Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

De klaga på at de hadde det travelt i noen uker, da jeg var der forrige uke. Men jeg er ferdig med forsøk to, så vet ikke noe mer enn det.

Men går fort til sommerstengt. Men krysser fingra :) Fersk eller fryseforsøk du venter på :) ?


Fersk.. Første runde.. Jeg venter mensen i disse dager, men tviler vel på at jeg får til et forsøk før det blir sommerstengt :facepalm: men håååper:D
 
Fersk.. Første runde.. Jeg venter mensen i disse dager, men tviler vel på at jeg får til et forsøk før det blir sommerstengt :facepalm: men håååper:D
Skal du ha lang eller kort protokoll? :)

Spørs kanskje nå ja, går fort til stengt nå.
 
Kort :happy: har ikke helt trua på å få det til, meeeen... :D
Kort da kan det jo hende, da er det sprøytestart på dag to alt da kanskje :)

Lang hadde vært verre, det er sirup. Jeg har bare hatt lange :rolleyes:
 
Får bare vente å se når TR dukker opp.. ;) og om jeg rekker sprøyteopplæringen.. er den obligatorisk?;)
Tror at den er det :)
Jeg hadde den på kontrollen før sprøytestart, etter en evighet på sprayen.
 
Får bare vente å se når TR dukker opp.. ;) og om jeg rekker sprøyteopplæringen.. er den obligatorisk?;)

Ikke sikkert du får forsøk denne syklusen hvis den ventes i disse dager, men mulig du rekker i juni, kommer jo anpå om den er stabil eller ei? Hadde du skulle startet ved denne menstruasjonen hadde du nok fått sprøyteopplæring allerede. Jeg hadde kort protokoll men ble styrt med provera og da visste de sånn ca. når mens kom og ga meg sprøyteopplæring i god tid :)

Håper du rekker forsøk før sommerstengt!
 
Er det noen som har ringt inn mens i det siste? Har man fått plass før sommeren? :)
Ringte inn mens nå den 05 mai, jeg har fått plass :D

Spraystart 28 mai
Kontroll dag I uke 24 og uttak i uke 26 :)
 
Ikke sikkert du får forsøk denne syklusen hvis den ventes i disse dager, men mulig du rekker i juni, kommer jo anpå om den er stabil eller ei? Hadde du skulle startet ved denne menstruasjonen hadde du nok fått sprøyteopplæring allerede. Jeg hadde kort protokoll men ble styrt med provera og da visste de sånn ca. når mens kom og ga meg sprøyteopplæring i god tid :)

Håper du rekker forsøk før sommerstengt!


Jeg hadde første samtale på mandag, så hun legen jeg snakka med ba meg ringe inn når TR dukket opp også fikk vi se da om de kunne ta meg inn. Ho ville verken si ja eller nei, og sa ingenting om når jeg skulle ha sprøyteopplæring siden ho ikke styrte det..

Har gått på letrozol og ovitrelle fra gyn siden okt, så vet jo ikke åssen syklusen er uten «hjelp». Syklusen før det var på 56 dager :banghead:
 
Er det dette nummeret dere ringer for å melde ny syklus? :happy:
 

Vedlegg

  • 6511B65E-AC4F-4931-9ED9-1924A145819F.jpeg
    6511B65E-AC4F-4931-9ED9-1924A145819F.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 68
Sorry!! Mange spørsmål fra meg! :banghead:

Fikk dere egen innkallelse til sprøyteopplæringen eller ble den avtalt når første syklus ble meldt inn? :happy:
 
Sorry!! Mange spørsmål fra meg! :banghead:

Fikk dere egen innkallelse til sprøyteopplæringen eller ble den avtalt når første syklus ble meldt inn? :happy:
Jeg fikk innkallelse i posten sammen med infoen og skjemaet til IVF etter nesespray start, men lurer på om jeg fikk beskjed om hvilken uke det var før vi fikk brevet..:)
 
Jeg ble ring ang spraystart og fikk bare vite at jeg skulle ha kontroll og sprøyteopplæring i uke 24 en gang :)
 
Hei dere.

Skal ha mitt første fryseforsøk på riksen i morgen, og ble plutselig litt usikker på om det er jeg som skal ringe eller om det er de som ringer mtp om eggene har overlevd opptining?:nailbiting: Papirene ligger i bilen:facepalm:
 
De ringer deg står at du skal ringe men de har sakt til meg at de ringer hvis det ikke overlever.. * 2 TIN som ikke gikk, satt inn 2 i går
 
Da har jeg kontrolldag 13 juni! Aner ikke hvilken kontroll men :hilarious:
Skal begynne med spray nå kommende tirsdag! :nailbiting:
 
Back
Topp