Juni 2019 <3

Innsett av blastocyst 19. juni. Er på rugedag 5. I dag så jeg bittelitt lyserosa på papiret. Er vel alt for sent for festeblødning? Pleier å spotte noen dager før mens, men ikke så tidlig som dette. Forventet mens er om ca. en uke.

Livredd for at løpet er kjørt. :sorry:

Innsett av blastocyst 19. juni. Er på rugedag 5. I dag så jeg bittelitt lyserosa på papiret. Er vel alt for sent for festeblødning? Pleier å spotte noen dager før mens, men ikke så tidlig som dette. Forventet mens er om ca. en uke.

Livredd for at løpet er kjørt. :sorry:

Kan det være såre slimhinner etter lutinus?

Forstår den frykten, krysser fingrene for det enda er håp :Heartred

Kan det være såre slimhinner etter lutinus?

Forstår den frykten, krysser fingrene for det enda er håp :Heartred
Jeg har vært inne på tanken! Jeg hadde ikke noe sånt sist forsøk, da jeg brukte lutinus. Nå tar jeg progresteronstøtte i tablettform som svelges, dufaston. Det står at hormonelle bivirkninger kan være småblødninger.

Takk for svar :Heartred

Er det noen andre som opplever dovenhet eller lignende nedover låret under stimuleringen?

Hadde det litt i armen tidligere i uken, idag har det kommet i låret. Skikkelig irriterende :bored:Mener å huske jeg opplevde det litt sist forsøk også. Er det vanlig?

Ikke gravid :(:smiley-angry017:sad015

Startet med lutinus griset, håper jeg må holde på hele sommeren
Hihi, samme her. Helsikes Lutinusgris! Men håper likevel jeg skal gå på det helt ut august! ;)
(Skal gå med det helt til jeg evt er i uke 10-12)

Sprøytefri dag! Blir deilig etter 4 sprøyter i går :eek:. Grugleder meg til uttak i morgen. Ligger som vanlig an til å få ut mange egg, men håper også en del av de er modne (sist var det bare 2 av 19). :)

Back
Topp