November 2018

Da var uttaket overstått, og vi fikk sjokkerende 18 egg! :thumleft Vet jo ikke om det er bra kvalitet, men god følelse å ha flere å gå på. Innsett blir enten fredag eller mandag, det kommer an på antall befruktede egg og formen min. Er i fare for overstimulering, så er satt på fragmin og må drikke mye vann :smiley-angelic006 Formen er veldig fin hittil, bare å håpe det fortsetter :)
Fantastisk!! ❤️

Masse lykke til videre.

Jeg vil absolutt anbefale deg å drikke masse masse vann for å unngå overstimuleringen! Det er ikke behagelig med overstimulering.

Fantastisk!! ❤️

Masse lykke til videre.

Jeg vil absolutt anbefale deg å drikke masse masse vann for å unngå overstimuleringen! Det er ikke behagelig med overstimulering.
Takk for tips! Er veldig redd for overstimulering, samt ingen innsett pga det.. Har ganske så vondt nå, men er det lurt å være oppe i aktivitet eller bare ta det med ro? Og hvorfor hjelper egentlig væske mot overstimulering? :scratch

Lutinus er verre enn sprøytene. Føler meg som ei oppblåst og udelikat ku.
Jeg gir nok etter og tester litt snart :hilarious: har jo egentlig ikke testdag før på tirsdag i neste uke :yuck:
Akkuratt samme her :):) teste date imorgen?

Takk for tips! Er veldig redd for overstimulering, samt ingen innsett pga det.. Har ganske så vondt nå, men er det lurt å være oppe i aktivitet eller bare ta det med ro? Og hvorfor hjelper egentlig væske mot overstimulering? :scratch
Jeg fikk beskjed om begge delene - både være i rolig aktiv (for å hindre blodpropp), og ta det med ro (eggstokkene mine var enormt store, jeg kjente dem uansett hvordan jeg beveget meg.)
Litt usikker på akkurat hva som fysisk skjer når du drikker mye vann, men jeg husker det var veldig viktig.

Jeg testet negativt idag, 13 dpo og rugedag 10. Føler toget er gått nå. Vet det fortsatt er tidlig men mistet litt troa da de aller fleste tester positivt nå.
Men skal ikke klage, er første forsøk :wacky:

Noen som vet om jeg må hoppe over en syklus før ev fryseforsøk? Har en blasto på frys.

Jeg testet negativt idag, 13 dpo og rugedag 10. Føler toget er gått nå. Vet det fortsatt er tidlig men mistet litt troa da de aller fleste tester positivt nå.
Men skal ikke klage, er første forsøk :wacky:

Noen som vet om jeg må hoppe over en syklus før ev fryseforsøk? Har en blasto på frys.
Ikke gi helt opp, rugedag 10 er litt tidlig ❤️

Jeg måtte hoppe over en syklus, ja.

Back
Topp