<3 MAI 2019 <3

Sitrus.

Gift med forumet
Assistert-jentene
Nå er vi så mange som venter spent på forsøk i mai, at det er på tide vi får oss en tråd!! :D
Ikke gjort dette før, så om det blir litt rot får dere bære over med meg ;)
Heia mai og heia våren, nå skal det bli!!! :gen014

Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart: :happy:

Stimulerer: :smiley-angry026

  • Kattedama - 25 - #1 - #1ICSI - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F 150IE, Ovitrelle, Crinone - uttak ca uke 26
Avbrutt/totalfrys: :banghead:
  • Leverihåpet - 35 år - Barn1 - #8IVF/ICSI - Haugesund - Synarela fra 15.03, Gonal-F fra 18.04, Klexane, Prednisilone,Ovitrelle, Lutinus - Uttak uke 18/19 - avbrutt
  • C - 31 - B1 - 1IVF (2. uttak) - Haugesund - Synarela & Gonal F - Uke 19. Totalfrys, 6 blasto
  • Daydream - 32år - Barn #1 - IVF -Haugesund - Progynova, Gonal-f, Fynemadel, Ovitrelle og Lutinus. Uttak uke 20. Totalfrys.
  • Rouge - 33-år- barn1- 1ICSI (2. uttak)- Porsgrunn- Menopur, bemfola, fyramedel, ovitrelle og Lutinus. Uttak 20.05. Avbrutt, ingen embryo til innsett.
  • Stjernefrø - 28 år - Barn1 - IVF - Haugesund - Synarella, Gonal-F - Uttak uke 21. Avbrutt, ingen embryo til innsett
  • Evis84 - 34 - barn1 - 3ICSI/FER3- Porsgrunn - synarela og menopur - uttak 24.05, totalfrys.
  • Bbymonki - 30 - #0 - #1IVF - Fertilitetssenteret - Suprecur, Gonal-F 125IE, Ovitrelle - Uttak 29.05. Totalfrys grunnet OHSS, 4 blasto til frys
Ruger :nailbiting::
  • Myo - 39 år, barn nr 2, første icsi, Porsgrunn. Menopur, Cetroide og Ovitrelle. Innsett av 3-dagers 06.06, testdag 22.06
Gravid :love7:
  • Alvea - B2 - #1 IVF - #4 FER - Styrt syklus - Progynova og lutinus - Innsett av blasto 29.04 - St.Olavs
  • Rosalia - 31 - 1# - # 1 IVF - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - lettozol, Menopur og ovitrelle - Fryseforsøk i naturlig syklus, innsett 03.05 - Testdag ca 19 mai
  • Sitrus. - 31 - B1 - 1.FER, 4.IVF - naturlig syklus med Cyclogest - mens 16.04, innsett 07.05, testdag 21.05 - Spiren
  • Venessiela - 29 - B1 - #3 FER (#1 ICSI) - St.Olavs - styrt syklus med progynova og lutinus - innsett blasto 10.05
  • Lillemirakel2020 - 27 - B1 - #2IVF #1frys (etter to mislykka fersk) - Letrozol og Ovitrelle - Medicus Stavanger - Innsett 13.05
  • Humlemamma - 34 - barn#3 - ICSI (1.ferskforsøk) - St.Olavs- Uttak 08.05. - 8 egg ut/1 eller 2 på frys - Innsett blasto 13.05. - Testdato 27.05.
  • Emilie89 - 30 - B1 - #ED - St. Petersburg - Progynova, estradot, crinone +++ - Innsett av blasto 18.05, testdag 28.05
  • Berry - 27 - barn0 - FER - St.Olavs - Progynova og Lutinus - Innsett 20.mai (5-dagers egg) - Testdato 3.juni
  • Prøvefrøken89 - 29 - #2 - #IVF (uttak nr 3) - Haukeland - Gonal F, Orgalutran, Ovitrelle, Lutinus - Innsett av blasto mandag 20.05
  • prøver83 - 36 - B2 - #FER1 -Rikshospitalet - progynova og lutinus - innsett 28.05, testdato 11.06
  • Lillespøn - 29 - b1 - #2 IVF - UNN Tromsø - Menopur, Orgalutran og Lutinus - innsett av 3-dagers 31.05, testdato 18.06
  • Guro - 33 år - #2 ICSI - Søskenforsøk - Haukeland - kort protokoll - Gonal-f, orgalutran og Lutinus - innsett 29.05, testdag 12.06

Ikke gravid :(:

  • Kraakemor - 28 år . B1 - #IVF1 - St. Olavs - Procren og Synarela, Menopur - Uttak og innsett uke 19
  • Prosjekt ivf - FET (3.IVF). innsett 08.05, testdag 21.05
  • Signy - 35 - barn#2 - IVF#2-FER -innsett#5 -St.Olavs-progynova/cyclogest -innsett 15.05, testdag 29.05
  • Veslejinta - 29/30 år - Barn1 - IVF2 - Rikshospitalet - Synarella, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus - Innsett 10.05, testdag 22.05
  • Starlight - 32år - b2 - IVF nr 1 - Riksen - Synarela/Gonal-F/Ovitrelle - Innsett av 3-dagers 18.05, testdag 29.05
  • Petra1 - 25 - b1 - 2. icsi - haugesund sjukehus - progynova, gonal f, fyrmadel og lutinus - innsett 20.05, testdag 30.05
  • Solsikken10 - 33 - barn#1 - 1.IVF - KK - Rekovelle, Cetrotide, Ovitrelle, Lutinus - Innsett av 2-dagers 16.05
  • Litapi - IVF #5 - FER - UNN - Styrt syklus - Estradot plaster, Lutinus. Innsett av 3-dagers 16.06, testdag 03.06
  • Ønskeross2 - 32 - barn nr 2 - Innsett nr 6, FER- Riksen - naturlig syklus - kontroll 9.5 - Innsett av blasto 20.05, testdag 29.05
  • Blåbæra - 31 - B1 - 1.FER, - styrt syklus, porgynova - Rikshospitalet. Innsett 21.05, testdag 03.06
Ikke oppdatert :confused005
  • Krysser fingrene- 38 år- 3 ivf -riksen- synarela,gonal ,ovitrelle og crinone. Innsett 10.05, testdag 22.05
  • Gladis- 39 #4 ivf #Haukeland #Synarela, Fostimon og Lutinus. Uttak/innsett ca uke 19

Mistet
:sad010
  • Krissy136 - 32 - barn# 1 - #IVF2/FER1 - Rikshospitalet - medisiner: progynova og crinone - Innsett 14.05, testdato 22.05
 
Last edited:
Guro - 33 år - #2 ICSI - Søskenforsøk - Haukeland - kort protokoll - Gonal-f, orgalutran og Lutinus - uttak uke 22/23

Siden jeg ikke vet hvordan det blir med laparoskopi enda så går jeg utifra når jeg har avtalt nytt forsøk :happy:
 
Last edited:
Jeg begynner mai som 29 åring, og har uttak i uka jeg fyller 30 år.
Kaaanskje det blir laget en etterkommer på bursdagen min? <3

Veslejinta - 29/30 år - Barn1 - IVF2 - Rikshospitalet - Synarella, Gonal-F, Ovitrelle, Crinone eller Lutinus - Uttak/innsett uke 19
 
Jeg må nok inn her ;) Ble ikke April som jeg trodde :bag::bag:

Daydream - 32år - Barn #1 - IVF - Haugesund - Progynova, Gonal-f, Fynemadel, Ovitrelle og Lutinus. Uttak uke 22
 
Jeg skal på venter på oppstart, det glemte jeg jo helt å skrive...
Spraystart er om 8 dager :)
 
Guro - 33 år - #2 ICSI - Søskenforsøk - Haukeland - kort protokoll - Gonal-f, orgalutran og Lutinus - Innsett uke 22/23

Siden jeg ikke vet hvordan det blir med laparoskopi enda så går jeg utifra når jeg har avtalt nytt forsøk :happy:

Skal ha uttak i uke 22 :D
 
Og det kommer til å gå fort :happy: nå er det april og påske, og så mai med mange fridager og mye som skjer :D
Så håper jeg får et forsøk da og slipper å vente til høsten o_O

Ja, det tror jeg virkelig på :)
Når starter du på medisiner? Du skal ikke bruke progynova?
 
Ja, det tror jeg virkelig på :)
Når starter du på medisiner? Du skal ikke bruke progynova?
Skal ha uttak så skal bruke gonal-f og orgalutran :) starter 2. syklusdag som blir ca 15. mai :)
Ser jeg hadde skrevet innsett, men blir jo uttak og innsett :p
 
Skal ha uttak så skal bruke gonal-f og orgalutran :) starter 2. syklusdag som blir ca 15. mai :)
Ser jeg hadde skrevet innsett, men blir jo uttak og innsett :p

Nice :) Begynner selv på Gonal-f den 15/05 :)
 
Da ligger vi ganske likt i løypa da ;) (hvis ikke jeg må vente :nailbiting:), men må ha troa! Hehe :rolleyes: Første uttaket ditt?

Dette er første runden min ja :) Så, har ikke store forhåpninger at det skal gå. Men jeg håper virkelig jeg får ut egg som jeg kan ha på frys i tillegg.
Min største frykt er bare tomme eggposer.
 
Jeg og håper på frys, hadde to i frysen sist, som ble satt inn sammen. Så håper på minst det samme nå.
Er så deilig med "backup" i frysen :)
 
Dette er første runden min ja :) Så, har ikke store forhåpninger at det skal gå. Men jeg håper virkelig jeg får ut egg som jeg kan ha på frys i tillegg.
Min største frykt er bare tomme eggposer.
Man vet aldri ;) med første barnet mitt gikk det på første fryseforsøk :) så da tok det ikke så lang tid ;)
Denne gangen er jeg visst ikke like heldig :p men kan jo være at det er arrvevet etter keisersnittet som gjør det.. uansett kjedelig o_O

Tror ikke du skal bekymre deg for å ikke få noen egg :)
 
  • Blåbæra - 31 - B1 - 1.FER, - styrt syklus, porgynova - Rikshospitalet
Usikker når det blir innsett da jeg egentlig skulle ha det i april, men mens er 11 dager forsinket nå så forsøket ble avbrudt pga påsken..:banghead: Så da er det bare å satse på at mai er måneden det skjer for oss :happy::joyful::angelic:
 
Man vet aldri ;) med første barnet mitt gikk det på første fryseforsøk :) så da tok det ikke så lang tid ;)
Denne gangen er jeg visst ikke like heldig :p men kan jo være at det er arrvevet etter keisersnittet som gjør det.. uansett kjedelig o_O

Tror ikke du skal bekymre deg for å ikke få noen egg :)

Håper dette er runden for dere da :D

Jeg er overvektig i tillegg, så må bare belage meg på at det vil ta tid ;)
 
Håper dette er runden for dere da :D

Jeg er overvektig i tillegg, så må bare belage meg på at det vil ta tid ;)
Håper jeg og :happy: ;)

Er jo uansett greit å være innstilt på at det kan ta tid :) da blir man ikke så skuffet hvis det ikke går..
Krysser fingrene! ;)
 
Håper jeg og :happy: ;)

Er jo uansett greit å være innstilt på at det kan ta tid :) da blir man ikke så skuffet hvis det ikke går..
Krysser fingrene! ;)

Ja, man må bare prøve å forberede seg! Heller få sjokk om det går ;)

Føler du deg klar?
 
Jeg ble like sjokka av å få positiv test på begge innsetta.
Trodde jeg måtte ha mange før jeg fikk det. Så blir spennende å se hvordan innsett tre blir.
 
Back
Topp