Har de innsett lørdag og søndag på Riksen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innsett har dem, men ikke uttak tror jegHar de innsett lørdag og søndag på Riksen?
Håper jeg får satt Ovitrelle på mandag, da blir uttaket onsdag, og pga 17.mai, så blir det ikke innsett på fredag iafInnsett har dem, men ikke uttak tror jeg
Vet om ei som satte inn lørdag, da jeg satte inn fredag første runden
Kan hende de drøyer til mandag med innsett. Vet ikke helt hva de gjør der.Håper jeg får satt Ovitrelle på mandag, da blir uttaket onsdag, og pga 17.mai, så blir det ikke innsett på fredag iaf
Etter nesespray start fikk jeg brev innen 2 uker, der sto det info om kontroll og sprøyteopplæringSpørsmål!
Jeg skal begynne med spray 28 mai, kontrolldag i uke 24! Når har dere fått vite når den kontroll dagen er? Jeg er litt avhengig av å kunne avtale med jobben da vi er litt få i mannskap om dagen
OK takk!Etter nesespray start fikk jeg brev innen 2 uker, der sto det info om kontroll og sprøyteopplæring
Jeg startet 14.april, og husker ikke eksakt når brevet kom, men hadde kontroll 2.mai.
Det var en bra fangst To mer enn jeg fikk ut det13 egg ut
Veldig fornøyd med det, venstre side var et h*@%*te å ta ut fraDet var en bra fangst To mer enn jeg fikk ut det
Jeg var og skikkelig fornøyd, helt til de ringte og sa at bare ett var befrukta. Det gjør enda psykisk vondt å tenke på...Veldig fornøyd med det, venstre side var en h*@%*te å ta ut fra
Huff ja, det er nok vondtJeg var og skikkelig fornøyd, helt til de ringte og sa at bare ett var befrukta. Det gjør enda psykisk vondt å tenke på...
Når første var sju ut og fire befrukta. Ble veldig overraska over så dårlig forsøk.
Jeg hadde nesten bare egg på høyre side jeg, så venstre gikk utrolig fort.
Så får meg mange egg på frys og ikke mer uttak på ei stund, så var så fornøyd med 11 egg.Huff ja, det er nok vondt
Får tro det klamrer seg fast der i 9mndSå får meg mange egg på frys og ikke mer uttak på ei stund, så var så fornøyd med 11 egg.
Men men, jeg får ruge på det ene, og gjøre så godt jeg kan
Det håper jeg ogsåFår tro det klamrer seg fast der i 9mnd
De klaga på at de hadde det travelt i noen uker, da jeg var der forrige uke. Men jeg er ferdig med forsøk to, så vet ikke noe mer enn det.Er det noen som har ringt inn mens i det siste? Har man fått plass før sommeren?
Veldig fornøyd med det, venstre side var et h*@%*te å ta ut fra