Slippe nyheten på jobb

Av en eller annen grunn synes jeg det er så kleint å si det på jobb, men like greit å bare hoppe i det egentlig:)

Ja, helt enig! Hater å snakke om private ting liksom.. Hadde vært veldig gøy å ikke si noe før ferien nå, og kommet tilbake i august med mage som sikkert snakker for seg selv...:hilarious:men siden de må lyse ut vikariat for meg så går jo ikke det..
Vi skal ha sommeravslutning neste uke, så tenker kanskje det kan komme fram når jeg ikke drikker da..hvis noen kommenterer det da:p
 
Ja, helt enig! Hater å snakke om private ting liksom.. Hadde vært veldig gøy å ikke si noe før ferien nå, og kommet tilbake i august med mage som sikkert snakker for seg selv...:hilarious:men siden de må lyse ut vikariat for meg så går jo ikke det..
Vi skal ha sommeravslutning neste uke, så tenker kanskje det kan komme fram når jeg ikke drikker da..hvis noen kommenterer det da:p
Man må jo varsle arbeidsgiver hvertfall senest 3 mnd før man skal ut i permisjon:p for meg så er det egentlig umulig å skjule magen nå, folk har sett det til og med når jeg har hatt på meg ytterjakka liksom :) kan godt hende de på jobben din mistenker det uten at de sier noe :rolleyes:
 
Man må jo varsle arbeidsgiver hvertfall senest 3 mnd før man skal ut i permisjon:p for meg så er det egentlig umulig å skjule magen nå, folk har sett det til og med når jeg har hatt på meg ytterjakka liksom :) kan godt hende de på jobben din mistenker det uten at de sier noe :rolleyes:

Fortalte sjefen denne uka:) Virker ikke som h*n hadde noen mistanke..ble overrasket over hvor langt jeg var også.. Ja, godt mulig de andre har mistanker uten å si noe også..Møtte 2 kollegaer på legekontoret her, så de aner sikkert noe:hilarious:
 
Fortalte sjefen denne uka:) Virker ikke som h*n hadde noen mistanke..ble overrasket over hvor langt jeg var også.. Ja, godt mulig de andre har mistanker uten å si noe også..Møtte 2 kollegaer på legekontoret her, så de aner sikkert noe:hilarious:
Er dette din første? Med første kunne jeg sikkert skjult det i all evighet, mens nå er jeg nesten like stor som da jeg nærmet meg tredje trimester sist :angelic: men om formen din har vært grei så er det ikke sikkert det har vært så lett å skjønne det for de andre :)
 
Er dette din første? Med første kunne jeg sikkert skjult det i all evighet, mens nå er jeg nesten like stor som da jeg nærmet meg tredje trimester sist :angelic: men om formen din har vært grei så er det ikke sikkert det har vært så lett å skjønne det for de andre :)

Ja, dette er første:) Har ikke gått opp noe i vekt enda, og hadde «litt ekstra» fra før..pluss går i litt oversized topper til vanlig også. Hatt bra form hittil, kun mer trøtt enn vanlig..så tror egt jeg skulle klart å skjule det de siste to ukene før ferien også:p Du merker stor forandring på hvor fort det syntes, ja?!
 
Ja, dette er første:) Har ikke gått opp noe i vekt enda, og hadde «litt ekstra» fra før..pluss går i litt oversized topper til vanlig også. Hatt bra form hittil, kun mer trøtt enn vanlig..så tror egt jeg skulle klart å skjule det de siste to ukene før ferien også:p Du merker stor forandring på hvor fort det syntes, ja?!
Da har de sikkert ikke skjønt noe enda :p ja, det er helt utrolig hvor stor forskjell det er! Skulle gjerne holdt det skjult enda lengre, men det er jo umulig virker det som..:wideyed:
 
Nå begynner den å bedre seg heldigvis. Dette svangerskapet har vært en prøvelse i forhold til det første hvor jeg var i fin form hele tiden :wideyed:

Jammen rart at det kan være så stor forskjell! Jeg har også vært i veldig bra form hittil, så håper det fortsetter sånn:)
 
Nå begynner det å ta seg opp her! Nå har ledelsen på jobb visst om det en ukes tid, og hatt gode samtaler med begge. I dag har jeg fortalt det til de to kollegaene jeg har hatt mest med å gjøre - gikk veldig greit det også! :) Skal ha sommeravslutning snart, så spørs om det spres til resten da...da hadde det jo «ordnet seg veldig av seg selv» i tilfelle, så jeg slipper å si det formelt på et møte eller noe:p
Er nok på tide også nå, for de siste dagene har buksene begynt å bli strammere og det begynner så smått å vises mer:hilarious:
 
Jeg har fortalt det til sjefen min i dag, siden det likevel åpenbarte seg en personalkabal der jeg er sentral..
Men har ikke sagt det til noen andre, og håper å ha det slik noen uker til, til jeg har vært på UL og sett at alt er bra.
 
Fortalte det til sjefen ganske tidlig. Var sykemeldt pga kvalme uke 6-8 og da jeg kom tilbake var jeg fortsatt 90% sykemeldt, men ønsket jobbe vaktene mine, men ned tilrettelegging og da måtte jeg neste fortelle det. Så kom magen ganske tidlig så fra uke 11 begynte folk å spørre. Med voksende mage kombinert med sykemelding, tilrettelegging og røykeslutt trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne det. Så orket ikke nekte. Så da 3-4 stykker hadde spurt tok jungeltelegrafen seg av resten. Nå er det umulig og skjule så både pasienter og pårørende ser det med en gang.
 
Back
Topp