Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

St.Olavs tar også blodprøven, er for å sjekke verdiene av bl.a eggene. De ser på sammenhengen av verdier, antall og størrelse. Håper du får klarsign på mandag og uttak onsdag.. følger spent med :) lykke til

Oi, det har aldri jeg gjort når jeg skal ha uttak.. Noe nytt det da kanskje :)
 
St.Olavs tar også blodprøven, er for å sjekke verdiene av bl.a eggene. De ser på sammenhengen av verdier, antall og størrelse. Håper du får klarsign på mandag og uttak onsdag.. følger spent med :) lykke til
Første uttaket mitt gjorde de ikke det.. andre gangen gjorde de det førdi de var redd for overstimulering.. feb 18 og aug 18
 
St.Olavs tar også blodprøven, er for å sjekke verdiene av bl.a eggene. De ser på sammenhengen av verdier, antall og størrelse. Håper du får klarsign på mandag og uttak onsdag.. følger spent med :) lykke til
Er ikke så mange tror jeg, som tar det. Blir ei prøve til på meg i morgen, men det får gå
Nå er jeg blå både på armen og magen, så blir greit å bli ferdig med det her.

Blir spennende å se når det er klart. Gleder meg til å bli ferdig med uttak og bare ruge.
Slitsomt med kontroller og alt. Men går helt greit også. Alt for drømmen :)
 
Jeg er også spent på overstimulering, Riksen hadde ikke notert PCOS i papira mine en gang...
Og legen lurte veldig på hvorfor jeg har lang og ikke kort... Siden jeg har PCOS.
 
Nå går det fort til ny Oslo tur, med mange timer i gatene der.
Jeg er spent på hvordan egga ser ut nå, håper at det nærmer seg klart :)
Men har igjen ei 300 iE sprøyte, jeg trodde at jeg trengte en til, men det var såpass mye ekstra i den andre at det gikk i dag.
Nå er magen min helt ekstremt blå. Lurer nesten på om det er astmamedisinen som gir meg tynt blod, eller om jeg rett og slett har tynt blod...
 
Det hadde vært noe, at en snart sitter til mål. Ei prøverpause etter så mange år og nedturer.

Skal dere prøve IVF, eller driver dere? Jeg har ikke helt kontroll også surrer jeg veldig om dagen, med alt egentlig. Litt medisin surrete :)
Prøvepause høres veldig godt ut når man endelig har fått sitt etterlengtede nurk. Håper vi begge snart kan kommer oss inn i terminforum ❤️

Usikker på om det blir IVF. Men har fått på Femar og Ovitrelle siden nyttår (4pp’er) og alle endte i kjemiske. Nå er det bare at det skal feste seg skikkelig og bli til termin. Får ikke noe annet enn Crinone selv om jeg hintet litt frempå til gyn om at det finnes kanskje noe mer man kan prøve, eller sterkere progesteronstøtte.

Lykke til på kontrollen ❤️
 
Prøvepause høres veldig godt ut når man endelig har fått sitt etterlengtede nurk. Håper vi begge snart kan kommer oss inn i terminforum ❤️

Usikker på om det blir IVF. Men har fått på Femar og Ovitrelle siden nyttår (4pp’er) og alle endte i kjemiske. Nå er det bare at det skal feste seg skikkelig og bli til termin. Får ikke noe annet enn Crinone selv om jeg hintet litt frempå til gyn om at det finnes kanskje noe mer man kan prøve, eller sterkere progesteronstøtte.

Lykke til på kontrollen ❤️
Her ble jeg gravid på Clomid og Pregnyl i desember 2017. Men varte ikke lenge.

Jeg får heller ikke noe annet enn Crinone/Lutinus. Så jeg er i samme båt.
Ikke tale om, at de er villige til å tenke utenfor boksen og hjelpe på andre måter.
 
Nå sitter jeg på toget innover.
Blir spennende i dag også.
 
Trøtt... Og mest lyst på å sove.
Men trur ikke de låner ut seng her... :hilarious:

40 minutter igjen. Godt å ha fått første mulige time. Og ikke vente til tre kjenner jeg...

Mye å rydde hjemme i dag. Før bursdags besøk i morgen...
 

Vedlegg

  • Snapchat-1877800574.jpg
    Snapchat-1877800574.jpg
    25,9 KB · Visninger: 43
Masse lykke til! :D Nå er du sikkert inne og får høre hvordan det ligger an, dette blir spennende :)
 
Her ble jeg gravid på Clomid og Pregnyl i desember 2017. Men varte ikke lenge.

Jeg får heller ikke noe annet enn Crinone/Lutinus. Så jeg er i samme båt.
Ikke tale om, at de er villige til å tenke utenfor boksen og hjelpe på andre måter.
Så frustrerende at de ikke vil gi noe mer som kan hjelpe. Hadde jeg kommet lenger i svangerskapet for så å miste så hadde jeg fått mer men jeg har jo ikke kommet lenger enn 4+5 på det lengste.
Håper det gikk bra på kontrollen i dag. Gleder meg til å høre hvordan det gikk :)
 
Masse lykke til! :D Nå er du sikkert inne og får høre hvordan det ligger an, dette blir spennende :)
Kom inn nesten en halv time for seint.
Men på trikken nå.

Tusen takk.
 
Så frustrerende at de ikke vil gi noe mer som kan hjelpe. Hadde jeg kommet lenger i svangerskapet for så å miste så hadde jeg fått mer men jeg har jo ikke kommet lenger enn 4+5 på det lengste.
Håper det gikk bra på kontrollen i dag. Gleder meg til å høre hvordan det gikk :)
Rekorden min er 5+2... Så ikke så langt over deg. Men neppe om de hjelper. Men én må jo sitte håper jeg.

Kommer oppdatering når jeg er hjemme
 
Hater egentlig å skrive lange innlegg på mobil. Er så knotete kontra PCn.

Men så var det det å klare å vente...

Hadde 4-5 eggposer på over 20 mm. Og en del mindre. Kun en på ene sida. Så hun ble litt alvorlig. Men så sjekka hun andre. Der var det flere.


Så Ovitrelle i kveld. Etter leggetid :rolleyes: 23.00
Også er det uttak på onsdag.

Så jeg får medisin fri dag på bursdagen min.
Det er fin gave :happy:

Nå skal jeg finne noe å eta. Også finne toget.
Samboer kjører i dag. Men orker ikke gå en time til å vente
 
Rekorden min er 5+2... Så ikke så langt over deg. Men neppe om de hjelper. Men én må jo sitte håper jeg.

Kommer oppdatering når jeg er hjemme

Gullegget må jo komme til oss langtidsprøvere også snart :Heartred

Hater egentlig å skrive lange innlegg på mobil. Er så knotete kontra PCn.

Men så var det det å klare å vente...

Hadde 4-5 eggposer på over 20 mm. Og en del mindre. Kun en på ene sida. Så hun ble litt alvorlig. Men så sjekka hun andre. Der var det flere.


Så Ovitrelle i kveld. Etter leggetid :rolleyes: 23.00
Også er det uttak på onsdag.

Så jeg får medisin fri dag på bursdagen min.
Det er fin gave :happy:

Nå skal jeg finne noe å eta. Også finne toget.
Samboer kjører i dag. Men orker ikke gå en time til å vente
Så flott at du hadde noen fine store eggposer!! Lykke til med å sette sprøyta og lykke til med uttak på onsdag :Heartred
 
Gullegget må jo komme til oss langtidsprøvere også snart :Heartred


Så flott at du hadde noen fine store eggposer!! Lykke til med å sette sprøyta og lykke til med uttak på onsdag :Heartred
Jeg også håper på det :)
Om 1 måned og 2 dager det 12 år siden jeg kasta p-pillene og ble prøver. Så hadde vært godt det nå.

Eggløsninssprøyta er heldigvis ikke verre å sette enn Gonal-F, så det går fint, verre er det at den skal settes etter leggetid, så jeg må være oppe lenge i dag. Samboer får bare legge seg... :)
Jeg kan heldigvis sove lenge i morgen, for har ingenting på planen før utpå dagen, da vi får bursdagsgjester :)
 
Back
Topp