November 2018

Ja joina deg kanskje der ;) masse trening og skjerpings på matfronten e høgst nødvendig her! Veit eg litt på grensa no, og ekstra redd om eg ikkje skulle få pga vekta sia d er offentlig. E jo egentlig i bra aktivitet, men sliter litt med sjølvkontroll på sjokkis og god mat :p
Det skader ikkje å skjerpa meg litt uanz! Litt feil måned å skjerpa seg på, men skal prøva å gjera ein innsats! Men litt god mat og god vin og masse spekeskinke skal bli ;)
Vi har avtalt date på fredag her :)
Ut å spise indrefilet og noe godt i glasset :)
Det skal bli så deilig :) gleder meg masse :)
Dumt du ikke bør i nærheten ellers skulle jeg dratt deg med å trimma flesket...hehe

Jeg forstår deg faktisk veldig godt! Jeg hadde aldri sett en positiv graviditetstest noen gang før jeg nå ble gravid, så før dette forsøket var innstillingen min at jeg ville bli glad for den minste lille strek, det ville tross alt bety at kroppen var kommet et skritt nærmere enn før. Skjønner at det er annerledes om man blir lett gravid og mister, det må være helt forferdelig.

Kan også skrive under på dette med symptomer, jeg som i årevis har lurt på hvilke symptomer jeg ville få ved en graviditet, må nå konkludere med at så langt (6+4 i dag) ville jeg ikke gjettet at jeg er gravid av noe dersom det ikke var for at mensen ikke kom. De symptomene jeg har kunne hatt så mange andre forklaringer (hvem er ikke trøtt i november?), og jeg kjenner like mye i en vanlig syklus. Så dette er tydeligvis fryktelig individuelt.

Uansett, jeg tar dette som et godt tegn for deg og på at du nærmer deg drømmen :)
Takk snille deg :)

To dager før, mandag 10. desember. En lang uke til..

Grugleder meg så fryktelig masse!

Hvordan får du dagene til å gå nå? Har du mye symptomer?

Det er veldig mye som skjer på jobb om dagen og i tillegg en del sosialt og praktisk å tenke på fordi det er desember, så dagene går faktisk litt av seg selv. Jeg har vært urolig over få symptomer, har f.eks. ikke merket noen murringer eller tegn til at noe skjer i magen og er ikke kvalm. Men de siste dagene har jeg kjent det litt nederst i magen hvis jeg har hostet/nyst eller gjort andre brå bevegelser, og tar det som et godt tegn.

Hvordan er symptomene dine nå? Måtte den neste uka gå fort :)

Då har eg fått bekrefta negativ blodprøve i dag. Var som forventa.. utrulig kjedlig. Har lyst å legga meg ned å grina, men prøve å sjå framover no. Søke det offentlige neste veke og vente til over nyttår med å sette igang ny prosess! Kjeme nok til å titta innom her for å sjå korleis det står til med dåka andre! Lykke til vidare :)

Du er så flink til å være konstruktiv, men det er lov å være lei seg også. :HeartredHåper det hjelper å vite at du snart har en ny plan og at dere får samlet overskudd i jula og blir klare for ny runde på nyåret. Måtte 2019 bli et fantastisk år for dere!

12 dpo og negativ tidlig-test etter innsett av blasto.

Innsett 5-dagers 27/11. Testdato er ikke før 11/12, men om det hadde festa seg burde den vel gitt utslag nå..:(

Vi har avtalt date på fredag her :)
Ut å spise indrefilet og noe godt i glasset :)
Det skal bli så deilig :) gleder meg masse :)
Dumt du ikke bør i nærheten ellers skulle jeg dratt deg med å trimma flesket...hehe
Så koslig med datenight :Heartred då må de virkelig kosa dåka!:love022 Ja d hadde vore kjekt å hatt nokon å trent sammen med! Og motivert kvarandre når ein var lat osv ;) for d skjer! Har pådratt meg influensa så no får eg ikkje gått å svømt desse dagane...
har fått time til lege torsdag om 1 veka, då beg eg seint på jobb. Hadde du tatt d på mandag i arbeidstida el venta til torsdag? ;) altså for å senda søknad til offentlig Ivf...:flower han e ikkje her denne veka og må gjera d hos fastlegen. Torsdag Høyres fryktelig lenge til....:happy090

12 dpo og negativ tidlig-test etter innsett av blasto.

Innsett 5-dagers 27/11. Testdato er ikke før 11/12, men om det hadde festa seg burde den vel gitt utslag nå..:(
Samme som meg forrige veke. Men ting kan fortsetta å utvikla seg! Nokon produsera seinare HCG enn andre! Kryssa fingrane for at blodprøven seier noko anna! Skal du teste kvar dag fremover?

Du er så flink til å være konstruktiv, men det er lov å være lei seg også. :HeartredHåper det hjelper å vite at du snart har en ny plan og at dere får samlet overskudd i jula og blir klare for ny runde på nyåret. Måtte 2019 bli et fantastisk år for dere!
Ja eg må vera litt realistisk og litt positiv. Ellers går d åt skogen ;) ja kjenner d er godt med ein pause no! Kroppen må få henta seg litt inn etter denne hausten med uttak og 3 innsett på rappen. Hadde jo virkelig tenkt det skulle gå fint no når me hadde 3 egg, sia eg aldri har hatt så mange før og lykkes på 2. Innsett sist. Men no ville ikkje kroppen min det!
Nyt graviditeten det er fantastisk :happy093og ikkje minst gleden av å bli foreldre! Ein veit ikkje kva det er før ein sitter med baby i armane :dummy:

Så koslig med datenight :Heartred då må de virkelig kosa dåka!:love022 Ja d hadde vore kjekt å hatt nokon å trent sammen med! Og motivert kvarandre når ein var lat osv ;) for d skjer! Har pådratt meg influensa så no får eg ikkje gått å svømt desse dagane...
har fått time til lege torsdag om 1 veka, då beg eg seint på jobb. Hadde du tatt d på mandag i arbeidstida el venta til torsdag? ;) altså for å senda søknad til offentlig Ivf...:flower han e ikkje her denne veka og må gjera d hos fastlegen. Torsdag Høyres fryktelig lenge til....:happy090
Nei så kjipt å bli syk, var det nettopp selv. Når du jobber i skole er det ikke mye lett å unngå å bli smittet.

Du svømmer ja, det er det lenge siden jeg har gjort. Svømte hele sist svangerskap. Det var ganske perfekt trening når magen ble stor. Svømte sist på fredagen og fødte på mandagen.

Du skal jo til legen for å søke til ivf, legetimer er godkjent fravær så det hadde jeg gjort i arbeidstida. Jeg prøver å unngå når jeg har timer (er lærer) men ikke alltid det går. Har sagt på jobben at jeg driver med prøverør. Så bare sier skal til legen så kommer kl da og da. Ikke noe de kan si på det.

God morgen :)

Jeg er nå ruger av en 5 dagers embryo. Hadde innsett i går! testdato den 14 December! Krysser alt vi har for at dette skal gå
Vår vei

Tror dessverre ikke dette går veien for meg allikevel. Men det er jo ikke annet å gjøre en å vente det ut. Testen har ikke blitt noe særlig sterkere, og rosa på papiret i dag. Er på RD 9 med blasto.
Har aldri opplevd en uskyldig blødning, så mest sannsynlig betyr dette at runde 1 med IVF er over. 3 innsett, 2 positive tester, men ikke noe resultat. Blir vel nytt uttak i februar da vil jeg tro.

Tror dessverre ikke dette går veien for meg allikevel. Men det er jo ikke annet å gjøre en å vente det ut. Testen har ikke blitt noe særlig sterkere, og rosa på papiret i dag. Er på RD 9 med blasto.
Har aldri opplevd en uskyldig blødning, så mest sannsynlig betyr dette at runde 1 med IVF er over. 3 innsett, 2 positive tester, men ikke noe resultat. Blir vel nytt uttak i februar da vil jeg tro.
Sender deg gode og varme tanker.
❤️

5174209D-F640-4F68-9E2E-BD190B78DA63.jpeg
Da var endelig dagen for TUL her! Å der var det ei lita reke med hjerteslag :Heartred
Fantastisk å se!! 7 uker i morgen.
Gikk på shopping etterpå, på mammaavd :happy: må ha noen gode bukser å bruke, er såå ubehagelig med den minste lille klem på magen! :confused: Å der var det såååååå mye fint, så endte opp med noen mammagensere oxo ;)

Vis vedlegget 282313 Da var endelig dagen for TUL her! Å der var det ei lita reke med hjerteslag :Heartred
Gikk på shopping etterpå, på mammaavd :happy: må ha noen gode bukser å bruke, er såå ubehagelig med den minste lille klem på magen! :confused: Å der var det såååååå mye fint, så endte opp med noen mammagensere oxo ;)

Så utrolig herlig! Gratulerer så masse❤️ Ser du er målt til 7+1? Gjør de noe med termindato da eller er du fortsatt 6+6 i dag?:)

Vis vedlegget 282313 Da var endelig dagen for TUL her! Å der var det ei lita reke med hjerteslag :Heartred
Å, så FANTASTISK! Hurra! Gratulerer så mye! Magisk! :Heartbigred

Sender deg mange gode klemmer <3 Håper du blir positivt overrasket over at det er en uskyldig blødning! :smiley-angelic001

For en fantastisk følelse det må være!! :D Gratulerer så mye :Heartpink

Back
Topp