordi jeg tok ut hormonspiralen for snart 5 uker siden, men i går kveld (11 dpo) begynte jeg å småblø litt. Tok en test i dag og den var positiv, har ikke helt troa før det har gått noen dager til og jeg har tatt et par tester til :angelic: Men ville frem til at det er ikke sikkert en test er bortkastet. Krysser fingrene for deg :happy:
 
67F5A414-187D-43A2-ADC1-6CE046273D67.jpeg
Tror jeg kan settes på gravid :D
 
14dpo,blenda tester, Ingen TR enda, men tror hun dukker opp i morgen :rolleyes: neste pp er det ingen El testing, bare ferie og romantikk :p:Heartred:love7
 
Back
Topp