Gravid med mann på sjøen

Altså......denne må jo være sterk nok til å bli regnet som positiv EL-test?? Har tatt test siden mandag og den har vært svak hver dag, men den har vært der..denne er jo så og si like tydelig som kontrollstreken!

Vi starta dagen med sex, men vi bør kanskje få inn en runde før jobb i morgen også? :dance011
 

Vedlegg

  • 0AD54981-E4B7-44DB-91F1-553CB30EA4AF.jpeg
    0AD54981-E4B7-44DB-91F1-553CB30EA4AF.jpeg
    297,6 KB · Visninger: 51
Altså......denne må jo være sterk nok til å bli regnet som positiv EL-test?? Har tatt test siden mandag og den har vært svak hver dag, men den har vært der..denne er jo så og si like tydelig som kontrollstreken!

Vi starta dagen med sex, men vi bør kanskje få inn en runde før jobb i morgen også? :dance011
Det er vel bare å kjøre på :dance011bedre for mye enn for lite i denne tilfelle :happy093
 
Kjent problem :laughing025
Men jeg har et spørsmål.... eggløsningstesten i går var positiv, og da jeg plotta det inn på Glow, så står det at EL er i dag.. er det sånn det funker? Da er EL i dag og i morgen er jeg 1DPO?
 
Men jeg har et spørsmål.... eggløsningstesten i går var positiv, og da jeg plotta det inn på Glow, så står det at EL er i dag.. er det sånn det funker? Da er EL i dag og i morgen er jeg 1DPO?
Glow regner også 0dpo som siste positiv el test, og når den registrerer negativ test kommer 1 dpo.
Jeg har nå egentlig gått litt vekk fra glow, og bruker mest Fertility friend, den beregner ut el fra tempen, og el testene bruker som støtte. (Glow bryr seg ikke mye om temp og er baserst på testing(tror jeg)). :happy:
Glow er da bra som hjelp å tolke testene:bookworm:
 

Vedlegg

  • 618A584E-E38C-43AE-9D95-0A3BD8347B2F.jpeg
    618A584E-E38C-43AE-9D95-0A3BD8347B2F.jpeg
    486,5 KB · Visninger: 8
Glow regner også 0dpo som siste positiv el test, og når den registrerer negativ test kommer 1 dpo.
Jeg har nå egentlig gått litt vekk fra glow, og bruker mest Fertility friend, den beregner ut el fra tempen, og el testene bruker som støtte. (Glow bryr seg ikke mye om temp og er baserst på testing(tror jeg)). :happy:
Glow er da bra som hjelp å tolke testene:bookworm:
Ahh, da skjønner jeg! Så hvis jeg tar en test etterpå til samme tid som de jeg har tatt de andre dagene og den er negativ, så vil Glow si at jeg er 1DPO?
 
Positiv ELtest i dag også!! Denne var enda sterkere :p Første gang jeg har gått inn for å teste for å få det helt riktig! Men da blir jeg vel enda mer lei meg enn jeg har vært de andre mnd hvis TR ankommer huset... Hvis glow har rett nå, så er IKM på nyttårsaften, og det hadde jo vært en herlig gave til meg og min kjære om hun ikke kom :Heartred
 

Vedlegg

  • 1BDE0ED9-B1A8-4002-A82A-4E2896797C88.jpeg
    1BDE0ED9-B1A8-4002-A82A-4E2896797C88.jpeg
    142,6 KB · Visninger: 27
Positiv ELtest i dag også!! Denne var enda sterkere :p Første gang jeg har gått inn for å teste for å få det helt riktig! Men da blir jeg vel enda mer lei meg enn jeg har vært de andre mnd hvis TR ankommer huset... Hvis glow har rett nå, så er IKM på nyttårsaften, og det hadde jo vært en herlig gave til meg og min kjære om hun ikke kom :Heartred

Ut i fra testen din vil jeg si at EL vil finne sted om 12-48 timer.
Det har i allefall vært min erfaring når jeg har testet etter EL, har også tempet, så har da fått bekreftet når EL har funnet sted i forhold til positiv EL-test.

Lykke til og happy humping :)
 
Positiv ELtest i dag også!! Denne var enda sterkere :p Første gang jeg har gått inn for å teste for å få det helt riktig! Men da blir jeg vel enda mer lei meg enn jeg har vært de andre mnd hvis TR ankommer huset... Hvis glow har rett nå, så er IKM på nyttårsaften, og det hadde jo vært en herlig gave til meg og min kjære om hun ikke kom :Heartred
Så spennende! Lykke til:Heartred
 
Ut i fra testen din vil jeg si at EL vil finne sted om 12-48 timer.
Det har i allefall vært min erfaring når jeg har testet etter EL, har også tempet, så har da fått bekreftet når EL har funnet sted i forhold til positiv EL-test.

Lykke til og happy humping :)
Deilig med andre damer med erfaring :) Takk!!
 
Åå... det var ikke gøy å høre.. hvor lenge har dere prøvd og hvor lenge har han hatt den jobben? Har dere fått noe hjelp, eller klart dere på egenhånd? Sender en klem :smiley-angelic003

Har ikke fått svart deg, nå har han reist avgårde igjen :( Sukk.
Han har hatt jobben i over 16 år, så det er jo en del år nå. Vi har prøvd siden sommeren 2018 og fikk det til mer eller mindre med en gang på egenhånd, men mista til MA nå nettopp :( Heldigvis fikk han være hjemme 3 uker ekstra så vi gikk gjennom abort sammen osv. Takk gud at det ikke skjedde mens han var til sjøss.. Vet ikke hva jeg hadde gjort da!!

Lykke til!!! <3
 
Har ikke fått svart deg, nå har han reist avgårde igjen :( Sukk.
Han har hatt jobben i over 16 år, så det er jo en del år nå. Vi har prøvd siden sommeren 2018 og fikk det til mer eller mindre med en gang på egenhånd, men mista til MA nå nettopp :( Heldigvis fikk han være hjemme 3 uker ekstra så vi gikk gjennom abort sammen osv. Takk gud at det ikke skjedde mens han var til sjøss.. Vet ikke hva jeg hadde gjort da!!

Lykke til!!! <3
Åå..vet du hvor lenge han skal være borte denne gangen? Så bra han var hjemme da det skjedde! Dere vet at dere kan bli gravide i det minste. Håper det går bedre neste gang!!

Tusen takk!! <3
 
Tenkte jeg skulle ta en siste EL test så jeg kan være sikker på at jeg er i DPO land...men....er denne negativ da? I følge glow er denne akkurat på negativ-grensa, men det føles så rart når den er så tydelig!

Ellers våknet jeg kvalm, hadde murring nederst i magen og jeg vil si jeg er litt ekstra sliten i dag. I tillegg har jeg ikke skjønt det med beskrivelsen av stråling ned i lysken, men den følte jeg på i sta :p

Når det gjelder mannebeienet, så er det en mulighet for at han ikke trenger å dra på sjøen før midt i januar. Kjenner jeg har litt blandede følelser for det... hvis han blir hjemme litt lengre er han hjemme på bursdagen min og over neste EL, men samtidig kommer han hjem enda senere, altså i slutten av april/begynnelsen av mai! :bored:
 

Vedlegg

  • 01E01C2F-0543-43BF-BB8A-727DB1745F45.jpeg
    01E01C2F-0543-43BF-BB8A-727DB1745F45.jpeg
    151 KB · Visninger: 31
2 DPO

Jeg følger glow og sier jeg er 2 DPO i dag! Om en time skal mannebeinet til legen for å teste sædkvaliteten...håper den er positiv, så jeg fortsatt kan håpe på at det klaffet denne PP, og hvis den er negativ, så håper jeg ting kan skje litt fort :grumpy:

Ellers er det bare i dag og i morgen igjen på jobb, så er det juleferie!! Da skal vi østover til svigers :Heartpink Jeg teller over kalenderen hver dag for å finne ut av hvor tidlig jeg kan ta en gtest, og regner med det går en på julaften! Og hvis den er negativ, så har jeg lovet min kjære å ikke bli så lei meg, i og med at det fortsatt er litt tidlig å teste!
 
2 DPO
Jeg følger glow og sier jeg er 2 DPO i dag! Om en time skal mannebeinet til legen for å teste sædkvaliteten...håper den er positiv, så jeg fortsatt kan håpe på at det klaffet denne PP, og hvis den er negativ, så håper jeg ting kan skje litt fort :grumpy:

Ellers er det bare i dag og i morgen igjen på jobb, så er det juleferie!! Da skal vi østover til svigers :Heartpink Jeg teller over kalenderen hver dag for å finne ut av hvor tidlig jeg kan ta en gtest, og regner med det går en på julaften! Og hvis den er negativ, så har jeg lovet min kjære å ikke bli så lei meg, i og med at det fortsatt er litt tidlig å teste!
Heija dpo land! :angel8
Testeb såg sterk ut, ja, men virker ikke like strerk som kontroll streken;)
Håper det går bra hos legen for han!

Spennende tid i vente!
 
Legetimen gikk fint og vi har fått henvisning til gyn for undersøkelse! Nå er det bare den forferdelige ventetiden som kan ta en evighet :banghead: Vi ringte med en ganga vi kom hjem, men henvisningen har ikke blitt sendt enda.....litt ivrige :shy: Nå er spørsmålet om det blir time før eller etter mannebeinet har dratt på sjøen :arghh: Håper på før.....men det blir det nok ikke! Jaja, vi får smøre oss med tolmodighet :)

Håper først og fremst at vi ikke trenger timen selvfølgelig!!
 
Gyn ringte samboeren min i sta og sa at mannen ikke kan bli henvist, det er kun dama........så nå må jeg bestille legetime for å bli henvist :sour: Hvis ikke det er mulig å snakke med legen på telefonen og få en henvisning på den måten! Da flyr liksom dagene litt fra oss og vi får plutselig litt «dårlig» tid! Får ringe legen i morgentidlig..krysser fingrene
 
Gyn ringte samboeren min i sta og sa at mannen ikke kan bli henvist, det er kun dama........så nå må jeg bestille legetime for å bli henvist :sour: Hvis ikke det er mulig å snakke med legen på telefonen og få en henvisning på den måten! Da flyr liksom dagene litt fra oss og vi får plutselig litt «dårlig» tid! Får ringe legen i morgentidlig..krysser fingrene
Høres jo veldig rart ut? Men første gangen jeg ble henvist var det bare "min" time. Tror det er legen som ordner det. Den gynekologen jeg går til nå må begge alltid møte:) Veldig greit, så er begge med på ferden.
 
Back
Topp