Fant ingenting på TUL

Jeg er helt tom. Jeg hadde det på følelsen. Jordmor sier «jeg kan ikke finne noe foster». Vi snakker mer, hun prøver å utelukke andre ting, legen kommer inn og ser.
Alt ser fint ut.
Livmoren min er forstørret, men det ser ut som jeg er 5 uker på vei, eller 5+ noe.
De ser kanskje noe som ser ut som fosteranlegg, men det er bare en hvit prikk som kan være.
Hun sier at det er vanlig å ikke se noe ved 5 uker. Men jeg får det ikke til å stemme.
Første mens dag i siste mens var 4 oktober og varte til 9 oktober.
Er dette vanlig? Skulle vært 8+3 i følge kartet hennes.

Jeg skal til legen på mandag og få tatt blodprøver, så tilbake på tirsdag for å se om hcg har doblet seg :)

Jeg er så lei meg...
Huff :( Håper du er kortere på vei enn du tror. Dette høres ut som sånn jeg hadde det sist. De mente jeg var kortere på vei da det de fant ikke stemte med mens. Jeg håper virkelig at du ikke går gjennom det samme, og at de finner foster og bankende hjerte på neste ul :Heartred krysser alt jeg kan for deg!!
 
Huff :( Håper du er kortere på vei enn du tror. Dette høres ut som sånn jeg hadde det sist. De mente jeg var kortere på vei da det de fant ikke stemte med mens. Jeg håper virkelig at du ikke går gjennom det samme, og at de finner foster og bankende hjerte på neste ul :Heartred krysser alt jeg kan for deg!!
Huff håper ikke det er samme nei.. tusen takk for lykkeønskninger. Hadde du stigning på hcg ? Blødde du? Hvor langt var du på vei egentlig ? Og hva måtte du gjøre og hvor lang tid tok alt? ♥️
 
Sniker. Hvordan går det ?
 
I Morgen får jeg svar på hcg prøvene. Jeg er veldig spent. Men jeg kjenner at jeg har komt meg ned på jorden og begynt å føle meg litt normal igjen. Er en tøff beskjed å få, at jordmor ikke finner fosteret. Men jeg er så positiv som det går an og tenker at hvis det ikke har steget betraktelig så var ikke det ment to be :)
 
I Morgen får jeg svar på hcg prøvene. Jeg er veldig spent. Men jeg kjenner at jeg har komt meg ned på jorden og begynt å føle meg litt normal igjen. Er en tøff beskjed å få, at jordmor ikke finner fosteret. Men jeg er så positiv som det går an og tenker at hvis det ikke har steget betraktelig så var ikke det ment to be :)
Jeg krysser virkelig fingerene for deg. Håper det går bra med deg uansett utfall da.
 
Lykke til, krysser fingrene for deg og en liten spire i magen♡
 
I Morgen får jeg svar på hcg prøvene. Jeg er veldig spent. Men jeg kjenner at jeg har komt meg ned på jorden og begynt å føle meg litt normal igjen. Er en tøff beskjed å få, at jordmor ikke finner fosteret. Men jeg er så positiv som det går an og tenker at hvis det ikke har steget betraktelig så var ikke det ment to be :)
Lykke til! Får svar idag jeg også:shy:
 
Back
Topp