En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Så godt å høre at fine Henrik har blitt friskmeldt! Så bra at kiro funket så godt på han! :)
Tenk at han nå øyeblikk er 3mnd!! Hvor blir det av tiden liksom???

Slitsomt med det matstyret ja, kan ikke si at jeg savner full ammings tiden :sorry: Det blir heldigvis bedre med tiden.
 
Så godt å høre at fine Henrik har blitt friskmeldt! Så bra at kiro funket så godt på han! :)
Tenk at han nå øyeblikk er 3mnd!! Hvor blir det av tiden liksom???

Slitsomt med det matstyret ja, kan ikke si at jeg savner full ammings tiden :sorry: Det blir heldigvis bedre med tiden.

Helt fantastisk at kiro funka! Ser at han har det så mye bedre nå, og det er godt for mammahjertet❤️

Ja, jeg håper det blir bedre snart! Våkna med skikkelig spreng i natt, lenge siden jeg har hatt! Så vi begynte nok å få opp produksjonen med hyppig amming selvom han ikke var helt fornøyd med det:yuck::yuck: så vi får bare fortsette med det idag! Det er -28 grader ute, så vi kommer oss ingen vei idag lell:eek::eek:
 
Brrr... -28 var jo småkaldt :p
 
Brrr... -28 var jo småkaldt :p

Møkk lei av vinter og vi er bare i januar!!! Enten er det pisskaldt eller så snør det og gjerne blåser i tillegg! Kommer oss ingen vei:wtf::wtf::wtf: og Henrik sover bare lange dag-dupper ute!!
 
Møkk lei av vinter og vi er bare i januar!!! Enten er det pisskaldt eller så snør det og gjerne blåser i tillegg! Kommer oss ingen vei:wtf::wtf::wtf: og Henrik sover bare lange dag-dupper ute!!
Typisk!
Frøkna her sovner kun ute, så jeg håper virkelig vi får greie dager i vinter :nailbiting: Foreløpig har vi hatt 8 som kaldeste dag. Skal virkelig ikke klage ;)
 
Typisk!
Frøkna her sovner kun ute, så jeg håper virkelig vi får greie dager i vinter :nailbiting: Foreløpig har vi hatt 8 som kaldeste dag. Skal virkelig ikke klage ;)

Håper på mildere vær imorra!! Endte med at han sov nesten 3 timer oppå meg, eneste stedet han vil sove inne på dagtid! Hvertfall lenger enn et kvarter liksom! Men det går jo ikke i lengden:eek::eek::eek:
 
Æææ - 28 er litt i meste laget ja. Kan dere ha et rom med sånn 14 grader inne hvor vogna kan stå? Min sover bare godt inne i vogn hvis det er skikkelig kaldt inne. Eller må vogna være i bevegelse?
Håper det ordner seg med matstyr snart, det er noe skikkelig pes ❤️
 
Har ikke tittet innom på en stund, men ser at dere har hatt samme problem med amming som vi har. Lillegutt mister vakuumet hele tiden og svelger masse luft, som resulterer i masse gulping. Han bøyer heller ikke hodet bakover og gaper veldig lite, og nå mener Hs at han antakelig har en låsning i nakke/rygg. Så lei av hyling ved puppen begge to fordi han svelger masse luft... Ble din lille bedre av kiropraktorbehandling? Jeg trodde liksom at ammingen skulle gå lettere og lettere, men her blir det verre og verre.

Veldig skjønn gutt du har! :)
 
Æææ - 28 er litt i meste laget ja. Kan dere ha et rom med sånn 14 grader inne hvor vogna kan stå? Min sover bare godt inne i vogn hvis det er skikkelig kaldt inne. Eller må vogna være i bevegelse?
Håper det ordner seg med matstyr snart, det er noe skikkelig pes ❤️

Har faktisk tenk på om jeg skal sette vogna nede i kjellerstua! Vi bruker ikke den etasjen, så det er ganske kjølig der nede! Den kan fint stå i ro☺️ Jeg vil helst ikke legge han i bedside crib’en! Han sover veldig godt der, men jeg hil helst skille mellom dagsoving og nattsoving!
 
Har faktisk tenk på om jeg skal sette vogna nede i kjellerstua! Vi bruker ikke den etasjen, så det er ganske kjølig der nede! Den kan fint stå i ro☺️ Jeg vil helst ikke legge han i bedside crib’en! Han sover veldig godt der, men jeg hil helst skille mellom dagsoving og nattsoving!

Så bra, får håpe det kan funke. Er jo koselig med babykos, men man har jo gjerne bittelitt man vil gjøre mens de sover. Spise og gå på do og sånt :p
 
Har ikke tittet innom på en stund, men ser at dere har hatt samme problem med amming som vi har. Lillegutt mister vakuumet hele tiden og svelger masse luft, som resulterer i masse gulping. Han bøyer heller ikke hodet bakover og gaper veldig lite, og nå mener Hs at han antakelig har en låsning i nakke/rygg. Så lei av hyling ved puppen begge to fordi han svelger masse luft... Ble din lille bedre av kiropraktorbehandling? Jeg trodde liksom at ammingen skulle gå lettere og lettere, men her blir det verre og verre.

Veldig skjønn gutt du har! :)

Det høres veeldig likt ut som her ja!! Er så utrolig slitsomt! Leser jo om så mange som synes amming er så utrolig kos! Det føler IKKE jeg, jeg misliker det virkelig!!

Han har blitt mye bedre av kiropraktorbehandlingen! Har ikke like vondt, skriker generelt mindre og er mer fornøyd! Han hadde stiv rygg, nakke og kjeve! Sugetaket har blitt bedre, men ikke bra nok til at jeg klarer å ha nok melk virker det som! Igår amma jeg maange ganger, og våkna i natt med spreng! Det er første gang på lenge! Så håpa produksjonen hadde fått seg en boost! Men idag har han nekta å ligge der like lenge som igår, han blir illsint om han suger og det ikke kommer noe! Så idag har han svelga masse luft igjen og hatt skikkelig magevondt! Og da klarer han ikke opprettholde produksjonen her heller! Har du nok melk, slik at det ikke er derfor han kaver??
 
Så bra, får håpe det kan funke. Er jo koselig med babykos, men man har jo gjerne bittelitt man vil gjøre mens de sover. Spise og gå på do og sånt :p

Ikke sant!! Veldig kos å ligge med han på meg, men får jo ikke gjort noe som helst!!!
 
Da er vår lille gullgutt døpt:Heartblue:Heartblue

En stor og rørende dag for mamsen og papsen❤️❤️ Hovedpersonen selv synes vel ikke kjole var det artigste plagget å ha på seg, men kirka gikk over all forventning! Det gjorde selskapet også, men med kun noen små dupper, masse folk og mye lyd så ble det litt mye på slutten for litjmann og da ble bare alt trist!! Heldigvis roet han seg når de fleste dro og vi ryddet, så kvelden ble rolig og fin! Så alt i alt en vellykket dag❤️
 

Vedlegg

  • 7ACF821C-1768-4D36-9908-42C2D48A083B.jpeg
    7ACF821C-1768-4D36-9908-42C2D48A083B.jpeg
    133,5 KB · Visninger: 23
Da er vår lille gullgutt døpt:Heartblue:Heartblue

En stor og rørende dag for mamsen og papsen❤️❤️ Hovedpersonen selv synes vel ikke kjole var det artigste plagget å ha på seg, men kirka gikk over all forventning! Det gjorde selskapet også, men med kun noen små dupper, masse folk og mye lyd så ble det litt mye på slutten for litjmann og da ble bare alt trist!! Heldigvis roet han seg når de fleste dro og vi ryddet, så kvelden ble rolig og fin! Så alt i alt en vellykket dag❤️
Vel overstått dåp :) Godt å høre at det ble en fin og vellykket feiring ❤️ Kjempefin kake!

Vi hadde også dåp i går, lillemann var helt rolig i kirken og sov seg gjennom store deler av selskapet :D Litt verre å legge til kvelden, men men :p
 
Gratulerer med dåpsdagen som var :)
 
Gratulerer med dåpsgutten ❤️
 
Da er vår lille gullgutt døpt:Heartblue:Heartblue

En stor og rørende dag for mamsen og papsen❤️❤️ Hovedpersonen selv synes vel ikke kjole var det artigste plagget å ha på seg, men kirka gikk over all forventning! Det gjorde selskapet også, men med kun noen små dupper, masse folk og mye lyd så ble det litt mye på slutten for litjmann og da ble bare alt trist!! Heldigvis roet han seg når de fleste dro og vi ryddet, så kvelden ble rolig og fin! Så alt i alt en vellykket dag❤️
Gratulerer med dåpsgutten:) vi hadde også dåp i går:D:Heartred
 
Gratulerer med dåpsgutten :Heartblue
 
Vel overstått dåp :) Godt å høre at det ble en fin og vellykket feiring ❤️ Kjempefin kake!

Vi hadde også dåp i går, lillemann var helt rolig i kirken og sov seg gjennom store deler av selskapet :D Litt verre å legge til kvelden, men men :p

Takk det samme❤️

Herlig at han var så rolig gjennom dagen da! Jeg er fortsatt der at jeg blir litt stressa når han skriker og jeg ikke får til å roe han og det er mange mennesker rundt oss! Så kan være han merket det!
 
Back
Topp