Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Da har jeg endelig begynt med sprayen :D Smakte ikke så ille som jeg forventa :p
 
Ga fra meg lappen fra Riksen ang rekvisisjon på blodprøve til sykepleieren på legekontoret her. Noen som har sin, som kan dele tlf nr og tidspunkt for å ringe inn å få svaret?:)
 
Hei, i morgen begynner med andre forsøk så begynner jeg med synarela. Jeg ble gravid med fryseegg men mista i uke 6/7.
Er det noen som går på akupunktur? Har lest at det er veldig bra og at det har var mange som bli gravid etterpå. Men vet ikke hva jeg må tror.
Er det noen som ta vitaminer også? Bare skrev og si hvilken du ta.
Tusen takk :)
 

Hei, i morgen begynner med andre forsøk så begynner jeg med synarela. Jeg ble gravid med fryseegg men mista i uke 6/7.
Er det noen som går på akupunktur? Har lest at det er veldig bra og at det har var mange som bli gravid etterpå. Men vet ikke hva jeg må tror.
Er det noen som ta vitaminer også? Bare skrev og si hvilken du ta.
Tusen takk :)
Går ikke på akupunktur men vet mange sverger til det :) Jeg tar de gravid vitaminene ja, gjort det helt siden jeg begynte å prøve for 1 år siden :D
 
Er det sånn at det er kort tid til samtale, men gjerne ventetid før oppstart? Driver jo med denne vektnedgangen, men er ikke i nærheten av målet før sommeren. Har 8 uker ferie, pg jeg antar klinikken er stengt i sommer? Skal til gyn for kontrollveiing (som går til h...) i slutten av juni, og lurer på å høre med henne om vi kan «gå for» en lavere vekt enn det som er, for eksempel oppgi 90 om den viser 94.

Er det innafor, mtp ukene jeg «mister» ved å ev vente til vekta faktisk viser 88-90 og kanskje må vente i ukesvis ekstra fordi det var sommerstengt, stor pågang pga sommerstengt osv?

Det er lov å si det er juks om det er det. Jeg er bare utålmodig. :rolleyes:
 
Er det sånn at det er kort tid til samtale, men gjerne ventetid før oppstart? Driver jo med denne vektnedgangen, men er ikke i nærheten av målet før sommeren. Har 8 uker ferie, pg jeg antar klinikken er stengt i sommer? Skal til gyn for kontrollveiing (som går til h...) i slutten av juni, og lurer på å høre med henne om vi kan «gå for» en lavere vekt enn det som er, for eksempel oppgi 90 om den viser 94.

Er det innafor, mtp ukene jeg «mister» ved å ev vente til vekta faktisk viser 88-90 og kanskje må vente i ukesvis ekstra fordi det var sommerstengt, stor pågang pga sommerstengt osv?

Det er lov å si det er juks om det er det. Jeg er bare utålmodig. :rolleyes:


Henvisning vår ble sendt den 7 februar og vi hadde forsamtale 19 mars, fikk beskjed om å melde neste mens og at vi egentlig skulle begynne allerede i april men ble så fullt pga alle de røde dagene er kun derfor vi har måttet vente til Mai :) Med tanke på vekta så er jeg usikker på hvordan du burde gjøre det :shy:
 
Allerede på flaske to med Synarela! Blir veldig spennende med kontroll på torsdagen! ❤️ :D
 
Hvor kan man kjøpe hormonene? På vanlig apotek eller på apoteket på riksen? :happy:
Jeg har opplevd at det kan være vanskelig å få tak i visse hormoner på apotekene i nærheten av meg, så jeg pleier å kjøpe når jeg er på riksen. Da vet jeg at jeg får de med en gang. Men de fleste apotekene kan bestille:)
 
Supert, ble redd jeg ikke ville få tak i før oppstart til helgen :facepalm::)

Jeg også tenker å kjøpe hormon sprøytene på apoteket inne på riksen :) Hvis jeg skal begynne med sprøyter etter kontrollen i morgen(torsdag) så tviler jeg på at apoteket her på bondelandet rekker å få de inn :)
 
Jeg også tenker å kjøpe hormon sprøytene på apoteket inne på riksen :) Hvis jeg skal begynne med sprøyter etter kontrollen i morgen(torsdag) så tviler jeg på at apoteket her på bondelandet rekker å få de inn :)
Jeg sjekket med et apotek i byen og de kunne ikke få inn alt, samt at det var noe leveringstid.. Snakka med de på riksen idag - og da var det visst ett hormon de ikke hadde på lageret på apoteket på riksen. Jeg spurte ikke hvilket, for hun sa det ikke var det jeg skulle starte med så det var ikke krise. :happy:
 
Jeg sjekket med et apotek i byen og de kunne ikke få inn alt, samt at det var noe leveringstid.. Snakka med de på riksen idag - og da var det visst ett hormon de ikke hadde på lageret på apoteket på riksen. Jeg spurte ikke hvilket, for hun sa det ikke var det jeg skulle starte med så det var ikke krise. :happy:
OH... Hmmm... Får ringe apoteket I morn jeg da og bestille gonal f 150 iE :hilarious: Det gikk kjapt med Synarela, den fikk de inn dagen etter så håper det går like fort nømed denne da :shy:
 
Fikk du tak i alt du trengte idag? :happy:
Nei du jeg fikk helt andre planer :hilarious:
Det var som jeg frykta, jeg var ikke nok nedregulert :shifty:
Skal øke fra 4 til 6 spray om dagen og ny kontroll på tirsdag :wacky:
 
Back
Topp