Fant ingenting på TUL

Sniker fra assistert:) Hører egentlig til her i Juli men pga UL 6+0 som viste tom fostersekk har jeg avventer å hoppe på termingruppen. Håper virkelig du får positive svar i morgen og at de finner spiren på ny UL! Det er håp, jeg har googlet meg ihjel de siste ukene og det kan være mange forklaringer på at du er der du er! Jeg skal selv inn igjen 8+0 (om seks dager) for å se om det har vært noe utvikling. Er dritnervøs...
 
Sniker fra assistert:) Hører egentlig til her i Juli men pga UL 6+0 som viste tom fostersekk har jeg avventer å hoppe på termingruppen. Håper virkelig du får positive svar i morgen og at de finner spiren på ny UL! Det er håp, jeg har googlet meg ihjel de siste ukene og det kan være mange forklaringer på at du er der du er! Jeg skal selv inn igjen 8+0 (om seks dager) for å se om det har vært noe utvikling. Er dritnervøs...

Krysser fingrene for at de ser noe
 
Håper alt er bra!:Heartred
På førstemann ble jeg satt tilbake litt over 2 uker på ordinær UL.
Ble satt tilbake med sistemann også, men husker ikke hvor langt, men var vel nesten 2 uker det også
Så det kan fortsatt være håp!:)
Pga at jeg ble satt tilbake så kom ikke kvalme eller symptomer så tidlig, forståelig nok.
Krysser alt som krysses kan for dere:love7
 
Hei alle sammen :)

Jeg fikk dessverre beskjed om at hcg nivået hadde gått fra nesten 38000 til nesten 35000.

Er veldig skuffet men det var absolutt forventet. Ønsket om et barn nr 2 var så stort at dette gikk seriøst inn på meg. Jeg er så glad jeg gikk på tidlig ultralyd. Tenk å gå med ingen foster i magen til uke 12 eller mer. Huff.

Jeg har blitt henvist til innveldig ultralyd på kvinneklinikken, men vet jo ikke helt når jeg får time der. Den ble sendt som hastesak, da dette går veldig inn på meg og fordi vi ønsker å prøve på en til så fort som mulig.

Er ikke normalt at verdiene skal synke. Men jeg har lest at i uke 8-9 kan de begynne å synke. Eneste som ikke adder opp da er at jordmor mente at livmoren min så ut som den var 5 uker på vei. Og hvis jeg da er 9 uker, så blir det helt feil uansett. Så belager meg på at dette ikke går veien.

Har landet litt. Men er fortsatt litt tungt. Så lenge jeg har ett barn så er verden komplett for meg. Hun fyller opp dagene mine og gjør det virkelig lett for meg å bli bedre.
Jeg ser jo nå at det å få barn ikke er noe som helst en selvfølge. Datteren min er 1 år og 6 mnd og hun satt ved første mnd med prøving og satt som et skudd helt til siste slutt. Ble tatt med keisersnitt og var HELT perfekt.

Tror det også ligger i bakhodet. At alt gikk så fort og så bra med henne. Og nå går alt litt skeivt :p

Ett spørsmål: jeg har litt pressing i livmoren i dag. Kjent litt på at det skjer noe der. Hva kan dette være tegn på? Kanskje jeg kan forvente blødning snart ? Kanskje kroppen tar det selv.. Hva tror dere ? ‍♀️

Nei vi får bare se! Lykke til til dere andre som sitter i samme felle ♥️
 
Uff, skjønner godt at det setter en støkk i deg. Unner ingen å gå gjennom det.
Ta vare på dere selv nå i tiden fremover ❤️
 
Så utrolig leit å oppleve:( men mye mer vanlig enn man tenker over. Kanskje kroppen begynner å løse saken selv snart. Håper du fort får negativ graviditetstest så du kan begynne å prøve på nytt! Lykke til <3
 
Så trist:( håper kroppen klarer å ordne opp selv, det er en stor nok påkjenning om det ikke skal trekke ut i tid i tillegg:( sender deg gode tanker, ta vare på deg selv:Heartred
 
Hei alle sammen :)

Jeg fikk dessverre beskjed om at hcg nivået hadde gått fra nesten 38000 til nesten 35000.

Er veldig skuffet men det var absolutt forventet. Ønsket om et barn nr 2 var så stort at dette gikk seriøst inn på meg. Jeg er så glad jeg gikk på tidlig ultralyd. Tenk å gå med ingen foster i magen til uke 12 eller mer. Huff.

Jeg har blitt henvist til innveldig ultralyd på kvinneklinikken, men vet jo ikke helt når jeg får time der. Den ble sendt som hastesak, da dette går veldig inn på meg og fordi vi ønsker å prøve på en til så fort som mulig.

Er ikke normalt at verdiene skal synke. Men jeg har lest at i uke 8-9 kan de begynne å synke. Eneste som ikke adder opp da er at jordmor mente at livmoren min så ut som den var 5 uker på vei. Og hvis jeg da er 9 uker, så blir det helt feil uansett. Så belager meg på at dette ikke går veien.

Har landet litt. Men er fortsatt litt tungt. Så lenge jeg har ett barn så er verden komplett for meg. Hun fyller opp dagene mine og gjør det virkelig lett for meg å bli bedre.
Jeg ser jo nå at det å få barn ikke er noe som helst en selvfølge. Datteren min er 1 år og 6 mnd og hun satt ved første mnd med prøving og satt som et skudd helt til siste slutt. Ble tatt med keisersnitt og var HELT perfekt.

Tror det også ligger i bakhodet. At alt gikk så fort og så bra med henne. Og nå går alt litt skeivt :p

Ett spørsmål: jeg har litt pressing i livmoren i dag. Kjent litt på at det skjer noe der. Hva kan dette være tegn på? Kanskje jeg kan forvente blødning snart ? Kanskje kroppen tar det selv.. Hva tror dere ? ‍♀️

Nei vi får bare se! Lykke til til dere andre som sitter i samme felle ♥️

Kjære deg. Dette var utrleg trist å høyre :(
Ynskjer deg lykke til videre uansett kva vei dette går.
 
Det var dessverre veldig triste nyheter. Jeg håpet virkelig at alt skulle ordne seg for deg. Ta vare på deg selv.
Det kan godt være at kroppen ordner opp alt selv når du nå Vet hva som er sant. Kropper er finurlig og ordner opp om den kan. Ønsker deg lykke til videre og jeg håper at ønsket deres om barn nummer 2 veldig snart blir oppfylt :Heartred
 
Så trist :/ håper det klaffer raskt igjen!
Kjenner til følelsen, selv om man har et barn er ønsket etter nr.2 så veldig sterkt! Men det klaffer nok snart igjen. Og når du har et barn er det ingenting som tilsier at du ikke skal få et til, er nok bare uflax i øyeblikket.

Kroppen setter nok igang av seg selv til slutt. Men når man er kommet til uke 9, er det ofte greit å få litt hjelp i form av ingrep eller piller så går det hele over litt raskere, tenker jeg :)
 
Så leit :(
Håper neste spire sitter raskt, og blir der :Heartred
 
Huff, det du har opplevd er nok marerittet til alle oss som sitter her med baby i magen. :(

Fikk utrolig vondt inni meg på vegne av deg.

Når det er sagt, har du et friskt barn fra før, og det betyr at du absolutt kan bære frem et til. Håpet er ikke ute, selv om det selvfølgelig var utrolig trist at det ikke gikk veien denne gangen.

Ta godt vare på deg nå i denne tunge tiden. Så ønsker jeg deg all lykke til i tiden fremover :love7
 
Håper du og mannen din tar vare på hverandre oppi dette. Veldig leit å høre.
Hilsen august sniker
 
Back
Topp