Blødning

Tja, liker å tro det
Tror du også det?
Hcg kan vell henge igjen lenge, og jeg har nok ikke mistet helt enda uansett! Vet ikke hva jeg skal tenke!
Håper ikke det er MA ellernoe sånt..
Krysser fingra for deg ☺️ Håper og tror den sitter :) ❤️
 
Krysser også fingrene for at alt er bra med spira di! Jeg hadde blødning på IKM (både friskt og gammelt), og spottet i et par dager etterpå, men hadde likevel fin hcg-stigning inntil en uke etter i alle fall :)
 
Last edited:
Her er to tester tatt NÅ når jeg kom hjem!

Jeg skjønner ingenting............
 

Vedlegg

  • 7C905C00-1DE6-4D75-B7C9-2071C7E26281.jpeg
    7C905C00-1DE6-4D75-B7C9-2071C7E26281.jpeg
    768,2 KB · Visninger: 92
De ser jo kjempefine ut! Tror alt er bra, jeg og :D
 
De gjør faktisk det ja, redd jeg håper for mye nå åsså kommer fossen neste uke...

Meen krysser fingrene
Skjønner jo det. Men flere som har opplevd blødning som får friske barn, da! Var det Mandag, du skulle få svar på hcg?
 
Tross brunlig blod/utflod igår så viser testen gravid 3+ idag også!
Jeg tenker den bør begynne å gå ned til 2-3 snart værtfall?!!
HCG halveres for hver dag, så det går raskt ned. Når jeg mistet i uke 9+5 så tok det rett over en uke før HCG var under 25. Men så vidt jeg vet så må alt av rester etter en sa være ute før HCG begynner å gå ned, ellers kan det være en ma. Men det viktigste er faktisk å beholde håpet, for å tro alt alt går gale så stresset kroppen. Jeg krysser fingrene for deg å håper så inderlig at det går bra ☺️❤️
 
Fått svar på HCG prøvene mine:

5.12 var hcg: 15244
7.12 var hcg: 21206

Er dette innafor?
 
Fått svar på HCG prøvene mine:

5.12 var hcg: 15244
7.12 var hcg: 21206

Er dette innafor?
Sniker fra mai, det skal vell egentlig doble seg hver andre dag, og det har det ikke gjort, men hvis du er et stykke på vei så stiger ikke hcg like raskt lengre :) Hvor langt på vei var du ved blodprøve? Kan og være at du har mistet en tvilling siden hcg er såpass høyt på første og ikke stiger så mye til neste :)
 
Sniker fra mai, det skal vell egentlig doble seg hver andre dag, og det har det ikke gjort, men hvis du er et stykke på vei så stiger ikke hcg like raskt lengre :) Hvor langt på vei var du ved blodprøve? Kan og være at du har mistet en tvilling siden hcg er såpass høyt på første og ikke stiger så mye til neste :)

Snakket med jordmor å hun sa det var perfekt!
Første tatt 5+5
Andre 6+0

Så velger å tro dette går veien jeg❤️
 
Back
Topp