Kan jeg ha de på når jeg sover også? Ser det blir merker på håndleddene etter båndene, men det gjør kanskje ikke noe? Gjør alt for å bli bedre. Er så lei av å spy.Jeg syns seabands hjelper en del![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg ha de på når jeg sover også? Ser det blir merker på håndleddene etter båndene, men det gjør kanskje ikke noe? Gjør alt for å bli bedre. Er så lei av å spy.Jeg syns seabands hjelper en del![]()
Tror det går fint. Får merker jeg også, men de er ikke stramme nok til å stoppe blodsirkulasjonen. Tror du vil våkne med vonde hender før det er noe farligKan jeg ha de på når jeg sover også? Ser det blir merker på håndleddene etter båndene, men det gjør kanskje ikke noe? Gjør alt for å bli bedre. Er så lei av å spy.
Jeg tar av mine på kvelden, for jeg er stort sett ikke kvalm da
Hva er vitsen?Gjør seg klar for babytiden04:26 og kroppen har bestemt at det er morgenHva er vitsen?
![]()
Men det er jo så leeenge tilGjør seg klar for babytiden![]()

Vet jo ikke om det blir baby engang så tidlig 

Kroppen er finurlig.. brystene begynner jo tidligMen det er jo så leeenge tilVet jo ikke om det blir baby engang så tidlig
![]()
Jeg kontaktet mammedison.no pga kvalme, og fikk bra svarJeg er så utrolig kvalm. Kaster opp mange ganger daglig og må konsentrere meg om å ikke spy resten av dagen. Så slitsomt. Ga opp å dra på jobben de siste dagene. Og jeg som skulle vært ute og kjøpt siste rest av julegaver
Har dere noen tips mot kvalme?
vi vet jo at det ikke skal være skadelig og det går heldigvis fint så langt! Hvis det ikke kommer noe blod imorgen heller bli det kanskje litt mer sex enn hver tredje uke fremover 
Når har du time imorgen? Masse lykke tilJeg har ingen symptomer og småblør sånn annenhver dag! I går var det mer og jeg fikk panikk!! Gruer meg litt til UL i morgen av den grunn![]()

Når har du time imorgen? Masse lykke til![]()
De hjalp meg veldig godt også. Men så begynte jeg å bli svimmel fordi presset på pulsåren ble for stort, så jeg byttet til kvalmestillendeKan det virkelig være sant?! Hatt på seabands siden halv tre, og er mindre kvalm nå. Håper, hååååper det er pga båndene og at de faktisk hjelper. Å være kvalm er kanskje det verste jeg vet i hele verden.
De hjalp meg veldig godt også. Men så begynte jeg å bli svimmel fordi presset på pulsåren ble for stort, så jeg byttet til kvalmestillende![]()