Altså......denne må jo være sterk nok til å bli regnet som positiv EL-test?? Har tatt test siden mandag og den har vært svak hver dag, men den har vært der..denne er jo så og si like tydelig som kontrollstreken!
Vi starta dagen med sex, men vi bør kanskje få inn en runde før jobb i morgen også?
Vi starta dagen med sex, men vi bør kanskje få inn en runde før jobb i morgen også?

Jeg teller over kalenderen hver dag for å finne ut av hvor tidlig jeg kan ta en gtest, og regner med det går en på julaften! Og hvis den er negativ, så har jeg lovet min kjære å ikke bli så lei meg, i og med at det fortsatt er litt tidlig å teste!
Vi ringte med en ganga vi kom hjem, men henvisningen har ikke blitt sendt enda.....litt ivrige
Nå er spørsmålet om det blir time før eller etter mannebeinet har dratt på sjøen
Håper på før.....men det blir det nok ikke! Jaja, vi får smøre oss med tolmodighet
Hvis ikke det er mulig å snakke med legen på telefonen og få en henvisning på den måten! Da flyr liksom dagene litt fra oss og vi får plutselig litt «dårlig» tid! Får ringe legen i morgentidlig..krysser fingrene