Gratulerer som rugerDa er jeg ruger til et perfekt 8 delt embryo. Testdag 7.7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som rugerDa er jeg ruger til et perfekt 8 delt embryo. Testdag 7.7
Satser på at gullegget er blant de fem!Fikk ut 5 egg på uttak idag. Litt skuffet ettersom folliklene var så store og fine denne gang, og jeg hadde bygget opp litt forventing til mer. Men 5 egg var visst forventet utifra østradiol-nivået. Må si meg fornøyd med detHar fått ut 5 og 6 egg på de to forrige forsøkene, som har resultert i to innsett og ett på frys. Får krysse fingrene flere overlever til innsett og at resten kan fryses denne gang.
![]()
Lykke til med ruging!Da er jeg ruger til et perfekt 8 delt embryo. Testdag 7.7
Velkommen i rugeklubben og lykke tilDa er jeg ruger til et perfekt 8 delt embryo. Testdag 7.7

. Håper litt på å få satt inn to, hvis det fortsatt er to som er med. Dette er jo fjerde forsøket (to avbrutte).Innsett i dag med mindre de ringer og sier at det har gått dårlig med eggene. Håper litt på å få satt inn to, hvis det fortsatt er to som er med. Dette er jo fjerde forsøket (to avbrutte).

Lykke til! Krysser fingrene for degInnsett i dag med mindre de ringer og sier at det har gått dårlig med eggene. Håper litt på å få satt inn to, hvis det fortsatt er to som er med. Dette er jo fjerde forsøket (to avbrutte).

Fantastisk! Ett klasse A!Det ble innsett av ett klasse A embryo. De to andre var ikke gode nok til innsett. Testdato er 10. juli.
![]()
Tusen takk! <3Fantastisk! Ett klasse A!
Gratulerer som ruger!
Gratulerer som ruger og lykke tilDet ble innsett av ett klasse A embryo. De to andre var ikke gode nok til innsett. Testdato er 10. juli.
![]()

Har du hørt noe i dag? Blir det innsett i morgen?Da skal Haugesund være i gang med å tine, videre skal de dyrke frem til fredagKrysser fingrene for at det blir vellykket. Og i tillegg så jeg er allerede fryktelig lei av lutinusen....
![]()
Ingen telefon, så det ser lovende ut. Men er forberedt på at de kan ringe i morgen tidlig ogsåHar du hørt noe i dag? Blir det innsett i morgen?
![]()

Takk for det! <3Gratulerer som ruger og lykke til![]()
Kaffekopp 41år-barn#2- uttak 21.06
Kom litt seint inn på forumet denne gangen. Hadde uttak i går. 10 egg ut, 8 modne, 5 befruktet. Krysser fingre for at de henger med helt fram til innsett på onsdag
Velkommen i ruge-gjengen! Lykke til!Da kan jeg flyttes til ruger!Testdato 8.7
Tusen takkVelkommen i ruge-gjengen! Lykke til!![]()