Symptomer

Mye luft og luftsmerter, ømme bryster, svake mensmurringer, ekstremt trøtt, og litt sånn halvkvalm av og til, blir lett rørt og tar til tårer, og mye sliten, og vondt i korsryggen som går av og på
 
Bare 3+4 i dag, men har fryktelig mye stikninger og er veldig øm i livmor. Og vond korsrygg. Tisser i ett sett.
Blir bare mer og verre symptomer for hver gang jeg er gravid:wacky:

Sist merket jeg ingenting før kvalmen kom i uke 6...
 
Små uggen
Småtrøtt
Kort lunte
Hadde skikkelig mensmurringer ca en uke etter el, sannsynligvis festesmerter, men ikke noe bløding
Luftsmerter og oppblåst, hard mage
Ca null utflod. (Beklager detaljene)
Er 4+0 uker på vei i dag
 
Last edited:
5+1 og har ingen symptomer. Litt mere trøtt kanskje.
 
Ingenting. Er bare litt trøttere enn vanlig. Har medikamentstøtte i form av ovitrelle og lutinus - og aner ikke om en spontanabort vil arte seg på vanlig måte da eller om jeg bare må vente til første ul 11 mars.
Vi har mistet så mange ganger at jeg egentlig bare forbereder meg på at det skal skje igjen..

Er 4+4.
 
Bare 3+4 i dag, men har fryktelig mye stikninger og er veldig øm i livmor. Og vond korsrygg. Tisser i ett sett.
Blir bare mer og verre symptomer for hver gang jeg er gravid:wacky:

Sist merket jeg ingenting før kvalmen kom i uke 6...
Og nå blør jeg neseblod, og vindusspylervæska som lukter såååå godt sitron, lukter plutselig dårlig hjemmebrent med sprite :wideyed:
 
Bare et symptom: halsbraaaaaaaann...:angry4
Det kom tidlig sist graviditet også...
 
Mitt største symptom er at jeg våkner hver natt rundt 4, og gjort dette i 2 uker nå. Ellers er brystene ømme, men går heldigvis opp og ned, og er litt trøttere. Er nå 5+1
 
Kvalme og trøtthet, men har fortsatt litt influensa igjen i kroppen, så kan komme av det også.

Bare 3+3 da :shy:
 
4+2 trøtt i går og i dag. Kan også være pga stress og mye overtid på jobb over lang periode.

Kjent noe murring i dag jeg ikke liker. Så fryktelig redd for en ny SA :nailbiting:
 
3 +6 i dag. Veldig mye trøttere enn jeg er til vanlig. Mensmurringer og stikninger i magen. I tillegg har jeg fått super-luktesans. Det kom ikke så tidlig sist. Er spent på når kvalmen setter inn i såfall.
 
Jeg er 5+3 (i følge appen). Symptomer var grunnen til at jeg tok Test, og merket symptomene spesielt godt på trening (holdt på å prompe på treningspartnerne mine ved flere anledninger.. haha)

Ør i hodet
Tett og rennende nese
Strekk/stillinger i magen
Oppblåst
Mye mer utflod
Kvam hvis jeg blir sulten
Trøtt, særlig ettermiddag/kveld
Blir fortere andpusten og kan ikke presse meg like hardt på trening
Våkner tidlig om morgenen (sikkert fordi jeg sovner kl 8 på kvelden ;)
 
Jeg er 5+3 (i følge appen). Symptomer var grunnen til at jeg tok Test, og merket symptomene spesielt godt på trening (holdt på å prompe på treningspartnerne mine ved flere anledninger.. haha)

Ør i hodet
Tett og rennende nese
Strekk/stillinger i magen
Oppblåst
Mye mer utflod
Kvam hvis jeg blir sulten
Trøtt, særlig ettermiddag/kveld
Blir fortere andpusten og kan ikke presse meg like hardt på trening
Våkner tidlig om morgenen (sikkert fordi jeg sovner kl 8 på kvelden ;)

Dette var nesten som å lese om meg :hilarious:
 
Jeg er 5+3 (i følge appen). Symptomer var grunnen til at jeg tok Test, og merket symptomene spesielt godt på trening (holdt på å prompe på treningspartnerne mine ved flere anledninger.. haha)

Ør i hodet
Tett og rennende nese
Strekk/stillinger i magen
Oppblåst
Mye mer utflod
Kvam hvis jeg blir sulten
Trøtt, særlig ettermiddag/kveld
Blir fortere andpusten og kan ikke presse meg like hardt på trening
Våkner tidlig om morgenen (sikkert fordi jeg sovner kl 8 på kvelden ;)
Har akkuratt like symptomer men er 3+5 ifølge appen.
 
Bekkensmertene kom før positiv test. Kom tidlig ved forrige graviditet også, som endte i MA. Ellers lite symptomer!
 
3+3, bare murring foreløpig. Kjente igjen murringen fra sist, derfor jeg var sikker på at det hadde gått, og testet.
 
Back
Topp