Gravidsymptomer

Startet med veldig hjertebank! Jeg var skikkelig redd ei natt før jul, dette var før jeg visste jeg var gravid så var redd jeg hadde hjerteinfarkt eller noe :eek: men så roet heldigvis mannen min meg ned og jeg tok en test dagen etter, =positiv :joyful: har lest at hjertebank er normalt så tidlig i svangerskapet. Nå har jeg veldig ømme bryster, humørsvingninger, følsom for lukter, mensmurring/stikninger og mye luft :smiley-angelic006
 
Startet med veldig hjertebank! Jeg var skikkelig redd ei natt før jul, dette var før jeg visste jeg var gravid så var redd jeg hadde hjerteinfarkt eller noe :eek: men så roet heldigvis mannen min meg ned og jeg tok en test dagen etter, =positiv :joyful: har lest at hjertebank er normalt så tidlig i svangerskapet. Nå har jeg veldig ømme bryster, humørsvingninger, følsom for lukter, mensmurring/stikninger og mye luft :smiley-angelic006

Jeg hadde også veldig hjertebank de første ukene. Tenkte ikke at det hadde noe med graviditeten å gjøre. Så interessant å lese at det var sånn for deg og! :)
 
Går litt opp og ned.. Men nå om dagen har jeg hodepine, er svimmel og kvalm, i tillegg til trøtthet, lettrørthet, utflod og ligamentsmerter i magen.. I forrige uke var jeg mer eller mindre symptomfri, så dette er hardt.. Uka før det igjen, uka jeg fant ut om graviditeten, hadde jeg mer eller mindre de samme symptomene som nå - bare i mindre grad..
 
Er kvalm nevnt? Dette er min tredje og så dårlig har jeg aldri vært før....ble i natt brått bekymra for om det er fler inni her. Våkna av mareritt flere ganger! :yuck:

Fryser mye og er generellt gretten. Hehe...stakkars alle som ikke veit hvorfor :argue
 
Alle symptomer på høygir her nå, kvalm, ømme bryst, ekstremt trett og hodepine som nekter å gi seg :meh:
Veldig usikker hvordan d skal gå i full jobb fra torsdag....
 
Går litt opp og ned.. Men nå om dagen har jeg hodepine, er svimmel og kvalm, i tillegg til trøtthet, lettrørthet, utflod og ligamentsmerter i magen.. I forrige uke var jeg mer eller mindre symptomfri, så dette er hardt.. Uka før det igjen, uka jeg fant ut om graviditeten, hadde jeg mer eller mindre de samme symptomene som nå - bare i mindre grad..

Rart hvordan symptomene kommer og går. Man blir jo helt tullerusk:shy:
 
Jeg hadde også veldig hjertebank de første ukene. Tenkte ikke at det hadde noe med graviditeten å gjøre. Så interessant å lese at det var sånn for deg og! :)

Ja, jeg har lest om fler som har det tidlig i svangerskapet og, så det roet meg veldig;) Hadde det ikke med mine andre to så dette var nytt for meg..
 
Alle symptomer på høygir her nå, kvalm, ømme bryst, ekstremt trett og hodepine som nekter å gi seg :meh:
Veldig usikker hvordan d skal gå i full jobb fra torsdag....
Amen! Livredd for at jeg ikke klarer meg på jobb! Har ligget på sofaen hele dagene og brekt meg! Så dårlig som dette har jeg ikke vært i noen av de 14 andre svangerskapene! Godt tegn da tenker jeg!
 
Rart hvordan symptomene kommer og går. Man blir jo helt tullerusk:shy:
Ja, man blir helt rar.. Tror man er heldig og slipper de verste symptomene, og så kommer de like fort som du har tenkt tanken. Og når de er borte er man redd og savner dem. Gud, så rare vi blir:facepalm:
 
Ja, man blir helt rar.. Tror man er heldig og slipper de verste symptomene, og så kommer de like fort som du har tenkt tanken. Og når de er borte er man redd og savner dem. Gud, så rare vi blir:facepalm:
Så godt sagt! Ser frem til å bare kunne drikke et glass saft for å få den bekreftelsen man trenger om at mageboeren har det bra:Heartred
 
Startet med veldig hjertebank! Jeg var skikkelig redd ei natt før jul, dette var før jeg visste jeg var gravid så var redd jeg hadde hjerteinfarkt eller noe :eek: men så roet heldigvis mannen min meg ned og jeg tok en test dagen etter, =positiv :joyful: har lest at hjertebank er normalt så tidlig i svangerskapet. Nå har jeg veldig ømme bryster, humørsvingninger, følsom for lukter, mensmurring/stikninger og mye luft :smiley-angelic006
Hjertebank har jeg også hatt. Synes det var så rart, men det er altså en forklaring på det :)
 
Virker som kvalmen har blitt erstattet med en ekstrem gråtetrang :eek: Lyst å gråte av alt. Tror jeg slapp billig unna sist svangerskap. Dette er slitsomt. :grumpy:
 
Ingen symptomer hos meg, 6+0. Redd for ny ma, og over to uker til tul :(
 
Ingen symptomer hos meg, 6+0. Redd for ny ma, og over to uker til tul :(
Trenger heldigvis ikke være noe, men forstår godt bekymringen! Håper du bare er «heldig» med få symptomer og at alt er bra :)
 
Trenger heldigvis ikke være noe, men forstår godt bekymringen! Håper du bare er «heldig» med få symptomer og at alt er bra :)
Neida. Hadde ingen symptomer så tidlig med frøkna heller, og har både hatt flust av symptomer og ingen symptomer de gangene det har endt i sa/ma også.
Men kunne rett og slett ønsket meg litt spying bare for å roe nervene :p
 
Neida. Hadde ingen symptomer så tidlig med frøkna heller, og har både hatt flust av symptomer og ingen symptomer de gangene det har endt i sa/ma også.
Men kunne rett og slett ønsket meg litt spying bare for å roe nervene :p
Enkelte dager kunne jeg ikke vært mer enig - her kommer og går det litt! :p MA-opplevelse gjør noe med en, jeg får nok ikke roen på noen uker ennå...
 
Enkelte dager kunne jeg ikke vært mer enig - her kommer og går det litt! :p MA-opplevelse gjør noe med en, jeg får nok ikke roen på noen uker ennå...
Samme her.
Tenker egentlig å ringe gyn på onsdag og høre om han kan skvise meg inn tidligere :hungover: Blir helt utslitt av det her
 
Samme her.
Tenker egentlig å ringe gyn på onsdag og høre om han kan skvise meg inn tidligere :hungover: Blir helt utslitt av det her
Håper du får til det! Jeg har bestilt TUL til jeg er 12 uker, men tror ikke jeg klarer vente til det.. Blir nok en i mellom og, og håper jeg trenger begge timene <3 Lykke til!
 
7+0 i dag og klarer å holde kvalmen i sjakk ved å spise før jeg blir sulten. Brystene er super ømme og føles større, og trøttheten gjør at jeg ikke får gjort så mye fornuftig.
Skal på første kontroll hos fastlegen på torsdag så da skal jeg spørre om å få tatt hcg stigning for å roe nervene litt :)
 
Back
Topp