Jule- og desemberskravle :)

Ja til sammen har vi brukt mye mer siden sommeren både på min og mannens bil.

Min:
Service og litt fiksing: 8200
Vinterdekk 5000( takk Gud for rabatter der)
Ny del og jobb 9000 ( kunne vært mye verre, vi har vært så heldige med verkstedet som har jobbet mange timer uten å ta betalt )
Å vi er fortsatt ikke ferdig

Mannen son endre på 10-12000 tror jeg det var...
Huff. Bil er grusomt. Men det har heldigvis ikke vært så mye galt med den før nå

Nei. Får nesten litt dårlig samvittighet fordi 1 og 3 åringen ikke har pakke kalender. Fått så utrolig mange kommentarer på det. Spisse kommentarer. Så her er det visst et minefelt å trå i å si at de ikke får i år.
Har desverre ikke økonomi til det heller for tiden, men folk her rundt mener at det nesten er stygt gjort mot barna at de ikke har
Så fælt å kjenne på den følelsen, dette er jo noe man må kjenne på selv om man skal eller ikke :( ingen andre har noe med å blande seg inn i hva dere gjør :Heartred

Huff. Bil er grusomt. Men det har heldigvis ikke vært så mye galt med den før nå
Min er ikke sp gammal og den delen som røyk hadde de aldri vært borti før at hadde ryki så typisk vår flaks
Legg til at termostaten på badet oppe røyk også så skjønner msn st pengene har flydd

Umh.. vi hadde nettopp julebukk på døra.. er det normalt? Jeg er vokst opp med at det kun er i romjula...

Så fælt å kjenne på den følelsen, dette er jo noe man må kjenne på selv om man skal eller ikke :( ingen andre har noe med å blande seg inn i hva dere gjør :Heartred
Ikke sant. Blir kanskje en med årene. En felles, eller noe annet. Men tror ikke helt jeg er personen til å kjøre full pakkekalender for jeg er ikke kreativ nok. Ender med sokker eller viskelær i 20 av gavene

Back
Topp