Vet det er flere tråder her i forhold til når folk har fortalt familie og andre om den store begivenheten..men kunne tenke meg å høre hvordan dere har gjort det på jobb. Når fortalte/tenker dere å fortelle det? Til alle på en gang? Hvordan sa dere det?
Jeg tenker å fortelle sjefen først..må gjøre det ila de neste 4 ukene, altså før jeg tar sommerferie..skrekk og gru..også tror jeg jeg vil fortelle det til kollegaer på et fellesmøte..men jeg hater jo å snakke om personlige ting, så skjønner ikke hvordan i all verden jeg skal få sagt noe som helst..
Jeg tenker å fortelle sjefen først..må gjøre det ila de neste 4 ukene, altså før jeg tar sommerferie..skrekk og gru..også tror jeg jeg vil fortelle det til kollegaer på et fellesmøte..men jeg hater jo å snakke om personlige ting, så skjønner ikke hvordan i all verden jeg skal få sagt noe som helst..

Jeg regnet med at ryktet ville gå ganske fort på kontoret, men det tok overraskende lang tid før noen andre fikk det med seg. Sikkert fordi alle andre på middagen var menn
har utsatt det litt for å kunne få sjansen til å «vise meg frem» først, men nå må jeg vel egentlig si det snart. Planlegger å si det i neste uke.. det går sikkert helt fint, men du vet- en sånn greie som er sånn halvveis ubehagelig (men som egentlig ikke burde være det i det hele tatt)
tar det på et uformelt møte på mårran.