Til spaniaDet tror jeg på. Hvor skal dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til spaniaDet tror jeg på. Hvor skal dere?
Hva er det?Andre med meg som gleder seg til i kveld?![]()
Hva er det?
Var litt gøy før i dag.
Var i Oslo for å levere en del av kjøkkenknivene mine for å få dem slipt opp.
Vil ikke at hvem som helst skal gjøre det siden enkelte av knivene mine er noe veldig gode kniver.
Hadde funnet en butikk som har spesialisert seg på kjøkkenkniver og har rykte på seg for å være veldig klinke.
De sliper også opp kniver, både maskinsliper, og håndsliper - noe som er viktig siden en av knivene mine må håndslipes.
Uansett, det er en veldig pratsom og hyggelig danske som driver butikken, han ble veldig taus når han kom til den siste kniven min...
Den anses visstnok for å være en av det beste kjøkkenknivene som finnes, de lages for hånd og i et veldig lite antall.
Han har vært på jakt etter en slik kniv til seg selv, og noen til butikken i over 2 år
Og het kommer lille meg med en i ryggsekken min, og jeg er ikke en gang profesjonell kokk![]()
Fotball. Liverpool mot Tottenham om eg ikkje huska feil![]()
Lykke til![]()
Selvfølgelig ikke, den ble jo levert inn for å bli slipt opp.Og kniven ble med deg tilbake?![]()
Takkheile familien har matchende t-skjorter og glede seg stort
![]()
Fotball. Liverpool mot Tottenham om eg ikkje huska feil![]()
Med andre ord, ikke noe interessantchampions league finale![]()
Med andre ord, ikke noe interessant![]()

Selvfølgelig ikke, den ble jo levert inn for å bli slipt opp.
Han ble bare veldig stum når han så hva det var jeg hadde![]()
Har aldri vært borti en bedre kniv noen sinne.Meinte at du får den tilbake etter sliping, at du ikkje solgte den![]()
Har aldri vært borti en bedre kniv noen sinne.
40 års gave fra mannen - og kjøpt til en helt annen pris enn den ligger ute for nå som den er umulig å få tak i og verden har funnet ut hvor god den faktisk er...
Er en Takamura Hana 18 cm dersom det sier deg noe
Høres kjekt ut.God ettermiddag
Juni er travel! To bursdagsbarn, fotballkamper, avslutninger og mye grill!![]()
Eg er slik når det kommer til Brannkamper![]()