Hvilken barnevogn har/skal du ha?

Vi har stokke trailz etter storebror, pluss en tfk joggster twist(?) med ubrukt babybag [emoji4] meeeeen, jeg sikler veldig på bugaboo donkey [emoji23]
Var du fornøyd med Stokke trailz?
 
Hadde Edge duo sist. Det var før den kom med svinghjul. Veldig fornøyd med vognen, men ønsker en litt smidigere vogn denne gangen. Men samtidig ønsker jeg stor bagdel.

Har den med svinghjul så litt mer smidig en de med 4 faste, men den store bagdelen er super. Vist eg sku hatt ny no så måtte det blitt next90f eller bugabo fox tror eg.
 
Har den med svinghjul så litt mer smidig en de med 4 faste, men den store bagdelen er super. Vist eg sku hatt ny no så måtte det blitt next90f eller bugabo fox tror eg.
Er så glad i Emmaljunga, så er nok nxt90f som er favoritten her ;)
 
Huff usikker. Forrige gang arvet vi en nesten ubrukt brio happy, tror jeg det var. Den var noe herk å slå sammen og da vi skulle på tur i sommer bestemte vi oss for en ny som var mer praktisk. Kjøpte brukt BabyJogger City Elite og er kjempefornøyd. Kommer til å fortsette med den da vi også fikk med bagdelen.

Men, med en som er noen måneder unna å fylle 2 år når nestemann kommer er jeg litt usikker - er det da best å gå for søskenvogn? Storebror vil jo fremdeles ha lur på dagen en stund til..
 
Emmaljunga mondial delux, babyjogger city elite og noen triller cabona . Så blir ikke ny vogn på oss denne gangen, tror det holder fint med ståbrett.
 
Vi har også BJ City elite som vogn nummer to for storesøster. Den er lettere å få med i bilen og nå er vi ikke er så avhengig av mye soving. Men jeg ville nok ikke hatt den som hovedvogn om man belager seg på at ungen skal sove i vogn på dagtid. Liten plass, ikke lett å henge stellebag om ungen sover og ryggen er lagt ned, vogna tipper lett med stellebag som henger om ungen ikke er tung, og det er ingen praktisk måte å feste sovepose så den sklir ned hele tiden. Det er en fin kjøpesenter vogn eller om man skal på tur og vil ha en som tar mindre plass i bilen.
 
Vi har også BJ City elite som vogn nummer to for storesøster. Den er lettere å få med i bilen og nå er vi ikke er så avhengig av mye soving. Men jeg ville nok ikke hatt den som hovedvogn om man belager seg på at ungen skal sove i vogn på dagtid. Liten plass, ikke lett å henge stellebag om ungen sover og ryggen er lagt ned, vogna tipper lett med stellebag som henger om ungen ikke er tung, og det er ingen praktisk måte å feste sovepose så den sklir ned hele tiden. Det er en fin kjøpesenter vogn eller om man skal på tur og vil ha en som tar mindre plass i bilen.


Hehe vi har den nettopp fordi vi ikke er kjøpesentermennesker - har faktisk ikke hatt den på køjpesenter. Men ser poengene dine, spesielt med stellebag.
Men, når han ble så stor at han ikke lenger skulle ha bagdelen så gikk vi også bort fra stellebag da vi ikke trengte dra med oss så mye rundt omkring, og har hatt god nytte av den. Så med bag til nestemann tror jeg det skal gå greit.
 
Hehe vi har den nettopp fordi vi ikke er kjøpesentermennesker - har faktisk ikke hatt den på køjpesenter. Men ser poengene dine, spesielt med stellebag.
Men, når han ble så stor at han ikke lenger skulle ha bagdelen så gikk vi også bort fra stellebag da vi ikke trengte dra med oss så mye rundt omkring, og har hatt god nytte av den. Så med bag til nestemann tror jeg det skal gå greit.
Vi også bruker den flittig nå og har pakket vekk emmaljungaen, men nå pleier vi ha med ei bleie, vannflaske og våtservietter i motsetning til en stappfull stellebag som tidligere :)
Trenger jo ikke drasse på skift og mat og slikt lengre :)
Men nå hun var litt mindre så var det bamser, smokker, kosekluter, leker og alt annet styr i vogna også og da var det greit med en sittende med kan på sidene så ikke alt ramlet ut hele tiden :)
 
Jeg hadde Emmaljunga nitrogen City til eldste. Solgt nå, men ønsker en av de nye modellene til Emmaljunga igjen. Vi går se, er så mye nytt i vogn-verden siden 2013.
 
Vi har Emmaljunga Edge Duo og en Britax Agile (det er kun sportsvogn/trille), som eldste bruker nå. Han vi vil bli to år omtrendt samtidig som mini melder sin ankomst, så tipper emmaljunga'en blir babyvogn igjen, også får storebror bruke Britax'en. Det kan jo brått hende at vi ser behovet for en søskenvogn også, men tanken er pr nå å kunne bære en av dem i bæretøy og ha en av dem i vogn.
 
Last edited:
Var du fornøyd med Stokke trailz?

Ja vi har vært kjempefornøyd [emoji4] det er jo en relativt stor vognn, men den er kjempegod og lett og trille, enkel å legge sammen etc. Liker at barnet kommer høyt og at det er en ergonomisk vogn [emoji4] og herlig med mye plass i understellet
 
Har babyjogger city elite til storebror. Brukte ikke vogn til han før han var 14 mnd og sov i bhg, så gidder ikke bruke noe penger på vogn denne runden før vi vet hva slags type neste er :p Håper på nytt bærebarn, ihvertfall som trives like godt inntil som storebror, jeg trives altfor godt i skog og fjell :Heartred

Håper også på ny bærebaby [emoji7] jeg klør i fingrene etter å sjale, men storebror løper hylende avsted[emoji23]
 
Håper også på ny bærebaby [emoji7] jeg klør i fingrene etter å sjale, men storebror løper hylende avsted[emoji23]

Hiver meg på her. Håper å få nok en baby som trives i sjal/sele. Er utrolig praktisk til tider :shy: men gjør ingen ting om h*n liker vogn å.
 
Hiver meg på her. Håper å få nok en baby som trives i sjal/sele. Er utrolig praktisk til tider :shy: men gjør ingen ting om h*n liker vogn å.
Ja takk begge deler sier jeg og :) alt til sin tid. Veldig koselig å bære, og ikke minst praktisk. Men noen ganger er det praktisk med vogn også :p
 
Håper også på ny bærebaby [emoji7] jeg klør i fingrene etter å sjale, men storebror løper hylende avsted[emoji23]

Storebror her vil gjerne bæres enda heldigvis :Heartred Og det er så kjekt! Han elsker å sitte på ryggen min og kose. Håper jeg klarer å bære ham så mye han vil fremover, er så koselig!
 
Back
Topp