Den store symptomtråden

karamell

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Skuddårsspirene 2024
Enkelt og greit: Hvilke symptomer har du?
Kjekt å kunne sammenligne eller stille hverandre spørsmål. :pompus::)
 
Jeg er så trøtt .. :rolleyes: så har jeg svært ømme bryster samt at jeg har kjent ligamentsmerter når jeg snur meg om natten...
 
Jeg er også stuptrøtt! Gjesper og gjesper. :sleep011 Måtte ha en lur midt på dagen i dag. J

Jeg er slapp i kroppen og har hvilt meg mellom hver "aktivitet" jeg har gjort. Jeg var helt skutt etter jeg tok ukehandelen på butikken i dag. Og syntes det var SÅ slitsomt å raspe gulrøtter til middag. Haha.

Ellers har jeg ikke så ømme bryster. Men brystvortene min og området rundt har blitt svære. Morsomt. :woot:

Jeg har stikninger i mage/ underliv som kommer og går. Jeg vet ikke helt, men føler at det kommer mest når jeg har anstrengt meg litt fysisk.

Muligens små tegn til kvalme, men det kan være fordi jeg har vært litt sulten og trøtt i tillegg.

Jeg er 4+1 i dag.
 
Jeg er også stuptrøtt! Gjesper og gjesper. :sleep011 Måtte ha en lur midt på dagen i dag. J

Jeg er slapp i kroppen og har hvilt meg mellom hver "aktivitet" jeg har gjort. Jeg var helt skutt etter jeg tok ukehandelen på butikken i dag. Og syntes det var SÅ slitsomt å raspe gulrøtter til middag. Haha.

Ellers har jeg ikke så ømme bryster. Men brystvortene min og området rundt har blitt svære. Morsomt. :woot:

Jeg har stikninger i mage/ underliv som kommer og går. Jeg vet ikke helt, men føler at det kommer mest når jeg har anstrengt meg litt fysisk.

Muligens små tegn til kvalme, men det kan være fordi jeg har vært litt sulten og trøtt i tillegg.

Jeg er 4+1 i dag.

Jeg husker at jeg var sånn med den første. Da ble jeg sliten av "alt". Nå må jeg ta meg av han også og da settes trettheten til siden liksom, men med det samme jeg setter meg ned eller har mulighet til å kjenne etter, da er jeg så ferdig... huff.. :D

Ja sult og trøtthet har mye å si for kvalme i alle fall for meg. Har ikke fått det foreløpig. Sist ble jeg kvalm på dagen til uke 6 , så får se hehe:p

er 4+4 i dag.
 
Jeg husker at jeg var sånn med den første. Da ble jeg sliten av "alt". Nå må jeg ta meg av han også og da settes trettheten til siden liksom, men med det samme jeg setter meg ned eller har mulighet til å kjenne etter, da er jeg så ferdig... huff.. :D

Ja sult og trøtthet har mye å si for kvalme i alle fall for meg. Har ikke fått det foreløpig. Sist ble jeg kvalm på dagen til uke 6 , så får se hehe:p

er 4+4 i dag.

Er det som er faren, god tid til å kjenne etter. Nå skal jeg heldigvis på jobb. Da rekker jeg ikke kjenne så mye før elevene har gått hjem. Kommer vel til å sovne på pers.møtene... :D
 
Her har jeg svie/stikking i brystene, murringer, litt av og på kvalme, vondt i hodet, sliten, men til tider INGEN symptomer..
håper alt er braaa
 
Småkvalm innimellom, og har siste dagene vært plaget med magen. Og er oppblåst som fy! I går så jeg ut som jeg var i sjuende måned. :eek:
 
Småkvalm innimellom, og har siste dagene vært plaget med magen. Og er oppblåst som fy! I går så jeg ut som jeg var i sjuende måned. :eek:
Sikkert veldig gøy med gratulasjoner da! :laughing021 7 måneder? Nei nei 7 UKER. :happy090

Jeg ser fort ut som jeg er 5 måneder på vei bare jeg har spist litt ekstra mye taco, jeg. :laughing021
 
Her har jeg svie/stikking i brystene, murringer, litt av og på kvalme, vondt i hodet, sliten, men til tider INGEN symptomer..
håper alt er braaa
Av og på hos meg også. Vil heller ha smerte enn ingenting. Ingenting er skumlest. :wideyed: Jubler når jeg kjenner meg sliten! :rolleyes:
 
- Ligamentsmerter (hadde mye av det med første)
- Vondt i bekkenet (håper ikke jeg får bekkenløsning og bekkensmerter hele svangerskapet igjen)
- Ømme pupper, større areola, tyngre pupper
- litt trøtt, litt kvalm, ikke no matlyst
- stikking i høyre lysk/lår
- oppblåst !
- svimmel
- jeg glemte å ta med KVISER! På ryggen og ansiktet :(
 
Last edited:
Følelse av bekkenløsning allerede. Og er en dag før beregnet mens :bored: så det blir spennende å se hvordan det går. Litt kvalm, veldig oppblåst, utrolig trøtt (kan være pollen også det da) , ømme bryst, svimmel, mye ligamentsmerter
 
Følelse av bekkenløsning allerede. Og er en dag før beregnet mens :bored: så det blir spennende å se hvordan det går. Litt kvalm, veldig oppblåst, utrolig trøtt (kan være pollen også det da) , ømme bryst, svimmel, mye ligamentsmerter
Æsj! Følelse av bekkenløsning jeg også :( fikk det tidlig sist gang og hadde det helt jævlig fram til ungen lå med hodet ned i bekkenet!
 
Sikkert veldig gøy med gratulasjoner da! :laughing021 7 måneder? Nei nei 7 UKER. :happy090

Jeg ser fort ut som jeg er 5 måneder på vei bare jeg har spist litt ekstra mye taco, jeg. :laughing021


Samme her. :p


Fortsatt mageplager, skikkelig ille idag. :depressed: Har ikke spist noe utenom det jeg normalt spiser på ei uke. Kvalm er jeg og!
 
Last edited:
Kjenner det skikkelig i ryggen allerede, håper det gir seg etterhvert :dead: Til og fra kvalm gjennom hele dagen, og halsbrann :depressed:
 
Småkvalm, irritabel og trøtt ..
 
Jeg har vonde,ømme og tunge bryster, med sinnsyke vonde nippler.
Luktesansen begynner å komme, reagerer på kaffe.
Kondisen har blitt værre, og pulsen høyere.
Fryser lett.
Av og til murring og stikking i livmor, kjennes ut som at mens skal komme.
Sulten.
Tisser en del.
Rare drømmer.

Har pleid og hatt sinnsyke halsbrann plager, men nå går jeg på somac, så kan være det hjelper til at jeg ikke har syre.
Ellers er jeg små engstelig på at det skal gå galt denne gangen også.
 
Back
Topp