Da må du skravle litt jaNesten 200
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du skravle litt jaNesten 200
Feiring av frøknaGod morgenhva står på planen idag?

Alt skal rives, så må nesten tømme de. Men ja, mye skal nok kastes/gies bort ogsåKjekt få orden i skapene
Ja det skjønner jeg da. Her har vi hatt en helt rolig helgJa, etter hektisk start på helga hvor jeg tilbrakte det meste av fredag etter jobb og lørdag på skolen med korpset så er det godt å ha litt tid hjemme.
Åhhh nytt kjøkken ?Alt skal rives, så må nesten tømme de. Men ja, mye skal nok kastes/gies bort også![]()
Det bør jeg ogsp i dagHar ikke egentlig tiden men har svært lyst på den gevinsten.
Sånn i tillegg til at jeg er bv avhengig og det er mye mer gøy å skravle litt enn å f. Eks brette klær som jeg bør i dag.
Hvile , vært noe hver eneste ettermiddag denne uken og neste blir like travel ser det ut som så denne dagen skal nytes inneGod morgenhva står på planen idag?
TakkSkjønnerhåpe på en fin dag i dag
Vi hadde som sagt dugnad i går å det er virkelig mange griser som oppholdt seg der, så mye søppelDet er nødvendig også. Det er så mange som hiver boss rundtom, enn om det står bosspann ved fotballbanen.
Vaskemaskin i gang her også og hund luftetOppvaskmaskin igang og vaskemaskin igang. Brette litt klær mens minstemor er opptatt for deg selv, til hun kommer på at vi skulle spille villkatten.
Mannen og mellomste er nok tilbake rundt 13, eldstemann aner jeg ikke.
Må definitivt detDa må du skravle litt ja
Kos dere.Feiring av frøkna![]()
Det skal viKos dere.

Kos degAkvariet og åpent hus pomp de lux . Dere da?
Vaskemaskin i gang her også og hund luftet
God mirgen
Godt det regner ute så vi kam ta en rolig innedag med rydding ig vasking
Begynte å regne i går ettermiddag her og har regnet siden.Naturen trenger regnet.
Her regnet det litt i natt men ikke sånn mye. Det er overskyet men regner ikke.
Rolig dag inne enn så lenge likevel. Om det ikke var for fotballcupen hadde vi ikke hatt frokost før ca nå...