Skravletråd

God kveld damer, hvem er fortsatt aktive her?

Hadde skikkelig nedtur etter vi flyttet og gikk en del opp i vekt samt dårlig med trening men nå begynner endelig trening og mat å komme på plass igjen så håper å ikke bruke for lang tid tilbake der jeg var.

Merker kroppen er bedre nå enn før vi flyttet så trener mer aktivt med tredemølle og venter nå samt litt andre øvelser også :D

Hvordan går det med dere?

Supert å se deg igjen!!!! Velkommen tilbake!!
Ikke lett å kombinere slanking/trening med flytting. Men må være deilig å kjenne at du tross alt starter nå i bedre form enn sist.
Jeg var litt slapp og ikke minst nøt desember (og delvis november) for alt den perioden i året innebærer. Resultat ca 5 kg opp. Fant ut i januar at NÅ må jeg ta tak så det ikke fortsetter. Så mer aktiv her og ikke minst mer strukturert med mat og trening igjen. Gått ned snaut 3 kg og er fornøyd og skal ha bort 3 til.
Hiv deg på planke utfordringen - utrolig hvor raskt men trener seg sterkere når pusher litt hver dag på den.
 
Jeg så 94 på vekta etter å ha hvert 80! Men men 88 nå så går nedover! Og trener mye bedre nå enn før men jeg kan ikke tillate meg å kose meg for mye for da sprekker jeg bare skikkelig :eek:

Men var jo i Stockholm på jobb greier og kunne fint holde lavkarbo der så tenker at jeg ikke skal falle for fristelsen før vi reiser til Egypt neste gang! :happy:
Da er du jo kommet godt i gang:D heier på deg!
Når blir neste tur til Egypt?:)
 
Supert å se deg igjen!!!! Velkommen tilbake!!
Ikke lett å kombinere slanking/trening med flytting. Men må være deilig å kjenne at du tross alt starter nå i bedre form enn sist.
Jeg var litt slapp og ikke minst nøt desember (og delvis november) for alt den perioden i året innebærer. Resultat ca 5 kg opp. Fant ut i januar at NÅ må jeg ta tak så det ikke fortsetter. Så mer aktiv her og ikke minst mer strukturert med mat og trening igjen. Gått ned snaut 3 kg og er fornøyd og skal ha bort 3 til.
Hiv deg på planke utfordringen - utrolig hvor raskt men trener seg sterkere når pusher litt hver dag på den.
Takk :happy:
Ikke lett heller med ny jobb og elendig sjef, hun blir bare verre og verre så vi håper å kunne flytte tilbake igjen før sommeren for blir bare utslitt her.

Ja man må passe på ellers kommer kg fort :eek:

Trener nå 4 dager i uka på treningssenter med kardio og styrke når jeg har tid så får se om jeg hiver meg på en lignende utfordring etterhvert nå er jeg rimelig utslitt når jeg kommer fra jobb dessverre
 
Da er du jo kommet godt i gang:D heier på deg!
Når blir neste tur til Egypt?:)
Egentlig i midten av juli men om vi flytter blir det nok en uke senere også får vi be om at snuppa begynner skolen en uke for sent for alle der har bedt om ferie i juni og juli så de behøver oss da
 
Egentlig i midten av juli men om vi flytter blir det nok en uke senere også får vi be om at snuppa begynner skolen en uke for sent for alle der har bedt om ferie i juni og juli så de behøver oss da
Satse på at det løser seg:D
 
Blir en dårlig treningsuke på vinterferie:p
Men skal ihvertfall gå litt ski og base i snøen;)
 
Familie er viktig❤️
Treningssentre er det vel endel av der også?
Jupp men vil ha et som er lettere for damer å trene med lange åpningstider så jeg kan trene en del der nede, helst annenhver dag
 
Hvor mye har du planer om å gå ned??:)

Har ikke noe eget mål om vektnedgang, men det kommer isåfall som en følge av en mer aktiv livsstil. Merker jeg trenger mer energi. Ammingen = ulvehunger! Selv om hun er ett år:eek:

Der da?:)
 
Back
Topp