Trultemor1
Elsker forumet
Oj. Da må det bli resultater av dette innsettetÅnei. Håper du snart får noe konkret å forholde deg til.
Jeg hadde innsett i dagVårt aller siste innsett, ever.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj. Da må det bli resultater av dette innsettetÅnei. Håper du snart får noe konkret å forholde deg til.
Jeg hadde innsett i dagVårt aller siste innsett, ever.

Jeg klarte det ikke før etter fødselen. Alltid noen nye milepæler og bekymringerJaaa, det hadde vært noe det! Jeg er dødfødt, (Vanvittig heldig som sitter her i dag) så vet ikke heeelt om jeg vil slappe av før jeg ser liv utenfor...
Men, den tid, den sorg. Jeg håper at jeg klarer og slappe litt av![]()

Må det, ellers må jeg finne meg i at det ikke blir flere barnOj. Da må det bli resultater av dette innsettet![]()

Ååååå herlighet gratulerer så masse!!! Det må være helt fantastiskJeg ER gravid jeg!
Meeeen, det verste er igjen...![]()
![]()
Fjerde gangen på 22 måneder, andre på 3 måneder. Så håper denne/disse her holder til september nåÅåååå herlighet gratulerer så masse!!! Det må være helt fantastisk

Positiv el-tese her , så da blir det nok avbrutt fryseforsøk igjen på meg Åååå er så lei dette. Psykisk slitsomt! Må bli styrt neste gang, orker ikke!
Fordi det er 5 dagers blasto , Posgrunn har stengt i helger. Skulle vært satt tilbake til lørdag slik jeg har skjønt man regner ut.Kjedelig... Hvorfor blir det avbrutt når du får positiv test nå?
Da er du 3 dpo ved innsett. Uttaksdagen er dagen for befruktning og 1 dpo er dagen etter uttak![]()
Var den til meg? Kommer jo ann på hvor lenge egget er dyrket når det må inn, må klaffe slik at innsett ikke faller på en lørdag/søndag. Da har klinikken stengt :/ Må tilbake på riktig dag o syklus. Er veldig kjedellg ja, fikk positiv el test på en søndag sist også. Sykt kjipt!Æsj da, så kjedelig. Rart du skal teste og teste hvis du ikke kan sette inn hvis du får el?
Fordi det er 5 dagers blasto , Posgrunn har stengt i helger. Skulle vært satt tilbake til lørdag slik jeg har skjønt man regner ut.
Men i naturlig syklus så må egget på plass igjen på akkurat riktig dato. Da tar man ikke medisiner som kan unngå det og da er det ikke så enkelt å tilpasse detJeg er på Haukeland, de har og stengt i helgene. Men blir ikke avbrutt der så vidt jeg vetde bare tilpasser det sånn at det går.. rart det blir gjort forskjellig egentlig
![]()
Men i naturlig syklus så må egget på plass igjen på akkurat riktig dato. Da tar man ikke medisiner som kan unngå det og da er det ikke så enkelt å tilpasse detKroppen er vanskelig å tilpasse sånn
Jeg har i styrt syklus. Så hos meg fikk de styrt det til en dag det passa. Men Riksen er oppe i helgene også.
Kanskje de er litt mer innstilt på at de kan jobbe litt i helger og. Men er veldig forskjell fra sykehus til sykehus også har jeg skjønt.Har innsett i naturlig syklus denne gangen jeg ogog jeg spurte dem da jeg prata med dem om det med avbrutt hvis det faller på en helgedag og sånn, siden jeg hadde lest det her. Men da sa hun at det blir sjelden avbrutt og at de ordner det. Så det var ikke noe å bekymre seg for
så vet ikke hva de gjør annerledes jeg?
Kanskje de er litt mer innstilt på at de kan jobbe litt i helger og. Men er veldig forskjell fra sykehus til sykehus også har jeg skjønt.
Jeg har styrt syklus, men det var riktig for meg. For med PCOS, så er eggløsning nesten umulig å spore.
Så da er det helt greit med hjelp.
Det ble nesten avbrutt på grunn av 1.januar på meg. Selv med styrt, men fikk mensen akkurat den dagen den tidligst kunne komme. Så det gikk akkurat. Så fikk inn to egg 3.januar.

Jeg skal også ha innsett i naturlig forsøk. Men hos meg setter de Ovitrielle, så får de kontroll på syklusen for det om. Her har de åpent i helgene. Men tipper de kommer til å sette sprøyta slik at innsett havner på en ukedag.Var den til meg? Kommer jo ann på hvor lenge egget er dyrket når det må inn, må klaffe slik at innsett ikke faller på en lørdag/søndag. Da har klinikken stengt :/ Må tilbake på riktig dag o syklus. Er veldig kjedellg ja, fikk positiv el test på en søndag sist også. Sykt kjipt!