Blødning

Jada, fikk tallene. Var 153 13 DPO og 1500 17 DPO :)

Brun utflod høres ut som det jeg hadde av rester, har masse utflod hele tiden. Tror stadig det de blod, og er dritredd. Total angst hver gang jeg er på do :eek:

Kjenner veldig godt til følelsen, hvis det ikke skal gå så kan det vel bare komme i gang og bli ferdig med det! IVF er helt håpløst å forholde seg til, for man vet i bakhodet at det ikke bare er å prøve igjen neste syklus heller :( Ikke at jeg på noen måte tror det er enklere å miste hvis man blir gravid naturlig, ikke på noen måte, men man har en enklere vei for å prøve igjen..
Og vi må jo støtte hverandre :Heartred Vi er mange som har mistet, mange som har vært redde for å miste.. Det er skikkelig tungt, men vi kan ikke gjøre noe annet enn å krysse fingrene og håpe på det beste :Heartred

Gleder meg til neste uke når resultatene er klare! Kan slappe litt mer av..

Livredd hver gang jeg setter meg på do, føles som en evighet å nå uke 12!
Men de fleste gravide som har hatt SA opplever det nok likt! Vanskelig å glede seg fult ut.

Mye venting når det er IVF, det som er bakdelen! Vi har også lang vei til sykehuset så timene må planlegges så godt, samboer på turnus jobb så mye alene med barnet vi har også (veldig glad jeg har fått barn før, det har hjulpet masse)

Men vi skal alle komme i mål tilslutt, med eller uten blødning!
Vi er mange i samme båt her inne og det hjelper det også ❤️
 
Gleder meg til neste uke når resultatene er klare! Kan slappe litt mer av..

Livredd hver gang jeg setter meg på do, føles som en evighet å nå uke 12!
Men de fleste gravide som har hatt SA opplever det nok likt! Vanskelig å glede seg fult ut.

Mye venting når det er IVF, det som er bakdelen! Vi har også lang vei til sykehuset så timene må planlegges så godt, samboer på turnus jobb så mye alene med barnet vi har også (veldig glad jeg har fått barn før, det har hjulpet masse)

Men vi skal alle komme i mål tilslutt, med eller uten blødning!
Vi er mange i samme båt her inne og det hjelper det også ❤️
Jeg har sånne familiemedlemmer som bare hadde sex og ble gravide, og hadde ingen symptomer og ingen blødninger, ingen TUL, bare OUL, og så fikk de barn rundt termin. Spurte om de noen gang var redde for å miste, men det var de visstnok aldri. Så ikke behovet for TUL eller noe :p
Rart at det skal være så forskjellig..

Ventinga er så grusom! Man venter på å ha prøvd lenge nok, venter på utredning, venter på oppstart, venter på mensen, venter på apoteket, venter på kontroller, venter på uttak, venter på apoteket igjen, venter på telefoner, venter på innsett, venter på testdato... Og da først vet man om man skal ha angst i x antall uker (blir sikkert 40 totalt her, hvis jeg er så heldig at jeg kommer dit :p ), eller om man må vente igjen...

Eller som nå, venter på hCG-prøver for å se... Hardt liv det her!
Men vi skal alle komme i mål :Heartred
 
Det er vist veldig vanlig, men jeg har blødd to ganger før og da mistet så vanskelig å tro det ikke skal skje igjen:(

Så godt å ha kommet så langt og ting gikk greit!
Hva gjorde du når du blødde? Mye blod?

Takk ❤️ Kos deg med babyen i magen :)
Ja, det er vanlig å miste, men også vanlig at alt går bra :) Men tro meg, jeg skjønner deg veldig godt! Jeg begynte å blø på en flyplass i Berlin rett rør jeg skulle ta flyet til Italia. Dårlig timing med andre ord. Så jeg gjorde ikke så mye med det, prøvde å forholde meg rolig og tenkte at jeg får ikke gjort noe med det akkurat nå. Det var både gammelt og ferskt blod, samt litt slim og diverse andre ting. Ikke store mengder, men nok. Hadde også noe smerter, menssmerter liksom.

Vi dro hjem tidligere fra Italia og dro rett på ultralyd da vi kom hjem. Var sikker på at det hadde gått galt, men nei, der slo hjertet som bare det. Dagen før jeg blødde hadde vi hatt en veldig hektisk dag og jeg var utrolig sliten, så det er mulig det var det som var årsaken, men det vet jeg ikke.
 
Jeg har sånne familiemedlemmer som bare hadde sex og ble gravide, og hadde ingen symptomer og ingen blødninger, ingen TUL, bare OUL, og så fikk de barn rundt termin. Spurte om de noen gang var redde for å miste, men det var de visstnok aldri. Så ikke behovet for TUL eller noe :p
Rart at det skal være så forskjellig..

Ventinga er så grusom! Man venter på å ha prøvd lenge nok, venter på utredning, venter på oppstart, venter på mensen, venter på apoteket, venter på kontroller, venter på uttak, venter på apoteket igjen, venter på telefoner, venter på innsett, venter på testdato... Og da først vet man om man skal ha angst i x antall uker (blir sikkert 40 totalt her, hvis jeg er så heldig at jeg kommer dit :p ), eller om man må vente igjen...

Eller som nå, venter på hCG-prøver for å se... Hardt liv det her!
Men vi skal alle komme i mål :Heartred

Det er så urettferdig at noen bare kan fly igjennom det!
De vet absolutt ikke hvor heldige de er!

Jaa, du har helt rett! VENTE VENTE VENTE!
Det værste syns jeg er når ting er usikkert og må vente for å se hvordan det går, da har man liksom ikke en dato å vente på heller!!

Vi skal i mål, kan ikke gi oss!! ❤️
 
Ja, det er vanlig å miste, men også vanlig at alt går bra :) Men tro meg, jeg skjønner deg veldig godt! Jeg begynte å blø på en flyplass i Berlin rett rør jeg skulle ta flyet til Italia. Dårlig timing med andre ord. Så jeg gjorde ikke så mye med det, prøvde å forholde meg rolig og tenkte at jeg får ikke gjort noe med det akkurat nå. Det var både gammelt og ferskt blod, samt litt slim og diverse andre ting. Ikke store mengder, men nok. Hadde også noe smerter, menssmerter liksom.

Vi dro hjem tidligere fra Italia og dro rett på ultralyd da vi kom hjem. Var sikker på at det hadde gått galt, men nei, der slo hjertet som bare det. Dagen før jeg blødde hadde vi hatt en veldig hektisk dag og jeg var utrolig sliten, så det er mulig det var det som var årsaken, men det vet jeg ikke.

Åå, for en reise det må ha vært!! Kan værr glad jeg bare var på jobb når det startet jeg da..

Vanskelig å vite hva det kan skyldes vil jeg tro, men godt det gikk fint med spira di❤️
Krysser for at min også er der enda!!
 
Tross brunlig blod/utflod igår så viser testen gravid 3+ idag også!
Jeg tenker den bør begynne å gå ned til 2-3 snart værtfall?!!
 
Hvordan går det idag?
 
Hva tror dere?
Første blødning på tirsdag, og testen viser fortsatt idag gravid 3+ ?!
Tror dere det henger igjen hcg så lenge?

Skal til lege å ta siste hcg blodprøvene idag, gleder meg til neste uke så jeg får litt svar!

Om jeg er gravid, er jeg 6+0 idag ;)
 
Hva tror dere?
Første blødning på tirsdag, og testen viser fortsatt idag gravid 3+ ?!
Tror dere det henger igjen hcg så lenge?

Skal til lege å ta siste hcg blodprøvene idag, gleder meg til neste uke så jeg får litt svar!

Om jeg er gravid, er jeg 6+0 idag ;)
Jeg tror at du er gravid og at alt er ok inni der! :happy:
 
Håper du fortsatt er gravid og tror det er uskyldig :Heartred
 
Ikke testet idag, er ikke hjemme....
men tester ikveld tenker jeg, ikke noe mere blod! Kun gammelt brunt.. beklager detaljer..

Spennende dager fremover...
Det går fint med detaljer du ;)

Tester du med CB digital?
 
Tja, liker å tro det
Tror du også det?
Hcg kan vell henge igjen lenge, og jeg har nok ikke mistet helt enda uansett! Vet ikke hva jeg skal tenke!
Håper ikke det er MA ellernoe sånt..
 
Back
Topp