Vi som temper

Om noen trenger litt oppmuntring kan jeg legge ut min tempkurve når jeg ble gravid. Ikke veldig høye temp, ei heller trifasisk kurve. (Hadde trifasisk mnden før jeg ble gravid, så det er ikke no spikra vitenskap. Lykke til alle dere. Håper å se flest mulig inne på juliforumet :) ❤️
 

Vedlegg

  • AE190443-6E96-4E7B-817E-68220F4F3E25.png
    AE190443-6E96-4E7B-817E-68220F4F3E25.png
    415,5 KB · Visninger: 100
Om noen trenger litt oppmuntring kan jeg legge ut min tempkurve når jeg ble gravid. Ikke veldig høye temp, ei heller trifasisk kurve. (Hadde trifasisk mnden før jeg ble gravid, så det er ikke no spikra vitenskap. Lykke til alle dere. Håper å se flest mulig inne på juliforumet :) ❤️
Takk for oppmuntringen :love7 Det er godt å se at det ikke bare er de trifasiske kurvene som gjelder for graviditet :happy: Krysser fingrene for at min temp er stigende og at jeg får positiv test om noen dager!

5.11 cd31.jpg
 
Ser ut som vi er like langt! Du har ikke røket på noen tester enda?:angelic:
Så gøy da! :) Ikke røket på noen tester enda nei, men tenker på det hele tiden :hilarious: Skal prøve å holde meg til torsdag, da er jeg 10 dpo! Du da? :D
 
Så gøy da! :) Ikke røket på noen tester enda nei, men tenker på det hele tiden :hilarious: Skal prøve å holde meg til torsdag, da er jeg 10 dpo! Du da? :D
Lutealfasen min er gal siden jeg sluttet på pillene i slutten av august :eek: så jeg har ikm på torsdag-10 dpo! Røk på en i dag, blenda så klart *skjemmes* :rolleyes: må prøve å holde meg til onsdag hvertfall før jeg tar neste :)
 
Lutealfasen min er gal siden jeg sluttet på pillene i slutten av august :eek: så jeg har ikm på torsdag-10 dpo! Røk på en i dag, blenda så klart *skjemmes* :rolleyes: må prøve å holde meg til onsdag hvertfall før jeg tar neste :)
Det var kort ja, men du har jo slutta veldig nylig! Håper gullegget slapp nå da, så du slipper tr på en stund :D Haha er lett å ryke for fristelsen! Jeg har sånn 40 tester i skuffa, men orker ikke skuffelsen av en blendatest :rolleyes: Forrige pp tok jeg på 9 dpo, var dødsskuffa når den var negativ :p
 
Det var kort ja, men du har jo slutta veldig nylig! Håper gullegget slapp nå da, så du slipper tr på en stund :D Haha er lett å ryke for fristelsen! Jeg har sånn 40 tester i skuffa, men orker ikke skuffelsen av en blendatest :rolleyes: Forrige pp tok jeg på 9 dpo, var dødsskuffa når den var negativ :p
Ja, så satser på at det retter seg inn etter hvert :) stresser ikke enda, har rettet seg inn noen dager allerede!
Samme her, er så lettvint når skuffa er full av billigtester :eek:
 
Ja, så satser på at det retter seg inn etter hvert :) stresser ikke enda, har rettet seg inn noen dager allerede!
Samme her, er så lettvint når skuffa er full av billigtester :eek:
Det er bra, det er jo naturlig at det ikke her helt stabilisert etter pilla :happy:
Huff ja veeet! Fort gjort å ryke på en smell da :rolleyes:
 
Heheh. Nei, du. Her har jeg ikke mer tro igjen, og jeg gadd ikke teste i dag!
0A72B3B4-1C85-45CB-A017-94D8AD52BA75.jpeg
 
Hei, har prøvd å finne svar på dette på nett men ikke funnet.. jeg lurer på om det er vanlig at temper synker før mensen ved samme syklusdag hver månede eller om dette er like vanlig at varierer? Har bare tempet forrige syklus og nå, og forrige gang sank den fra 11 og 12 dpo, mensen den 13, denne mnd har den holdt seg høy 11 og 12 dpo. Hva tenker dere? Er det vanlig at den noen ganger synker dager før mens pg andre ganger feks samme dag som mens eller etter? Eller kan jeg tørre å håpe på å være gravid nå??
 
Back
Topp