Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Vært litt rundt omkring i dag, får ekstremt mye murring og vondt av å sitte eller gå, så jeg ligger mest mulig.

Har hjertet i halsen, prøver lese mest mulig om dem som blør mye og fortsatt har vellykkede svangerskap, jeg kliper meg fast i håpet.
Kvalmen er her, men den bruker jo erfaringsmessig være værst når hcg er på vei ned så hvem vet.

Jeg er sliten og vil aller helst bare sove til mandag for å slippe unna denne piningen :(
Skal bli hjemme alene i helgen og gjøre ingen ting. Bare det å stå lenge nok til å lage meg en kopp te eller kaffe gjør at murringen er her for fult igjen.

Huff :( Ikke noe hyggelig å lese :( Håper virkelig dette går rette veien!

Fy f!! Dette er rett og slett umenneskelig! Er det slik at du bor litt usentralt? Er ikke noen private ul-klinikker du kan dra til? Sender deg masse tanker og håper alt jeg kan for at dette er noe uskyldig :Heartred
Jeg bor "sentralt" i nord, vi har ikke flere private på flere timers kjøring herfra, og den ene private er hun som fortalte meg at det ikke er vits med ul fordi man ikke kan se noe enda.
Har fått litt håp om at det kanskje er uskyldig..

Jeg bor "sentralt" i nord, vi har ikke flere private på flere timers kjøring herfra, og den ene private er hun som fortalte meg at det ikke er vits med ul fordi man ikke kan se noe enda.
Har fått litt håp om at det kanskje er uskyldig..
Så bra du har litt håp! Det er viktig! Nei, er vel lite å se enda. Og alt ser vel riktig ut uansett siden du ikke har blødd mye:) Tenk på alle de som blør i løpet av et svangerskap. Er jo mange som tror de har mensen!

Godt at blødningene har roet seg❤️ jeg følger killing.keto på Instagram, hun har hatt masse blødniger i svangerskapet pga subchorionisk blødning, men babyen har det helt fint. Sjekk henne ut om du trenger litt påfyllav håp❤️

Litt nervøs for blodprøve nr 2..
Graviditetstestene er fortsatt supersterke, men det hjelper jo ikke akkurat :hilarious:
Tenk at jeg må vente til rundt mandag på det svaret!!!

Jeg har troen! Var selv en av de som blødde masse i starten av svangerskapet. Var sikker på at det var abort, for visste ikke at det kunne være noe annet når det var så mye. Men en uke etter det startet tok jeg graviditetstest som fortsatt var veldig sterk, og fikk HCG og UL hos legen som viste at alt var i orden med fosteret :)

Det blir superspennende å få vite på mandag, tenker jeg! Får du svar på den første du tok før mandag?
Tror ikke det.. blir begge på en gang..
Jeg har troen! Var selv en av de som blødde masse i starten av svangerskapet. Var sikker på at det var abort, for visste ikke at det kunne være noe annet når det var så mye. Men en uke etter det startet tok jeg graviditetstest som fortsatt var veldig sterk, og fikk HCG og UL hos legen som viste at alt var i orden med fosteret :)
Jepp, moren min hadde visst også det med meg, så jeg håper jo. Selv om blødning i mine svangerskap har vært ensbetydende med abort tidligere, så håper jeg jo.

Huff, det er så vondt å være der du er nå! Jeg heier masse på deg og spiren din og krysser alt for at det skal gå bra tross alt ❤️

Kjære tiger, jeg forstår godt at du vil ta pause og jeg tror det vil bære bra for både kropp og sinn <3

Jeg håper du får den pausen, fordi spiren fortsetter å sitte fast og kjempe for å få en mamma som deg <3

Skjønner så godt at du er urolig!! Heldigvis gode tegn at blødningen ikke bare øker på at testene er sterke fortsatt. Umulig å si, og uendelig lenge til mandag, men jeg håper veldig og heier alt jeg kan på lille spire :Heartred

Takk! Jeg er skikkelig urolig altså! :sorry:
Det tror jeg så inderlig på ❤️ Håper du finner noe for å få tiden til å gå til du får svar på prøvene. Er helt uutholdelig når man bare blir gående i sine egne destruktive tanker :( Har du blødd noe mer?

Det tror jeg så inderlig på ❤️ Håper du finner noe for å få tiden til å gå til du får svar på prøvene. Er helt uutholdelig når man bare blir gående i sine egne destruktive tanker :( Har du blødd noe mer?
Nei.. Ikke mer blod..

Sender deg en stor og god klem, kjære tiger! Håper virkelig det kun var en uskyldig blødning

Back
Topp