Annenhver time er det
Mente det var hver jeg. eller, altså, så snart noen sjekker, minium 1 time etter sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Annenhver time er det
Skravle gjerne litt til så jeg ikke spammer, det er vel mac 4 eller 5 innlegg på rad...
NEEEEEEEEI Forumet kan ikke gå ned nå når jeg er så nær og endelig har tid????
Jeg kan jo skrive her inne så du ikke føler deg helt alene Sara! Jeg er ikke helt i mål. Eller, jeg er kanskje det mtp mitt mål, men husker ikke hvor mange innlegg jeg har skrevet siden sist oppdatering på topp100 lista.Hadde ikke så mange igjen der, og prøvde å telle etterhvert. Gravidhjernen klarte ikke det!
![]()
Jeg begynte å duppe nå, ble så trøttOg jeg er altså ikke i mål, og dere andre er så jeg må skravle alene?
jeg hev meg over trådene inne på leker, dro inn endel innlegg der Kjekt å ha noen å skravle med, jeg mangler altså en god del, men er ikke helt skker på hvor mange
Det hang hos meg også
No er sofaen blitt seng og det var så digg å kvila seg no![]()
Jeg begynte å duppe nå, ble så trøttjeg hev meg over trådene inne på leker, dro inn endel innlegg der
![]()
Klarte 555 innlegg men kan jo mangle tråder.
Jeg satser bare på 777, med nedetiden som var da jeg hadde skravletid i går ble litt fatalt. Særlig siden jeg var ute hele dagen omtrent ellers. Ikke mye forumskravling da! Men, jeg sikler mest etter babynestet, så så lenge jeg klarer å være med i trekningen av det er jeg fornøyd altså.![]()
Dobbeltsjekker du, eller?
Dobbelsjekker kva?
Der har du store muligheter ifht å dra inn noen innleggDer har jeg ikke vært enda denne mnd
Det hang hos meg også
No er sofaen blitt seng og det var så digg å kvila seg no![]()
Der har du store muligheter ifht å dra inn noen innleggførste gang jeg har svart på ganske mange, andre gang jeg er der inne i det hele tatt
![]()
Om du har nok tråder