Skravletråd

Akkurat det jeg har tenkt til å gjøre også! Har søkt en 100% assistent jobb i barnehage nå fra høsten. Men kan man jobbe på disp helt fra begynnelsen? For de søkte ped.ledere også i samme barnehage :)

Håper du får den jobben, det gir deg så mye samtidig som du er student :)
Det er litt ulike regler nå ifm dispensasjon, det er ofte de som har jobbet i barnehagen tidligere og hvis dem ikke får tak i utdannede barnehagelærere at man kan jobbe på disp. Så det er lettere å bli ped.leder på disp hvis du allerede er ansatt. Også er det noen nye regler nå som den nye pedagognormen har kommet, de skal unngå å bruke på disp. Men det kommer helt an på kommunale og private :)
 
Håper alle hadde en hyggelig dag i går! Her gikk det i ett fra vi sto opp til vi la oss i 12-tiden, så i dag er jeg SLITEN! Men det var gøy da, og treåringen koste seg skikkelig :)

I dag blir det vasking av gulv, kjenner jeg! Det er så ekstremt mye pollen her nå, og i går hadde vi terrassedøren åpen nesten hele ettermiddagen og kvelden, så nå føler jeg at hele stua bader i bjørkepollen :oops:
 
I dag blir det vasking av gulv, kjenner jeg! Det er så ekstremt mye pollen her nå, og i går hadde vi terrassedøren åpen nesten hele ettermiddagen og kvelden, så nå føler jeg at hele stua bader i bjørkepollen :oops:

Samme her, pollen overalt!
 
Hva står på dagens to-do liste? Her er det sove litt etter mini er levert i bhg og så jobb :arghh:
 
Prøve å rydde litt før mamma kommer på besøk og skal hjelpe meg å pakke ting i kasser. Har kvitta oss med en masse dill vi aldri bruker! :)
Rydder forsiktig, pga kvalmen, men også pga jeg opererte foten min for 3 uker siden, og den er ikke kjeeeempegod å gå på! Gruer meg litt til å begynne på jobb igjen.. Vet ikke om jeg vil fortelle sjefen at jeg er preggo heeelt enda.
 
Æsj, etterpå skal ungen på en oppfølgnings time hos en barnelege, og så skal jeg til tannlegen. Jeg har skikkelig tannlegeskrekk og bruker å få beroligende før timen, men fordi jeg er gravid så kan jeg ikke ta det de gir meg. Dette suger skikkelig!
 
Æsj, etterpå skal ungen på en oppfølgnings time hos en barnelege, og så skal jeg til tannlegen. Jeg har skikkelig tannlegeskrekk og bruker å få beroligende før timen, men fordi jeg er gravid så kan jeg ikke ta det de gir meg. Dette suger skikkelig!
Huff da! Lykke til! Krysser fingrene for at det går bedre enn du tror :Heartblue
 
Dårlig samvittighet innlegg!!

Har så dårlig samvittighet :( samboeren får virkelig gjennomgå med alle hormonene mine. Og jeg jobber 100 % nå og ingenting annet enn å sette på en maskin med klær orker jeg og gjøre når jeg kommer hjem :( jeg sovner som regel sittende i sofaen etter jobb , og har prøvd og forklare sønnen min på 7 år så godt det lar seg gjøre hvorfor jeg er slik ... men det er ingen god følelse... og bare sovne.. bare la samboer ta av seg middag og hjelpe sønnen min med lekser. Ikke er jeg sosial heller.. orker bare ikke!

Håper det blir bedre etter disse 12 ukene <3
 
Trøtt. Følsom. Ømme pupper i dag. Stive brystvorter. Kjennes ut som om de prøver å borre seg ut av bh en. Gjør vondt når jeg tar den av.
 
Hjemmeeksamen her :shifty: Og jeg er så kvalm og trøtt! :(
Jeg hadde hjemmeeksamen før jul. Begynte med en uke migrene før eksamen. Både lyd og lys sensitiv. Lå i mørkt rom med støy kansellerende hodetelefoner og solbriller og prøvde å sove. Så når hjemme eksamenen kom måtte jeg bare skrive så lenge jeg klarte og så legge meg for en hvil og sove noen timer. Fikk en C. Og er kjempe fornøyd med det. Jobbet 100%. Det var på master nivå. Hadde ungene hjemme alene hele studieperioden. Mannen hadde mange overtidsperioder der han var vekke 3 uker om gangen. Pluss migrenen.
 
Noe gode middagstips her idag? :)
Er såå matlei.....
Jeg laget meg ovnsbakt laks med fennikel asparges sitron og reddik og brokkoli. Dynker litt vin over for smaken sin skyld. Så lager jeg hollandaise saus til. Så kan du velge om det er poteter eller annet du vil ha til. Jeg tok kun masse grønnsaker.
 
4628 innlegg, jeg er sikker på at vi når 5000 i løpet av morgen dagen for å få skjult gruppe! Woho :D
 
Jeg hadde hjemmeeksamen før jul. Begynte med en uke migrene før eksamen. Både lyd og lys sensitiv. Lå i mørkt rom med støy kansellerende hodetelefoner og solbriller og prøvde å sove. Så når hjemme eksamenen kom måtte jeg bare skrive så lenge jeg klarte og så legge meg for en hvil og sove noen timer. Fikk en C. Og er kjempe fornøyd med det. Jobbet 100%. Det var på master nivå. Hadde ungene hjemme alene hele studieperioden. Mannen hadde mange overtidsperioder der han var vekke 3 uker om gangen. Pluss migrenen.
Wow, bra jobba, det hørtes veldig slitsomt ut!!
Nå er jeg neeeeesten ferdig, gjenstår bare litt småpuss i morgen tidlig :)
 
Kan ikke gå uten bh lenger pga såre brystvorter, det og strekninger i livmoren er mine eneste tegn nesten nå. Er det stygt å ønske seg litt kvalme? Det er liksom et trygt tegn.
 
Back
Topp