Unge prøvere

onskespire

Forelsket i forumet
Tenkte å lage en gruppe for vi som kanskje er litt yngere, og er prøvere.

Syns selv at jeg ikke egentlig er så ung, å føler jeg begynner «å dra på åra»:wtf:

Er 22 år, og prøver på barn 1. Er inne i min 5.prøveperiode, å begynner å stresse litt, er litt engstelig rett og slett.

Syns det hadde vært litt morsomt å høre med dere andre, hvor gammel er du, hvilken prøveperiode er du i, hvor er du i livet ditt(gift, samboer, flere barn?)
Samt kanskje hvor i syklusen du er i nå?


❤️VI SOM PRØVER❤️

:smiley-angelic001Surrehuet- 25 år - B2

:smiley-angelic001Sunni3 - 25 år - B2

:smiley-angelic001Fnøst - 26 år - B1

:smiley-angelic001Tigerlilje - 25 år - B2

:smiley-angelic001MamaH - 24 år - B2

:smiley-angelic001Stjernestrikk - 27 år - B1

:smiley-angelic001Tigerbaby - 24 år - B1

:smiley-angelic001Luna94 - 25 år - B1

:smiley-angelic0012småhjerter - 25 år - B3

:smiley-angelic001Batuuli - 25 år - B1

:smiley-angelic001Kattedama! - 25 år - B1

:smiley-angelic001Scarlett - 23 år - B2

:smiley-angelic001rjente22 - 25 år - B1

:smiley-angelic001Ønskerfor2018 - 22 år - B1

:smiley-angelic001onskespire - 22 år - B1

:smiley-angelic001turkistliv - 25 år - B4

:smiley-angelic001Theatroll - 26 år - B2

:smiley-angelic001Sola1991 - 27 år - B1

:smiley-angelic001 Vivi -

:smiley-angelic001 Bellablue90 - 29 år - B1

❤️GRAVID❤️
Levine :dummy:
Bellabanan :dummy:
FruO93 :dummy:
 
Last edited:
Jeg er 25år (Vis jeg reknes som ung ?:p)
Har samboer og vi har prøvd på barn nr 2 i 23 mnd nå.
Vi ønsket bare et par år aldersforskjell (det skipet er reist for lengst) men kjenner litt på stresset hvert nyår å kunne rekke en termin før neste kalenderår :bookworm:
 
Jeg er 25 år. Gift. Prøver på barn nr. 1. Går snart inn i 5pp..... :( begynner også å bli noe stresset og redd for at det er noe galt med oss, men har lest hele Internett og forstår at det er helt normalt så må bare ta tålmodigheten til hjelp:banghead: TR kom idag så får samle krefter til ny runde :happy:
 
Jeg er 26. Regnes kanskje ikke som ung prøver, men føler at vi er tidlig ute siden ingen av vennene våre har begynt å tenke på barn ennå:p Vi er gift og prøver på barn nr 1. Begynte i september i fjor og ble gravid på pp2, men mistet dessverre da jeg var 9 uker. Er vel i pp4 nå dersom jeg regner med syklusen etter at jeg mistet. Forrige syklus ble mye lenger enn vanlig og er usikker på om jeg hadde EL, så venter spent på om kroppen normaliserer seg denne pp. Er på CD7 i dag.:)
 
Helt vanlig at det tar opp til ett år, selv for unge prøver. Så ikke stress!! Og hvis det har tatt deg 23 mnd surrehuet, ville jeg kontaktet legen og blitt henvist til gyn :)
Gikk til offentlige for hjelp etter 12mnd, men pga ventetid + sa (kunne ikke få ny henvisning før et 1nytt år etter sa+ 5-6mnd nye ventetid.. .) gikk privat i sept og fikk hjelp med en gang :)
 
Vi prøver ikke nå da Leah bare er 8 mnd, men var 20 år og fersk prøver for 4 år siden. Møtte mye motstand (var jo så ung atte) og lite forståelse fra mange ang infertilitet. Lang historie kort tok det nesten 4 år fra vi smått kastet prevensjon til jeg fødte Leah og med mye hjelp. Jeg er evig glad jeg startet tidlig :)
 
Jeg er 25 år, gift og har et barn på straks 22 mnd. Prøver på lillebrøster nå og er i pp1 :)
 
Vel nå er ikke jeg prøver riktig enda, men vi skal forsøke på nummer to i løpet av våren/sommeren! har en liten gutt på snart 2 år, blir selv 24. Jeg vil gjerne henge med her!
 
Jeg drister meg til å kalle meg ung som 27 årig :p
Vi har prøvd siden desember 2017, men pga PCOS hadde jeg ingen menstruasjon mellem des-17 og oppstart av fertilitetsbehandling i aug-18. Vi er fremdeles i gang med behandling :)
 
24.. forlovet og prøvd aktivt siden januar 2017, mistet første gang i februar 2016 etter å ha gått etter "skjer det så er det fint det" og pga komplikasjoner der kunne vi ikke prøve igjen med en gang :p
For øyeblikket venter jeg som en idiot på eggløsning!
 
25 år, gift og prøver på nr. 1!:happy:
Vært gravid to ganger siden april i fjor, men mistet begge gangene.... så håper alle gode ting blir 3 når jeg blir gravid igjen!
Pp3 etter siste MA nå, og 3 dpo! Krysses det som krysses kan for at det går denne pp"n:Heartred
 
26år, gift, prøver på nr 2.. Begynte aldri med prevansjon etter 1. barn og sitter her som prøver fortsatt. 1.barn er 7år.. Begynte med ivf i juni 17, skal ha 4.innsett nå. Angrer på at vi ikke fikk hjelp tidligere.
 
25 år, vært prøver siden september 2016. Prøver fremdeles på nr. 1. Ble gravid i februar 2018, men mistet i april. Starter med sprøyter for ivf i morgen :)
 
Jeg er 25år (Vis jeg reknes som ung ?:p)
Har samboer og vi har prøvd på barn nr 2 i 23 mnd nå.
Vi ønsket bare et par år aldersforskjell (det skipet er reist for lengst) men kjenner litt på stresset hvert nyår å kunne rekke en termin før neste kalenderår :bookworm:
Du er jo ung ja! Spennende, kjenner på den følelsen selv, stresser mer på nyåret nå, hvor i syklusen er du nå? :D
 
Jeg er 25 år. Gift. Prøver på barn nr. 1. Går snart inn i 5pp..... :( begynner også å bli noe stresset og redd for at det er noe galt med oss, men har lest hele Internett og forstår at det er helt normalt så må bare ta tålmodigheten til hjelp:banghead: TR kom idag så får samle krefter til ny runde :happy:
Samme her, man blir utrolig nok litt rolig igjen etter noen runder med googling :D
 
Jeg er 26. Regnes kanskje ikke som ung prøver, men føler at vi er tidlig ute siden ingen av vennene våre har begynt å tenke på barn ennå:p Vi er gift og prøver på barn nr 1. Begynte i september i fjor og ble gravid på pp2, men mistet dessverre da jeg var 9 uker. Er vel i pp4 nå dersom jeg regner med syklusen etter at jeg mistet. Forrige syklus ble mye lenger enn vanlig og er usikker på om jeg hadde EL, så venter spent på om kroppen normaliserer seg denne pp. Er på CD7 i dag.:)
Spennende, da er vi ganske lik da! Tror ikke jeg hadde el forrige mnd, så er spent nå! Er på CD9 idag, og bruker å ha lutealfase på bare 9 dager(men har økt med ca 1 dag hver syklus etter pilleslutt) blir spennende å følge deg!! :D
 
21år og har en samboer på 25.
Ble veldig glad når jeg så dette innlegget, ettersom jeg føler meg relativt ung i forhold til mange her inne.

Etter å ha pratet om å få barn i over et års tid, valgte vi at jeg skulle ta ut P-staven i November 2018 og "se hva som skjer". Med tanke på flere i familie har brukt lang tid og hatt komplikasjoner med å bil gravide ville vi gjerne starte nå i og med at vi har et ønske om å bli "unge foreldre". Vi hadde en plan om at vi ikke skulle tenke så mye på det, men ta det litt som det kommer. Men nå som vi vet sjansen er der og ønske er så stort, så tenker vi og prater selvfølgelig litt mer om det enn hva vi hadde trodd :D

Er 6DPO nå og er alltid like spennende og nervepirrende å ta test!
 
Spennende, da er vi ganske lik da! Tror ikke jeg hadde el forrige mnd, så er spent nå! Er på CD9 idag, og bruker å ha lutealfase på bare 9 dager(men har økt med ca 1 dag hver syklus etter pilleslutt) blir spennende å følge deg!! :D
Morsomt at vi ligger ca likt! Har ikke meldt meg inn i noen ikm-gruppe ennå siden jeg er usikker på syklusen. Blør fortsatt kraftig, noe som ikke er vanlig for meg, men i følge iherdig googling virker det som om det som om første mens etter SA gjerne kan være kraftig og lang. Jeg har lutalfase på ti dager, så ganske lik situasjon der! Blir spennende å følge deg også :)
 
Back
Topp