Ja stemmer detJa jeg har ryggskade med brudd etter svangerskapet i fjor :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja stemmer detJa jeg har ryggskade med brudd etter svangerskapet i fjor :/
Han ble strålende fornøyd med første hbertfallFine gaver![]()
Hva får han?20 kalendergaver til mannen er pakket inn, kjedelig kalender i år men an får noe han ønsker hvertfall.
Huff. Bil er grusomt. Men det har heldigvis ikke vært så mye galt med den før nåJa til sammen har vi brukt mye mer siden sommeren både på min og mannens bil.
Min:
Service og litt fiksing: 8200
Vinterdekk 5000( takk Gud for rabatter der)
Ny del og jobb 9000 ( kunne vært mye verre, vi har vært så heldige med verkstedet som har jobbet mange timer uten å ta betalt )
Å vi er fortsatt ikke ferdig
Mannen son endre på 10-12000 tror jeg det var...
Sokker, boxere i mange av deHva får han?
Fikk gått å lagt meg et par timer så hjalp på.Såpass ja. Håper du får en tålelig god dag uansett![]()
Så fælt å kjenne på den følelsen, dette er jo noe man må kjenne på selv om man skal eller ikkeNei. Får nesten litt dårlig samvittighet fordi 1 og 3 åringen ikke har pakke kalender. Fått så utrolig mange kommentarer på det. Spisse kommentarer. Så her er det visst et minefelt å trå i å si at de ikke får i år.
Har desverre ikke økonomi til det heller for tiden, men folk her rundt mener at det nesten er stygt gjort mot barna at de ikke har

Føler med deg. Smører konstant med salveDa er det den tiden igjen, der leppene tørker ut fullstendig.
Min er ikke sp gammal og den delen som røyk hadde de aldri vært borti før at hadde ryki så typisk vår flaksHuff. Bil er grusomt. Men det har heldigvis ikke vært så mye galt med den før nå
Stemmer. Glemmer litt av det er helgnDet er det sikkert, men tror ikke den kommer før på mandagen.
Ikke bestandig de legger ut i helgene
Går myyye penger ja![]()
Jeg ogHehe, håper det hjelper![]()
Jeg går å sikler etter sjokolade. Men betyr at jeg må ut ikveld å kjøpe. Godt mulig det skjerSå langt har jeg kun funnet meg sjokolade
Jaja, dagen er enda ung![]()
Så ryggen er vond hele tidenJa stemmer det
En sånn kalender hadde jeg elskaSokker, boxere i mange av de
Lue, skihansjer, bøker og flax i resten
Ikke vokst opp med det men inntrykk av at det kun er i romjula?Umh.. vi hadde nettopp julebukk på døra.. er det normalt? Jeg er vokst opp med at det kun er i romjula...
Ikke vokst opp med det men inntrykk av at det kun er i romjula?
Ikke sant. Blir kanskje en med årene. En felles, eller noe annet. Men tror ikke helt jeg er personen til å kjøre full pakkekalender for jeg er ikke kreativ nok. Ender med sokker eller viskelær i 20 av gaveneSå fælt å kjenne på den følelsen, dette er jo noe man må kjenne på selv om man skal eller ikkeingen andre har noe med å blande seg inn i hva dere gjør
![]()