Veldig viktigHører med det!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig viktigHører med det!!!
Får satse på det! Vet jo allerede de perfekte stedene å trene der vi nok flytter til sommeren ❤ så å finne noe de ukene i Egypt burde gåHåper du finner det perfekte stedet![]()

Har ikke dere kjøpt leilighet i Egypt også??Får satse på det! Vet jo allerede de perfekte stedene å trene der vi nok flytter til sommeren ❤ så å finne noe de ukene i Egypt burde gå![]()
Jo men vil jo kjøpe hus å komme tilbake til her i SverigeHar ikke dere kjøpt leilighet i Egypt også??![]()
Hus får dere nok tak iJo men vil jo kjøpe hus å komme tilbake til her i Sverigeog har mer lyst til å kjøpe det nå
![]()
Du bor for langt unna til å nyte detHus får dere nok tak ihvis ikke kjøper jeg det
![]()
Om det hjelper vil tanta mi også kjøpe detHahajeg vet!!
![]()
Hurry up!Om det hjelper vil tanta mi også kjøpe detså vi får prate med banken imorgen før en av dere tar det
![]()
Så flink du erHei damer
Må skryte litt idag, veldig fornøyd etter en tur på treningssenteret! Har hatt intervaller på tredemølla nå med 1 min jogg og 1 1/2 min rask gange ×10 idag tok jeg 15 repetisjoner så 45 min på tredemølla totalt og 50 min styrkemen har dårlig styrke i skuldre og armer så må bygge meg mer opp der men det kommer
![]()
Dårlig på å oppdatere her
Men jeg løper på mølla hver dag, spiser bra og vekta kryper sakte nedover![]()
Hei damer
Må skryte litt idag, veldig fornøyd etter en tur på treningssenteret! Har hatt intervaller på tredemølla nå med 1 min jogg og 1 1/2 min rask gange ×10 idag tok jeg 15 repetisjoner så 45 min på tredemølla totalt og 50 min styrkemen har dårlig styrke i skuldre og armer så må bygge meg mer opp der men det kommer
![]()
Satser på en like bra økt imorgen etter jobbSå flink du erdet var jaggu en god økt!
HerligDårlig på å oppdatere her
Men jeg løper på mølla hver dag, spiser bra og vekta kryper sakte nedover![]()
Så braVært på ferie i varmt land og jammen greidde jeg ikke denne gangen å trene (løpe) nesten hver dag pluss gjøre diverse styrke noen av dagene. Spiste mye digg sunn mat dessuten så slapp unna de «berømte» feriekiloene. Kun snaut 2 kg igjen nå til der jeg var i november (og før julekosen startet).
lang vei igjen ihvertfallSå bra
Hvor var du? Gruer meg til ferien i år allerede pga mat, dårlig med gode salater osv der, men men skal trene ihvertfall.
Ikke lenge før du er nede på der du var i november da![]()