Vi som temper

Tempen bare fortsetter å stige

Screenshot_20181110_080544.jpg


Ligner veldig på grafen jeg hadde i august etter el..

Screenshot_20181110_081054.jpg
 
Hadde noe vin igår (siden gårsdagens temp sank) og glemte å ta tempen med en gang jeg sto opp idag, så tok den kanskje 10 min etter jeg våkna. Er det nok til å gjøre den falsk forhøyet?
11.11.jpg
 
Gratulerer :love7

Må ikke skrive at du har fått positiv 8 dpo, da forsvinner jo viljestyrken til å vente med å teste fullstendig :laughing021
Tusen takk :love7
Bare til å teste i vei. Men det behøver ikke bety noe om du ikke får positiv før ikm da :knegg:

Jeg tror jeg har mye hcg tidlig! Da jeg testet for eldstemann var jeg kanskje 4+2 og fikk gravid 3+ på testen. Lurte litt på om jeg skulle ha tvillinger siden testene var så sterke. Akkurat det er visst veeeldig individuelt :laughing002
 
Noen som har erfaring med temp stigning før el? Grafen gikk rett til værs i helgen, sank litt igjen nå i dag, og har positiv el test i dag. Forventet el er på torsdag..
 
Fascinerende og imponerende denne tempingen. Jeg orker rett og slitt ikke det jeg :p
 
b_w7hR2Q.png

Nå har FF bestemt seg for EL tidspunkt. Da er jeg isåfall på 7 DPO.
Men synes tempen ser rar ut fram til CD 20, så lurer på om det kan være EL? Er isåfall bare 3 DPO.
Dette er så forvirrende :wtf:
Merket ingenting til EL symptomer da på lørdag, men dette er første PP så har ikke helt lært meg hva jeg skal kjenne etter enda
Tenker å ta en test på søndag, 12/8 DPO7
 
Back
Topp