B
Bellabanan
Guest
Ååå sånn jaJeg fikk en strek feil vei, som kom innen kort tidJeg og tester...
Så da kasta jeg den i vedovnen.
Men ingen der den skulle være. Så jeg får prøve igjen en anna dag.
ja det må du gjøreFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå sånn jaJeg fikk en strek feil vei, som kom innen kort tidJeg og tester...
Så da kasta jeg den i vedovnen.
Men ingen der den skulle være. Så jeg får prøve igjen en anna dag.
ja det må du gjøreSniker litt.
Jeg har brukt babyplan i over ett år hver eneste mnd, og kun fått sånn strek når jeg har vært gravid (3 ganger) Skjedd i starten at jeg har lagt den bort fordi jeg ikke så noe, også oppdaget senere at det var blitt strek.
Anbefaler deg å vente til i morgen, og teste igjen da. Er så lite hcg i starten at det er best å vente. Selvom jeg vet at testetrangen gjør en crazy
Håper masse for deg! Og hvis det viser seg å ikke stemme, da har du fått noen skikkelig drittester. :/
blir så nervøs av dette her! Jeg har heller ikke fått slik strek uten at det har vært noe, men jeg vet heller ikke når den kom frem, så jeg får ta en i kveld eller i morgen.. Nå er jeg bare redd! Klarer ikke å tro at dette er noe annet enn feil
og ja det er noen skikkelig dritt tester som skal tulle med meg slik i såfall
Det er helt sprøtt at det kan komme en så tydelig strek, selv etter tidsfristen uten at det er noe. Kjenner jeg angrer på at jeg kjøpte de testene. Kan ikke få falske forhåpninger dette forsøket, så får vel gjøre som veslejinta og brenne de etter 10 minTatt en ny test. Blenda som forventet. Da var det ikke noen overraskelsesspire her. Nå må innsettdagen komme fort
Det er helt sprøtt at det kan komme en så tydelig strek, selv etter tidsfristen uten at det er noe. Kjenner jeg angrer på at jeg kjøpte de testene. Kan ikke få falske forhåpninger dette forsøket, så får vel gjøre som veslejinta og brenne de etter 10 min![]()
Gratulerer og lykke til. Har flyttet degJeg kan flyttes til ruger![]()
Har fått lagt deg inn. Håper virkelig det går fint denne gangen for deg!!!!Rosalia- ivf , fryseforsøk- Porsgrunn - Naturlig syklus - Innsett blasto ca uke 4, letrozol. Har holdt meg litt unna forum en stund, er så redd for å håpe for mye. Hart 2 avbrutte på rad nå siden utakk i oktober, så håper jeg unngår det denne gangen. Kjenner jeg blir mer å mer deprimert jo nærmere jeg kommer første ul kontroll nå til fredag og el testing. Dette er en utrolig tung og lang prosses :/
Kjedelig at kroppen tuller når man skal ha forsøk. Det er så typisk.Her er jeg bare irritert. Sååååå klar for nytt innsett men får jo aldri tr...klikker snart. 7 dager på overtid. Så ringte Medicus. Skal komme inn på mandag hvis jeg ikke har fått den innen da.....ikke mer tålmodighet nå.
Hadde kjemisk sist så er nok derfor. Bare så sykt lei av å vente. Aldri gått så lenge førKjedelig at kroppen tuller når man skal ha forsøk. Det er så typisk.
Tatt en ny test. Blenda som forventet. Da var det ikke noen overraskelsesspire her. Nå må innsettdagen komme fort

Ser du bruker babyplan sine tester. De har jeg helt gitt opp jeg. For de gir alltid skyggestreker! Er jo sååå irriterende, det bør ikke komme noe antydning til strek der i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor ikke det gjøres noe med. Og den du har lagt ut bilde av var det jo en sykt tydelig strek på. Den ser jo rosa ut og? Det er jo rett Og slett dårlig gjort![]()
Ja den ser ut som slik jeg har fått 12dpo faktisk.. Jeg har aldri sett en så sterk falsk positiv noen gang.. Så veldig rart! Sendte inn en klage.. For er jo klar og tydelig rosa.. Skikkelig tulletest! Skal aldri kjøpe de igjen jeg hvertfall.. Har alltid vært fornøyd med de før, aldri fått skygge på de før heller. Så nå hadde den virkelig gått inn for å tulle med hode mitt, selv om den var etter fristen.
Men altså.. Den siste du tok.. Er du sikker på at det ikke var utvanna da? For det skal jo egentlig være umulig å få rosa strek uten hcg liksom. Er det skyggestreker så skal de jo være gråTok du en til for sikkerhets skyld? Kan være lurt
![]()
Det var morgen urin jeg tok den på.. Tok en til og den var blenda.. Holdte meg i 4 timer og drakk ikke noe, den var ikke like konsentrert, men skulle vel vært noe der om det hadde vært noe:s
Så den som blei positiv var på morgenurin? Og den andre var etter du hadde holdt deg i 4 timer? Jo, den skulle vel i teorien blitt positiv den andre og da. Men syns bare det er så rart at streken er rosa. Den skal jo ikke bli det uten hcg. Hvis det er tilfelle så bør dem sende deg en haug med nye tester assMen skal du ta en i morgen tidlig og eller? Just in case?
har to til igjen, tar de i morgenJa.. Hvis jeg redigerer alle testene jeg har tatt, til slike negativer, så ser jeg svake streker på alle, så tror nok bare det er noe galt med disse testene.. Og fra så sterk til helt blenda, blir litt for rart, om det er noe..ser også mange her inne som får streker på disse og det ikke er noe.. Men ikke så sterk da. Nesten alle som som har skrevet til meg om den har trodd jeg var gravid for den var for sterk til å være skygge.. Men neida, bare tullhar to til igjen, tar de i morgen