Presentasjonsrunde!

Jeg prøver meg her, jeg. Briste eller bære!

Jeg er 10DPO i dag.

Jeg er 29 år, vært sammen med mannen i snart ti år, gift i snart halvannet år. Vi har ingen barn fra før, men begynte å prøve for ett år siden. Mistet i svangerskap utenfor livmor i uke 7 i juni, hadde en kjemisk i august og ser nå ut til å være gravid på nytt.
Skjebnens ironi skulle det tydelig vis bli! Vi ble henvist til IVF ved riksen i høst, hadde forsamtale 22/11, og skal etter planen starte med hormoner 1/1-19. Vel - kroppen ville det ikke slik, den ville prøve på egenhånd! Så da sitter jeg her med positiv test, i stedet for å ta en «siste fest» på julebord til uka. Et lite julemirakel ❤️ Jeg synes testene ser sterke og fine ut og det er stigning siden fredag - da testet jeg positivt på ettermiddagen.

Jeg er jo bare 3+3, men har masse mensmurringer og veldig ømme bryster så langt. Det blir spennende å se hva det kan bli av dette her. Tenk at egglederen min hentet egget fra den siden uten eggleder! Sjansen er 10-15%. ❤️

Foreløpig termin blir da ca. 18/8-19.

Hurraaa og velkommen inn i augustklubben!! ❤️❤️❤️
 
Lister meg inn her:smiley-ashamed005 Akkurat fått positiv test. Jeg er "Minekjære", snart 30 år gammel og samboer med min kjære på 30 år:love7 Hvis alt går bra blir det her vårt fjerde barn på under fire år. :Heartred Jeg er ikke sikker på termin siden jeg ikke har hatt mens etter forrige fødsel.
 
Heisann!! Jeg er Frk. SB, 37 år og venter plutselig nr. 3.
Vi var lenge prøvere med nr to (førstemann kom i 2011 neste først i 2018) Lykkelige sa vi oss godt fornøyd med flotte gutter og ofret ikke prevensjon en tanke siden vi måtte ha hjelp for å få til nr 2. Så overraskelsen var stor da jeg nå testet positivt igjen...❤️
Lite og ingen symptomer egentlig, bortsett fra hormonene!
Skal etter egene beregninger være 5+0 i dag (3. des) hvilket betyr at dagene rundt 8.august 19 blir spennende!
 
Hei! Jeg er 30 år. Har fra før en sønn på 5 år (august 2013) og ei datter på 2 år (hadde termin august 2016, men hun kom i juli). Nå er jeg igjen gravid (4+2) og har foreløpig termin 13. august. Klaffet i pp 6. Virker som om kroppen min bare vil produsere august-barn xsmile9

Symptomer: veldig ømme pupper. Ellers ingen spesielle symptomer. Er veldig trøtt og sliten, men har vært syk i to måneder, så kan nok være derfor også .
 
Hei alle!
Julemoms her :)
31 år, gravid med nr 3. Har to barn på 9 og 5 fra før. 3+6, så termin ca 17 august. Traff på første forsøk:p
Første gang på babyverden forum, var på snartmamma.com med de to første :)

Mye symptomer for å være så tidlig.
Murringer, større vonde bryst, halsbrannlignende smerter om kvelden. + pepperkaker smaker bare kanel nå ;)
Krysser fingrene for at spiren blir, litt redd for SA siden jeg aldri har abortert før. Men prøver å være super super positiv
 
Hei alle!
Julemoms her :)
31 år, gravid med nr 3. Har to barn på 9 og 5 fra før. 3+6, så termin ca 17 august. Traff på første forsøk:p
Første gang på babyverden forum, var på snartmamma.com med de to første :)

Mye symptomer for å være så tidlig.
Murringer, større vonde bryst, halsbrannlignende smerter om kvelden. + pepperkaker smaker bare kanel nå ;)
Krysser fingrene for at spiren blir, litt redd for SA siden jeg aldri har abortert før. Men prøver å være super super positiv
Velkommen! Håper dette går veien :happy:
 
Vet ikke heelt om jeg tør, men lister meg inn her-så er det bare å håpe det varer :)
Signy, gravid med nr 2, men totalt 6. graviditet. Har en 3-åring som kom naturlig, men er nå på IVF, forsøk nummer 1, innsett nummer 3. Håper virkelig det sitter denne gangen. Satte inn blasto (5 dagers) 26.11. Testet positivt 01.12. Er 4 uker i morgen. :)
Har en del symptomer, men når man går på hormonstøtte er det ikke godt å si om hva som er hva. Har skikkelig vonde pupper, småkvalm og utrolig trøtt.
 
Vet ikke heelt om jeg tør, men lister meg inn her-så er det bare å håpe det varer :)
Signy, gravid med nr 2, men totalt 6. graviditet. Har en 3-åring som kom naturlig, men er nå på IVF, forsøk nummer 1, innsett nummer 3. Håper virkelig det sitter denne gangen. Satte inn blasto (5 dagers) 26.11. Testet positivt 01.12. Er 4 uker i morgen. :)
Har en del symptomer, men når man går på hormonstøtte er det ikke godt å si om hva som er hva. Har skikkelig vonde pupper, småkvalm og utrolig trøtt.
Velkommen!
 
Vet ikke heelt om jeg tør, men lister meg inn her-så er det bare å håpe det varer :)
Signy, gravid med nr 2, men totalt 6. graviditet. Har en 3-åring som kom naturlig, men er nå på IVF, forsøk nummer 1, innsett nummer 3. Håper virkelig det sitter denne gangen. Satte inn blasto (5 dagers) 26.11. Testet positivt 01.12. Er 4 uker i morgen. :)
Har en del symptomer, men når man går på hormonstøtte er det ikke godt å si om hva som er hva. Har skikkelig vonde pupper, småkvalm og utrolig trøtt.
Velkommen :D Så hyggelig med fler fra Novembergruppa!!
 
Hei! !Mamma2010! fra Bergen her :)

Jeg er 27 år og min ektemann er 28, vi har en gutt på 8,5 år fra før og nr 2 har virkelig latt vente på seg. Har hatt en god del SA og kjemisk de siste årene, vært til utredning uten funn og generelt vært langt nede. Er også redd for at dette ender i samme, men må nesten leve i troen på at det går :)

Termin er satt til 20 August, noe som blir spennende.

Jeg har hatt veldig lite symptomer denne pp(som er pp15 siden jeg begynte å telle), men halsbrann tar nesten livet av meg.
I tillegg har jeg til tider vonde pupper og smerter i venstre lysk? Ellers veldig lite å komme med fra min siden.

Masse lykke til alle sammen, måtte spiren holde hele veien :)
 
Bondemamma85 her - 33 år og forlovet med min store kjærlighet som er like gammel som meg❤
Tilsammen har vi 6 barn i alderen 3-18år når nr 7 kommer - dette blir mitt 5. og mannens 4. :)

Vi bor på gård og driver med sau - han er elektriker utenom og jeg studerer barne og ungdomsarbeiderfaget.

Vi bestemte oss for å prøve 1.april i år - mannen trodde først jeg tullet :hilarious: har hatt to kjemiske siden da,så håper det går bra denne gangen:)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere i denne gruppa:)
 
Vet ikke heelt om jeg tør, men lister meg inn her-så er det bare å håpe det varer :)
Signy, gravid med nr 2, men totalt 6. graviditet. Har en 3-åring som kom naturlig, men er nå på IVF, forsøk nummer 1, innsett nummer 3. Håper virkelig det sitter denne gangen. Satte inn blasto (5 dagers) 26.11. Testet positivt 01.12. Er 4 uker i morgen. :)
Har en del symptomer, men når man går på hormonstøtte er det ikke godt å si om hva som er hva. Har skikkelig vonde pupper, småkvalm og utrolig trøtt.
Velkommen inn! Gøy med flere ifra assistert gjengen :happy:
 
Takk for det :) Spørs bare om jeg har jinxa det nå..dårlig følelse, svak test og rosa på papiret i morges :( Bare å vente...
Ikke så mye mer å gjøre dessverre :sorry:
 
Hei.
Jeg er 28år og har två barn, 5 & 6 år. Er 6 uker påvei idag, termin 1 august.
Forsøk på tredje då jeg pga endometriose må fjerne livmora. Så jeg håper alt går som det skal

Plaget med SULT! Ekstrem sult.
Halsbrann og små kvalm innimellom.
Mensmurringer.
Trøtt.

Ellers tipp topp
 
Juhu! På tide å gi lyd fra seg etter kun å ha lest side opp og ned om deres erfaringer og utvikling! Gratulerer alle!

29 år, med samboer på 31år som akkurat har testet 2-3 uker på CB, og regnet meg frem til 4+3 i dag. Sluttet på prevensjon i juli. Veldig spennende tider og er både veldig glad og spent, samt bekymret for at det skal skje noe. Støtter oss på at naturen går sin gang. Jobber på Barneavdeling på sykehus og ser hva både prematuritet, funksjonsnedsettelser og andre utfordringer medfører - gleder som sorger.

Jeg håper jeg får gleder av å følge dere helt til august 19.
 
Hei
MariMamma her
Har en skjønn gutt på 4 år fra før, som har mast siden sommeren 2017 om å «få babya» vi har prøvd like lenge og ENDELIG! var d klaff
Jeg er 37 år og har egentlig slappet litt av i forhold til d hele de siste månedene, vi har d jo veldig fint med bare en også. Men likevel har skuffelsen vært stor hver måned og gleden enorm nå når mensen endelig ikke kom og testen var positiv
Er i uke 4+6, kvalm og trett hele tiden og ømme bryst. Så kraftig murring i livmoren at jeg var sikker på at d var mensen som kom på mandag. Oppblåst mage.
Har i tillegg Fibromyalgi og artrose i knær og hofter så er veldig spent på hvordan dette skal gå.
Gleder meg til å følge de neste månedene sammen med dere
 
Hei
MariMamma her
Har en skjønn gutt på 4 år fra før, som har mast siden sommeren 2017 om å «få babya» vi har prøvd like lenge og ENDELIG! var d klaff
Jeg er 37 år og har egentlig slappet litt av i forhold til d hele de siste månedene, vi har d jo veldig fint med bare en også. Men likevel har skuffelsen vært stor hver måned og gleden enorm nå når mensen endelig ikke kom og testen var positiv
Er i uke 4+6, kvalm og trett hele tiden og ømme bryst. Så kraftig murring i livmoren at jeg var sikker på at d var mensen som kom på mandag. Oppblåst mage.
Har i tillegg Fibromyalgi og artrose i knær og hofter så er veldig spent på hvordan dette skal gå.
Gleder meg til å følge de neste månedene sammen med dere
Velkommen! Jeg har og fibromyalgi, og blir betraktelig bedre som gravid, ifht smertene. De er der jo, men mindre grad. Håper det samme gjelder for deg. At du får et fint svangerskap. Gøy at gutten deres får ønsket sitt ;);)
 
Back
Topp