Ugh, har verket i fotene i hele dag. Blir nok krykkerDet er super bra.
XXX for at det ikke blir for ille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ugh, har verket i fotene i hele dag. Blir nok krykkerDet er super bra.
XXX for at det ikke blir for ille
Helt fantastisk! Var det ikke reisedag også?Klarte å komme meg rett over 21.000 skritt i går.
Det hadde jeg ikke trodd jeg ville klare
Takk! Krykkene kommer fram i dag.Flinke deg og lykke til med foten
Oh yes. Spesielt siden jeg ikke har gjort noe for å få det tilbake!Bra med skritt, men kjipt med beina![]()
Det var det, men forlot feriehuset kl 10.00, og båten gikk først kl 22:15, så hadde en dag på Givskud zoo (løveparken) på vei til båten og ble en del skritt derHelt fantastisk! Var det ikke reisedag også?
Det er veldig godt jobba! Det var sikkert mye spennende å se der!Det var det, men forlot feriehuset kl 10.00, og båten gikk først kl 22:15, så hadde en dag på Givskud zoo (løveparken) på vei til båten og ble en del skritt der
Masse god bedringUgh, har verket i fotene i hele dag. Blir nok krykker![]()
Elsker den parken, har vært der en del ganger tidligereDet er veldig godt jobba! Det var sikkert mye spennende å se der!![]()
Har aldri vært der selvElsker den parken, har vært der en del ganger tidligere
Men så lenge du har forstoppelse tar heller ikke magen opp næring på riktig måte heller og da prioritrer den å ta opp fett så blir liksom feil det også
Har du prøve å spise en pakke Grete Roede kokosboller istedenfor avføringsmiddel, tror det er snillere mot magen (og smaker veldig godt).
De inneholder er søtningsmiddel så dersom man ikke er vandt med det får man løs mage.
De fleste kan spise et par stykker uten problemer, men ikke en hel pakke på 6.
Får på Kiwi og Meny
Hehe, sant nokDet finner vi fort ut av..
Uff daAiai, 14500 skritt i dag! Woopwoop! Sier meg fornøyd med den. Dessverre ser det ut til at plantar fascitten er tilbake og det er alt annet enn bra! Må kanskje finne frem krykkene![]()
Strålende bra!Klarte å komme meg rett over 21.000 skritt i går.
Det hadde jeg ikke trodd jeg ville klare
Hehe, genialt triksNedsiden med å ha gått på en skikkelig fråtse smell er jo at jeg er konstant sulten i noen dager etter på! Uansett hvordan kostholdet er
Grilling med svigers i dag.Skal bok klare å la være å fråtse sånn da. Får ha junior mest mulig på fanget, så servile vanskelig å spise. Hahaha beste trikset i boken.
Det gikk veldig bra.Hehe, sant nok![]()
Jevnlig avføring er å foretrekke, så jeg hadde ikke vært i tvilVurderer avføringsmiddel, men er ikke noe glad i det. Og det føles litt som juksing med vekta, selv om det ikke er en god måte å gå ned i vekt på siden det ikke er faktisk fett man mister.
Hva ble det til??Har veldig lyst til å få til en trening i dag, men ikke sikker på om jeg får lov av mannen.
Han er litt i "min kone ser litt for sliten og trøtt ut, og jeg må beskytte henne" - modus i dag
Flinke barnDet gikk veldig bra.
Siden vi dro så sent fikk vi en dag ekstra i Danmark.
Når vi kom til båten og hadde funnet stolene våre la ungene seg til å sove og sov gjennom hele overfarten og det meste at turen hjem i bilen etterpå.
Når vi kom hjem bar det rett i seng
Ble en liten turHva ble det til??![]()