Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tirsdag? Må du ikke ta onsdag? Det er ko annenhver dag hcg stiger?Nei. Skal ta blodprøver på mandag. Og tirsdag. Tok CB test 16 November igjen. Den var positiv. Men det var uten uke indikator
det er jo også lett å måle feil så tideligJeg stiger konstant. Det er bare det at den dobler seg på ca to døgn, men man kan regne seg frem til stigningen og se om den er normal. Finnes masse kalkulatorer for det på nett osv, så det er ikke noe problem.Tirsdag? Må du ikke ta onsdag? Det er ko annenhver dag hcg stiger?
Har du stabil syklus til vanlig? Min er aldri det, så det kan jo vær du er kortere på vei? Har du hatt spotting eller blødning?
Det samme har skjedd meg, men jeg var 12uker på vei og da hadde det stoppet opp rundt uke 7. Viss de ikke finner noe neste gang går du sikkert cytotek. Men krysser fingre for at du bare er mindre på veidet er jo også lett å måle feil så tidelig
Mente såklart hcg. Autocorrect er så fint.Jeg stiger konstant. Det er bare det at den dobler seg på ca to døgn, men man kan regne seg frem til stigningen og se om den er normal. Finnes masse kalkulatorer for det på nett osv, så det er ikke noe problem.
Mandag OG tirsdag for å se om stigning har skjedd på et døgn. Jordmor sa at det skulle være mer enn 1000 i stigning på hcg hormonet. Jeg føler på en måte at alt er bra men samtidig I dont know Jeg har ikke hatt NOE form for blødning, syns dette er veldig rart, ikke en eneste dråpe siden siste mens...Tirsdag? Må du ikke ta onsdag? Det er ko annenhver dag hcg stiger?
Har du stabil syklus til vanlig? Min er aldri det, så det kan jo vær du er kortere på vei? Har du hatt spotting eller blødning?
Det samme har skjedd meg, men jeg var 12uker på vei og da hadde det stoppet opp rundt uke 7. Viss de ikke finner noe neste gang går du sikkert cytotek. Men krysser fingre for at du bare er mindre på veidet er jo også lett å måle feil så tidelig
Nei, dessverre. Utviklingen hadde stoppet i uke 5. Fant ut av dette i uke 7.Var det akkurat det samme ?var det liv ?
Du vil nok få et par HCG målingen og med mindre de er veldig tydelige så vil du nok få en UL til om en stund. Er det mistanke om at du ikke er gravid så vil du henvises til sykehus for eventuell bekreftelse og du vil få medisiner som vil hjelpe til med abort.Bare lurer på hva neste steg er om det ikke viser seg at jeg er gravid. Tok urinprøve hos legen på mandag. Og den var positiv. Men.. Ja..
Ja det var det jordmoren på UL mente. Men de var jo selvfølgelig ikke sikreHmm kan det hende at du er kortere på vei da?
Ut ifra UL så er det enten tidlig graviditet, uke 5. Eller så er det ingenting der inne. Så hva vil det egentlig være abort mot ? Har ikke fostersekk eller noe. Kun fostervannDu vil nok få et par HCG målingen og med mindre de er veldig tydelige så vil du nok få en UL til om en stund. Er det mistanke om at du ikke er gravid så vil du henvises til sykehus for eventuell bekreftelse og du vil få medisiner som vil hjelpe til med abort.
TUSEN TAKK!Håper inderlig på stigning i hcg![]()
Fostervann er jo liksom en del av graviditetenUt ifra UL så er det enten tidlig graviditet, uke 5. Eller så er det ingenting der inne. Så hva vil det egentlig være abort mot ? Har ikke fostersekk eller noe. Kun fostervann
Det er vel morkake og en del andre ting som kommer ut ved blødning så tidlig i svangerskapet. Du vil uansett måtte få igang en reaksjon slik at kroppen begynner å støte ut det som ikke skal være der så du kan begynne på en ny syklusUt ifra UL så er det enten tidlig graviditet, uke 5. Eller så er det ingenting der inne. Så hva vil det egentlig være abort mot ? Har ikke fostersekk eller noe. Kun fostervann
Jeg sendte Jordmoren en mld (jeg kjenner henne), og hun sa at det var uvanlig å se fostersekk i uke 5, og at hun håpte på at det var et foster der om to uker.Fostervann er jo liksom en del av graviditeten
Åjaa. Hadde helt glemt alt det andre Men jeg er veldig optimistisk nå. Tror faktisk det kam være at jeg er tidligere på vei enn jeg trodde. Nei får bare vente å se på blodprøveneDet er vel morkake og en del andre ting som kommer ut ved blødning så tidlig i svangerskapet. Du vil uansett måtte få igang en reaksjon slik at kroppen begynner å støte ut det som ikke skal være der så du kan begynne på en ny syklus
Det er godt å høre du er optimistiskÅjaa. Hadde helt glemt alt det andre Men jeg er veldig optimistisk nå. Tror faktisk det kam være at jeg er tidligere på vei enn jeg trodde. Nei får bare vente å se på blodprøvene