Skravletråd

Hei folkens. Utrolig lenge sida jeg har vært inne på babyverden nå. Er vel nærmere 2 år siden. Har hatt det vanskelig, men kommer seg sakte men sikkert.
 
Hei folkens. Utrolig lenge sida jeg har vært inne på babyverden nå. Er vel nærmere 2 år siden. Har hatt det vanskelig, men kommer seg sakte men sikkert.
Trist å høre at du har hatt det vanskelig:(
Men hyggelig at du er tilbake hos Babyverden:)
 
Hei alle sammen.
I tiden fremover må dessverre all trening og fokus på kropp byttes ut med studier (nærmer seg oppgaveinnlevering) og jobb (Er i en veldig hektisk periode).
Kommer derfor til å ikke være her en liten stund fremover.
 
Hei alle sammen.
I tiden fremover må dessverre all trening og fokus på kropp byttes ut med studier (nærmer seg oppgaveinnlevering) og jobb (Er i en veldig hektisk periode).
Kommer derfor til å ikke være her en liten stund fremover.

Lykke til med ALT som venter deg :brb: og vi er her nok når du får tid til forum og livsstil igjen:D
 
God kveld damer, hvem er fortsatt aktive her?

Hadde skikkelig nedtur etter vi flyttet og gikk en del opp i vekt samt dårlig med trening men nå begynner endelig trening og mat å komme på plass igjen så håper å ikke bruke for lang tid tilbake der jeg var.

Merker kroppen er bedre nå enn før vi flyttet så trener mer aktivt med tredemølle og venter nå samt litt andre øvelser også :D

Hvordan går det med dere?
 
God kveld damer, hvem er fortsatt aktive her?

Hadde skikkelig nedtur etter vi flyttet og gikk en del opp i vekt samt dårlig med trening men nå begynner endelig trening og mat å komme på plass igjen så håper å ikke bruke for lang tid tilbake der jeg var.

Merker kroppen er bedre nå enn før vi flyttet så trener mer aktivt med tredemølle og venter nå samt litt andre øvelser også :D

Hvordan går det med dere?
Så herlig å ha deg tilbake:D
Jeg startet på alvor opp igjen 1.januar og klarer nå å trene annenhver dag:)
Spiser bedre også så har snart gått ned 5 kg:)
 
Så herlig å ha deg tilbake:D
Jeg startet på alvor opp igjen 1.januar og klarer nå å trene annenhver dag:)
Spiser bedre også så har snart gått ned 5 kg:)
Så bra Ronja! :D men gikk du så mye opp under jula?
Begynte å trene skikkelig igjen i januar her også, men måtte tilbake på lavkarbo for å merke noe forskjell :happy:
 
Jeg gikk opp myyye...:(
Jeg så 94 på vekta etter å ha hvert 80! Men men 88 nå så går nedover! Og trener mye bedre nå enn før men jeg kan ikke tillate meg å kose meg for mye for da sprekker jeg bare skikkelig :eek:

Men var jo i Stockholm på jobb greier og kunne fint holde lavkarbo der så tenker at jeg ikke skal falle for fristelsen før vi reiser til Egypt neste gang! :happy:
 
Back
Topp