Skravletråd

Flinke barn:)
Det hadde ikke funket her:p
Det gjorde det heller ikke hos det fleste andre :P
Men våre satt pent og pyntelig på en rekke og sov :)
Er egentlig litt overrasket over hvor lett det gikk selv.

Hadde slitt dem ganske bra ut på forhånd med en lang dag med mye gåing i dyreparken, og snakket masse om på forhånd at når vi kom til båten skulle de sette seg i stolen sin og prøve å sove med en gang

Det gjorde det heller ikke hos det fleste andre :p
Men våre satt pent og pyntelig på en rekke og sov :)
Er egentlig litt overrasket over hvor lett det gikk selv.

Hadde slitt dem ganske bra ut på forhånd med en lang dag med mye gåing i dyreparken, og snakket masse om på forhånd at når vi kom til båten skulle de sette seg i stolen sin og prøve å sove med en gang
Uansett imponerende:)
Og greit å vite at det går såpass lettvint!

Fikk med meg eldste på tur i dag. Tok nesten 2 timer. Hun var bra sliten etterpå gitt ^^ Jeg og, men måtte likevel trene litt etterpå :P
Kjennes godt i fotene, de er nok litt hovne nå. Over 1000 kalorier over dagsmålet mitt for forbrenning, noe som er veldig bra siden vi fikk besøk i dag og da ble det selvfølgelig noe godt til kaffen :P

Fikk med meg eldste på tur i dag. Tok nesten 2 timer. Hun var bra sliten etterpå gitt ^^ Jeg og, men måtte likevel trene litt etterpå :p
Kjennes godt i fotene, de er nok litt hovne nå. Over 1000 kalorier over dagsmålet mitt for forbrenning, noe som er veldig bra siden vi fikk besøk i dag og da ble det selvfølgelig noe godt til kaffen :p
godt jobbet :-D

Fikk med meg eldste på tur i dag. Tok nesten 2 timer. Hun var bra sliten etterpå gitt ^^ Jeg og, men måtte likevel trene litt etterpå :p
Kjennes godt i fotene, de er nok litt hovne nå. Over 1000 kalorier over dagsmålet mitt for forbrenning, noe som er veldig bra siden vi fikk besøk i dag og da ble det selvfølgelig noe godt til kaffen :p
Flinke dere er:D

Kostholdet har tatt ferie!
Hva hvis du fokuserer på aktivitet? Så ikke stresse så mye med kostholdet. Så kommer sikkert kostholdet litt av seg selv når du kjenner at du har beveget deg?
Jeg blir hvertfall ekstra motivert av å gjøre sånn. :rolleyes:

Back
Topp