Fant ingenting på TUL

1barnvilha2

Betatt av forumet
Jeg er helt tom. Jeg hadde det på følelsen. Jordmor sier «jeg kan ikke finne noe foster». Vi snakker mer, hun prøver å utelukke andre ting, legen kommer inn og ser.
Alt ser fint ut.
Livmoren min er forstørret, men det ser ut som jeg er 5 uker på vei, eller 5+ noe.
De ser kanskje noe som ser ut som fosteranlegg, men det er bare en hvit prikk som kan være.
Hun sier at det er vanlig å ikke se noe ved 5 uker. Men jeg får det ikke til å stemme.
Første mens dag i siste mens var 4 oktober og varte til 9 oktober.
Er dette vanlig? Skulle vært 8+3 i følge kartet hennes.

Jeg skal til legen på mandag og få tatt blodprøver, så tilbake på tirsdag for å se om hcg har doblet seg :)

Jeg er så lei meg...
 
:( ikke deg også :smiley-angry017 håper du får gode nyheter på tirsdag og du bare ikke er så langt som du tror!
 
Vanlig er det ikke, men du kan fint ha hatt forsinket EL og dermed blitt gravid senere. Hvor lange syklus har du vanligvis?
 
Vanlig er det ikke, men du kan fint ha hatt forsinket EL og dermed blitt gravid senere. Hvor lange syklus har du vanligvis?
Jeg vet ikke helt. Hadde bare prøvd i 1 mnd før den mnd. Vet ikke helt når jeg hadde EL. Men vet at 3 dager før, var testen negativ. Jeg brukte CB EL test, og de blinket i 6 dager. Så gikk vi tom for de og droppet å kjøpe nye, så aner ikke helt når.
 
Jeg vet ikke helt. Hadde bare prøvd i 1 mnd før den mnd. Vet ikke helt når jeg hadde EL. Men vet at 3 dager før, var testen negativ. Jeg brukte CB EL test, og de blinket i 6 dager. Så gikk vi tom for de og droppet å kjøpe nye, så aner ikke helt når.
Hvor lang syklus hadde du måneden før da?
 
Uffamei! Krysser fingrene for at du er kortere på vei enn du tror, og at lille har vokst når du skal tilbake på ultralyd ❤️
 
4 uker siden positiv test så bør du ideelt være 7 uker nå. Krysser fingrene for at det ordner seg for deg :Heartred
 
Høres ikke veldig bra ut at de ikke så noe som helst når du skulle vært ca 7-8 uker.
Hos meg var det supertydelig 6+4, med hjerteaktivitet og hele pakka.
Føler du deg gravid?
 
4 uker siden positiv test så bør du ideelt være 7 uker nå. Krysser fingrene for at det ordner seg for deg :Heartred
Bare lurer på hva neste steg er om det ikke viser seg at jeg er gravid. Tok urinprøve hos legen på mandag. Og den var positiv. Men.. Ja..
 
Høres ikke veldig bra ut at de ikke så noe som helst når du skulle vært ca 7-8 uker.
Hos meg var det supertydelig 6+4, med hjerteaktivitet og hele pakka.
Føler du deg gravid?
Jeg føler meg gravid ja. Er helt likt som med første. Jeg har veldig lite symptomer. Men det var sånn med førstemann og
 
Jeg føler meg gravid ja. Er helt likt som med første. Jeg har veldig lite symptomer. Men det var sånn med førstemann og
Okei, har du tatt hcg-prøver, evt sjekket clearblue med ukeindikator?
 
Føler meg deg :( har opplevd det selv, og det er virkelig en pine å gå og vente på avklaring. Tenker på deg. Stor klem :Heartbigred
 
Har dette skjedd med deg ? :(
Føler det er mange nå, skal til legen på mandag å sjekke.... føler på meg at jeg får dårlig å nyheter.... Har alltid vært super kvalm men denne gangen ingenting... Så forbereder meg på det verste og håper på at nr 4 kommer til sommeren
 
Back
Topp