Juni 2019 <3

Hihi, samme her. Helsikes Lutinusgris! Men håper likevel jeg skal gå på det helt ut august! ;)
(Skal gå med det helt til jeg evt er i uke 10-12)

Håper på å gå på til uti august jeg og - skal gå på de til evt uke 10, men kan være jeg kommer til å høre om jeg kan gå på de lengre pga SA i uke 13 i desember

Har hatt småblødninger/spotting siden i går. Fikk svak positiv test i dag, følsomhet 10, har tidligere testet med følsomhet på 25, og fått negativ (satt inn 5-dagers blasto på onsdag). For en fæl ventetid dette ble. Tok blodprøve i dag og skal ta ny på onsdag. Andre som har opplevd småblødninger, og allikevel erfart at det endte bra? Er jo bare tiden som har det absolutte svar, men jeg blir så sprø av dette.

Vedlegg

• 6DDD7EA7-A73E-4A8E-9B41-F377F271D900.jpeg
    6DDD7EA7-A73E-4A8E-9B41-F377F271D900.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 95
  • FEB08A9C-134B-46DA-8692-4E032D6BF2D9.jpeg
    FEB08A9C-134B-46DA-8692-4E032D6BF2D9.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 95
Har hatt småblødninger/spotting siden i går. Fikk svak positiv test i dag, følsomhet 10, har tidligere testet med følsomhet på 25, og fått negativ (satt inn 5-dagers blasto på onsdag). For en fæl ventetid dette ble. Tok blodprøve i dag og skal ta ny på onsdag. Andre som har opplevd småblødninger, og allikevel erfart at det endte bra? Er jo bare tiden som har det absolutte svar, men jeg blir så sprø av dette.

Har ikke erfart det selv, men håper det beste for deg!:smiley-angelic001

Fikk ut 9 egg i går hvorav 5 var modne og 3 har blitt befruktet til i dag. Til tross for mye færre egg ut enn tidligere er det det beste resultatet vi har hatt når det gjelder befruktning :). Så lenge ting går som det skal videre blir det innsett i morgen :).

Hadde skikkelig vondt i hodet, frøs og verket i kroppen i hele går (bivirkninger? Kan ikke huske jeg har hatt det på tidligere forsøk), så i dag har jeg tatt en dag på sofaen.. Har innsett om 1,5 time, så om ikke alt for lenge må jeg komme meg i bilen.

Hadde skikkelig vondt i hodet, frøs og verket i kroppen i hele går (bivirkninger? Kan ikke huske jeg har hatt det på tidligere forsøk), så i dag har jeg tatt en dag på sofaen.. Har innsett om 1,5 time, så om ikke alt for lenge må jeg komme meg i bilen.
Huff, har du fått beskjed om du er i faresonen for overstimulering? Jeg har ikke hatt det selv, men det høres litt ut som symptomer jeg tidligere har blitt bedt om å være på vakt etter.

Huff, har du fått beskjed om du er i faresonen for overstimulering? Jeg har ikke hatt det selv, men det høres litt ut som symptomer jeg tidligere har blitt bedt om å være på vakt etter.

Er fryseforsøk, så ikke noe fare for overstimulering.
Har blitt overstimulert på tidligere forsøk, og er ikke å anbefale, ene forsøket fikk jeg satt inn egg, ble overstimulert etter innsett og endte en natt på sykehus og sykemeldt i flere uker. Et annet forsøk endte med totalfrys, da det var fare for overstimulering. Om det er bivirkninger av medisinene eller jeg bare er syk er uvisst, går på prednisolon også, så immunforsvaret er uansett ikke helt på topp.

Er fryseforsøk, så ikke noe fare for overstimulering.
Har blitt overstimulert på tidligere forsøk, og er ikke å anbefale, ene forsøket fikk jeg satt inn egg, ble overstimulert etter innsett og endte en natt på sykehus og sykemeldt i flere uker. Et annet forsøk endte med totalfrys, da det var fare for overstimulering. Om det er bivirkninger av medisinene eller jeg bare er syk er uvisst, går på prednisolon også, så immunforsvaret er uansett ikke helt på topp.
Da så. Håper det er noe som går raskt over :)

Fikk ut 5 egg på uttak idag. Litt skuffet ettersom folliklene var så store og fine denne gang, og jeg hadde bygget opp litt forventing til mer. Men 5 egg var visst forventet utifra østradiol-nivået. Må si meg fornøyd med det :) Har fått ut 5 og 6 egg på de to forrige forsøkene, som har resultert i to innsett og ett på frys. Får krysse fingrene flere overlever til innsett og at resten kan fryses denne gang. :smiley-angelic001

Back
Topp