*Klagetråd*

Ja, kommer nok til å gjøre det! Orker ikke å gå sånn lenger når det går utover nattesøvnen og konsentrasjonen på jobb og hverdagen ellers :(
Nei, du må finne ut av dette. Vet jeg hadde gått på veggen selv, om det var meg det gjaldt. Håper allting løser seg på en god måte. I morgen. Og at du får se ei levende litta spire på ul.
 
Fikk foreløpig ikke time før fredag..
Forferdelse. Jeg vet jeg hadde følt at det var en evighet til. Men samtidig: nå har du gjort det du kan, så da gjelder det kanskje å prøve å legge det litt vekk, og vips er fredagen her - også blir du kanskje oppringt pga avbestillinger i mellomtiden. Håper aller mest på det siste såklart.
 
Forferdelse. Jeg vet jeg hadde følt at det var en evighet til. Men samtidig: nå har du gjort det du kan, så da gjelder det kanskje å prøve å legge det litt vekk, og vips er fredagen her - også blir du kanskje oppringt pga avbestillinger i mellomtiden. Håper aller mest på det siste såklart.
Yey, fikk time i morgen :)
 
Ja, det var så fantastisk å se det hjertet og den velutviklede lille «vitaminbjørnen» som beveget seg i dag :love7 og slippe og bekymre seg for at kvalmen ikke er der og de ømme puppene så og si er borte :) lykke!
 
Ja, det var så fantastisk å se det hjertet og den velutviklede lille «vitaminbjørnen» som beveget seg i dag :love7 og slippe og bekymre seg for at kvalmen ikke er der og de ømme puppene så og si er borte :) lykke!
Det er helt vidunderlig :Heartred
 
Siden jeg hele tiden har sagt at formen er så fin denne gang, og kvalmen er omtrent fraværende.. Så måtte det komme! Har overnatting av tantebarn i helga, mannen er på jobb og jeg starta dagen med å kaste opp.. Skikkelig uggen og trøtt.. Greit barna kan aktivisere seg selv litt da☺️
 
Back
Topp