Jeg har hatt innsovningsproblemer siden jeg kom i puberteten.Veldig vanskelig å være flink med kostholdet når man er trøtt.
Enkelte perioder er verre enn andre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt innsovningsproblemer siden jeg kom i puberteten.Veldig vanskelig å være flink med kostholdet når man er trøtt.
Jeg har hatt innsovningsproblemer siden jeg kom i puberteten.
Enkelte perioder er verre enn andre.
Hadde vært artigEr det, kanskje prøve det selv?
Har prøvd et par medisiner, men fikk så veldig bakrus av dem,Kjedelige greier. Du har vel prøvd mange forskjellige ting og vil jeg tro, så det blir vel lett å bli oppgitt over det hele.
Syns det høres ut som en utfordring, jegHadde vært artigikke akkurat gå fra jobb, det er 40 km og i lengste laget
Mulig jeg må legge en plan![]()
Hadde vært artigikke akkurat gå fra jobb, det er 40 km og i lengste laget
Mulig jeg må legge en plan![]()
Så da er spørsmålet, hvor lang vei har du til jobb?Ta med niste og en turvenn?
Så da er spørsmålet, hvor lang vei har du til jobb?
Hadde vært meg jeg også, men litt langt å gå til jobben til RonjaR, hjem til henne og så hjem igjen.Jeg jobber ikke, så ingen mulighet til å gå til eller fra jobb. Skulle ha gått med RonjaR om hun ikke bodde så langt unna ^^
Hadde vært meg jeg også, men litt langt å gå til jobben til RonjaR, hjem til henne og så hjem igjen.
Ved tanke på at det er 130 km til jobben til RonjaR fra meg hadde jeg nok klart godt over 200.000 skritt om jeg hadde gått ditHadde klart de 100 000 på 2 dager i alle fall![]()
Det er utrolig bra!Først jobb, og så sommeravslutning med jobben.
Egentlig en rolig dag uten trening så hvordan i alle dager har jeg klart å komme over 20.000 skritt i dag?
Klart du er!!Takk
Må jo gå nå! Jeg er verdt det! (hoho, her trener vi selvfølelsen ^^)
Jippi, så bra!Veiedag og JAAA under 79! Ble 78,8. Så ned 0,3 denne uken Pluss tante rød kom på besøk i går.
*skrytepost*
HahaSyns det høres ut som en utfordring, jeg![]()
Spørs om jeg får med meg noen på detTa med niste og en turvenn?
Ved tanke på at det er 130 km til jobben til RonjaR fra meg hadde jeg nok klart godt over 200.000 skritt om jeg hadde gått dit![]()
Salat er godt daLiker ikke middag jeg. Det føles som om alt inneholder utrolig mange kalorier, med mindre man går vegetar eller vegansk mat. Og det skjer ikke her! Jeg trenger ikke å bruke saus, og jeg kan fint spise salat framfor ris, pasta, potet etc. Det burde altså gå greit å finne noe å spise![]()